Neus jij wel eens in de mobiel van je partner?
+41
Spring
Paper Crown
Jacolien
luisa
Kabouter
SoGood
Error
Fearie
Verona
Caresses
Sweety
Prosecco
Happydobby
Rovine
Snoes
Barbabella
Angela_1986
Roxi3
Atelier Madame
Merai
Sugarfall
Sarah1985
Famke
Arwyn
Sylvana
Sterre
minoessepoes
Silver
Caroow
Serena
Phileine
Mamsie
Caro
Susan
Juul
TGR
Suus
Coco
VeryCherry
patjuhhh
Rush
45 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Neus jij wel eens in de mobiel van je partner?
Powerbabe schreef:Dat vind ik dus ook hahaha ckc, ik was je onderbroeken dus wat nou prive? Ik vind dat gezeik tussen partners over prive echt raar. Je deelt alles, maar dat niet? Heb je wat te verbergen dat dat prive is?
Ja precies, als ik iets weet over een vriendin die nadrukkelijk gevraagd heeft dit tegen niemand te zeggen, dan ben ik ook wel weer zo slim om het smsje te wissen uit mijn telefoon.. ik bedoel, we delen alles, geld, een huishouden, een toekomst samen een leven samen.. nou dan moet ie echt niet zeuren als ik eens door zijn telefoon wil gaan.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Idd, wat is nog privé als je samen bent, behalve de geheimen van vriendinnen dan..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Het feit dat ik een relatie heb betekent niet dat ik of hij niks prive hebben. En nee, ik heb geen geheimen of iets te verbergen voor mijn man, maar vind het ook niet nodig dat hij gewoon alles leest wat ik aan vriendinnen ofzo stuur. Ik vind het ook raar dat ik sms-jes moet wissen omdat hierin iets in staat over een vriendin wat niet voor mijn man bedoeld is.
Als hij erom vraagt prima hoor, dan kan mag hij best mijn hele telefoon doorspitten. Maar stiekem mijn telefoon (of ik de zijne) gaan bekijken om wat voor reden dan ook vind ik nergens voor nodig.
Als hij erom vraagt prima hoor, dan kan mag hij best mijn hele telefoon doorspitten. Maar stiekem mijn telefoon (of ik de zijne) gaan bekijken om wat voor reden dan ook vind ik nergens voor nodig.
luisa- Prater
- Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11
Rush schreef:Idd, wat is nog privé als je samen bent, behalve de geheimen van vriendinnen dan..
Aan mij zou hij een verkeerde hebben als ie op die voet met me verder zou gaan. Ik heb een relatie gehad waarin hij heel vervelend deed over telefoons/msn/mail etc. Dan ben ik juist gehaaid om iets te vinden. Maar nu mijn man er echt geen issue van maakt, en zijn tel rustig laat slingeren heb ik nooit behoefte..maar als ik die heb, dan is er ook altijd wat.. dus ik vertrouw op mijn onderbuikgevoel (behalve als ik Thais heb gegeten..dan is het onbetrouwbaar)
Ik zou wel vinden dat ik met een domme man getrouwd was als hij bepaalde dingen die hij deed als de zon onder is en eigenlijk het daglicht niet kan verdragen dat ie dat ook nog eens lekker gaat bewaren op zijn telefoon.
Als ik tegen mijn man zou zeggen dat ik zijn onderbroeken was, dus wat nou privé, dan zou ik eerlijk gezegd wel een beetje het gevoel hebben dat ik klink als zijn moeder.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Susan schreef:Als ik tegen mijn man zou zeggen dat ik zijn onderbroeken was, dus wat nou privé, dan zou ik eerlijk gezegd wel een beetje het gevoel hebben dat ik klink als zijn moeder.
HAHAHA. Nou mijn man kijkt niet naar me alsof ik zijn moeder ben als ik zulke dingen zeg, hoor.
De laatste reacties, zoals die van CKC2 gaan toch niet meer over stiekem?luisa schreef:
Ik sms ook vaak genoeg met m`n vriend z`n telefoon als ik de mijne niet kan vinden of wanneer hij aan het rijden is. Ik gebruik z`n auto ook, waarom zou z`n telefoon dan ineens privé zijn?
En ik gebruik zijn laptop ook wel en dan kom ik ook wel in zijn bestanden enzo, boeiend.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik ben trouwens een keer bij m`n schoonzus op de laptop een bestand tegen gekomen wat ik echt niet had willen zien, haha.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik ben trouwens een keer bij m`n schoonzus op de laptop een bestand tegen gekomen wat ik echt niet had willen zien, haha.
Oh god, breek me de bek niet open.. ik ben echt getraumatiseerd door een gebeurtenis een paar weken terug.. Ik was bij de vader van mijn man, en diens vrouw en hij hebben een zoontje erbij..dus halfbroertje van mijn man.. zegt ze: wil je het babyboek zien van R. ik dacht waarom niet... zie ik foto's onder de douch..gewoon de piemel van mijn schoonvader.. Nee dat was akelig.. ik wist niet waar ik moest kijken.. echt erg.. en niet 1 foto maar wel 10!
Ik vertelde mijn man.. zegt hij:
Nu weet je van wie ik het heb..
Rush schreef:De laatste reacties, zoals die van CKC2 gaan toch niet meer over stiekem?luisa schreef:
Ik sms ook vaak genoeg met m`n vriend z`n telefoon als ik de mijne niet kan vinden of wanneer hij aan het rijden is. Ik gebruik z`n auto ook, waarom zou z`n telefoon dan ineens privé zijn?
En ik gebruik zijn laptop ook wel en dan kom ik ook wel in zijn bestanden enzo, boeiend.
Nou inderdaad. Ik doe het heus niet stiekem. Ik zeg gewoon: zo even de proef uitvoeren om te kijken of we met zijn 3en getrouwd zijn..dan zegt hij, nee met zijn 5en.. denk je dat ik aan nog 1 extra genoeg heb?
De laatste reacties gaan idd niet zozeer over stiekem.
Ik haakte in op het feit dat in een relatie niks prive is. Daar ben ik het niet mee eens. En juist omdat ik vind dat er wel dingen prive zijn ga ik niet zomaar mijn mans mail of sms-jes lezen, als ik die behoefte zal hebben dan vraag ik het wel gewoon. Kijk gebruik maken van zijn tel. of computer vind ik wat anders. Dat doet iedereen wel lijkt me, maar dat houdt niet in dat je gelijk alles gaat doorlezen toch?
Ik haakte in op het feit dat in een relatie niks prive is. Daar ben ik het niet mee eens. En juist omdat ik vind dat er wel dingen prive zijn ga ik niet zomaar mijn mans mail of sms-jes lezen, als ik die behoefte zal hebben dan vraag ik het wel gewoon. Kijk gebruik maken van zijn tel. of computer vind ik wat anders. Dat doet iedereen wel lijkt me, maar dat houdt niet in dat je gelijk alles gaat doorlezen toch?
luisa- Prater
Hahahah CKC, ik kwam ook naakte penissen tegen
Anyway. Ik vind het een beetje vreemd dat je een leven samen deelt, bij wijze van spreke met je handen in zijn geremspoorde onderbroeken zit, dezelfde computer/laptop gebruikt, zijn auto gebruikt, geld pint van dezelfde rekening, maar dat smsjes dan ineens privé zijn.
Anyway. Ik vind het een beetje vreemd dat je een leven samen deelt, bij wijze van spreke met je handen in zijn geremspoorde onderbroeken zit, dezelfde computer/laptop gebruikt, zijn auto gebruikt, geld pint van dezelfde rekening, maar dat smsjes dan ineens privé zijn.
Rush- Lady Post-a-lot
Nouja, je deelt toch alles samen, wat is er dan nog privé?luisa schreef:De laatste reacties gaan idd niet zozeer over stiekem.
En nee, ik ga niet alles doorlezen, maar als ik een leuk mailtje of smsje zie dan lees ik die wel even. Anders kom ik er vaak pas na weken achter dat zijn zusje gewonnen heeft met haar sport of een vriend is verloofd o.i.d.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Hahahah CKC, ik kwam ook naakte penissen tegen
Maar dat iets prive is betekent toch niet automatisch dat het een geheim is of dat mijn partner het niet mag weten?
Ik kan toch een smsje hebben ontvangen van een vriendin ofzo waarin iets staat dat niet voor hem bedoeld is. Ik vind het van de zotte dat ik dat smsje of mailtje maar moet wissen omdat hij het anders misschien onder ogen krijgt. Zoals ik al zei, indien hij wil mag hij alles lezen, maar ik vind dat geen automatisme. Zovan wij zijn getrouwd dus jouw sms is ook mijn sms.
Die vergelijking van die onderbroek vind ik overigens kant noch wal raken.
luisa- Prater
Dat zeg ik toch ook nergens?luisa schreef:
Maar dat iets prive is betekent toch niet automatisch dat het een geheim is of dat mijn partner het niet mag weten?
Ik kan toch een smsje hebben ontvangen van een vriendin ofzo waarin iets staat dat niet voor hem bedoeld is. Ik vind het van de zotte dat ik dat smsje of mailtje maar moet wissen omdat hij het anders misschien onder ogen krijgt.
Ik vind het ook van de zotte om smsjes of mailtjes te wissen, dat doe ik sowieso nooit.
Rush- Lady Post-a-lot
Ik heb het nooit gedaan en zou het nooit doen. En ik wil ook niet dat er in mijn gsm wordt gekeken. Het gaat hem geen bal aan wat mijn vriendinnen mij sturen.
Gast- Gast
Dit doe ik ook, zo verschrikkelijk is dat toch niet! Hij mag bij mij ook ten alle tijden in mijn telefoon kijken, ik heb niks te verbergen.Jacolien schreef:Kabouter schreef:Powerbabe schreef:Ik kijk wel eens in de telefoon van mijn vriend hoor. Maar niet omdat ik denk dat hij vreemdgaat of omdat ik gekke dingen denk te vinden. Ik ben gewoon enorm nieuwsgierig en mijn vriend vergeet vaak dingen te vertellen die wel handig zijn om te weten, dus dan weet ik dat ook weer haha. Hij kijkt ook wel eens bij mij, dat doen we niet stiekem. Ik heb ook niets te verbergen dus het maakt me echt geen knal uit.
+1
Me too! Dan ben ik weer even op de hoogte van wat speelt en kan ik hem er zelf weer aan herinneren, omdat hij veel vergeet. Het is totaal niet om te checken of hij met andere meiden smst ofzo, daar ben ik écht niet bang voor. Maar ben nou eenmaal bere nieuwsgierig naar alles
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Dat vind ik dus ook hahaha ckc, ik was je onderbroeken dus wat nou prive? Ik vind dat gezeik tussen partners over prive echt raar. Je deelt alles, maar dat niet? Heb je wat te verbergen dat dat prive is?
Exactly
Gast- Gast
Ik snap dat dus écht niet, waarom sommige mensen daar nou zo'n big deal van maken. Ik kan er echt geen probleem in zien gewoon. Ik open ook wel eens de mail van mijn vriend om te kijken of er nog een mailtje is voor mij , bijvoorbeeld van de bieb (die krijgt hij in zijn mailbox). En dan zie ik ook andere mail staan. Boeiend. Hij heeft niks te verbergen voor mij en ik niet voor hem. Als er mensen zijn die mij smsjes sturen die niet voor zijn ogen bestemd zijn, dan zeg ik dat gewoon als hij door mijn telefoon gaat (wat hij eigenlijk nooit doet, maar voor het geval) en dan leest hij dat gewoon niet.
Inderdaad, je deelt alles met elkaar. Je leeft met elkaar samen, komt dingen van elkaar tegen die geen ander ooit ziet en dan nog zo'n probleem maken van in elkaars telefoon kijken. Mjah...big deal zeg..
Inderdaad, je deelt alles met elkaar. Je leeft met elkaar samen, komt dingen van elkaar tegen die geen ander ooit ziet en dan nog zo'n probleem maken van in elkaars telefoon kijken. Mjah...big deal zeg..
Gast- Gast
Ik kijk nooit stiekem in zijn telefoon. Zou niet weten waarom. Hij ook niet in de mijne.
Hetzelfde met email. Als hij iets gemaild of gesmst krijgt wat ik weten moet dan vertelt hij me dat zelf wel.
De mensen die het wel doen, doen nu net of het niet normaal is als je dat niet doet of niet mag doen.
Het is niet dat ik de mail van mijn vriend niet mag lezen, of hij niet mijn mail mag lezen.
Als het nodig is, zoals jij aangeeft James, dan kijkt hij wel in mijn mail.
Maar ik ga niet nu naar boven om in zijn mail te kijken omdat ik benieuwd ben wat voor mail hij heeft.
Hetzelfde met email. Als hij iets gemaild of gesmst krijgt wat ik weten moet dan vertelt hij me dat zelf wel.
De mensen die het wel doen, doen nu net of het niet normaal is als je dat niet doet of niet mag doen.
Het is niet dat ik de mail van mijn vriend niet mag lezen, of hij niet mijn mail mag lezen.
Als het nodig is, zoals jij aangeeft James, dan kijkt hij wel in mijn mail.
Maar ik ga niet nu naar boven om in zijn mail te kijken omdat ik benieuwd ben wat voor mail hij heeft.
Spring- Kletskop
- Aantal berichten : 1592
Punten : 1959
Nou, wij delen heel veel samen maar we hebben echt wel dingen die gewoon privé zijn.
Ik moet er niet aan denken als hij staat toe te kijken terwijl ik zit te plassen ofzo... En ik weet heus wel dat dat niks met dit topic te maken heeft maar het klopt bij ons dus ook echt niet dat je alles samen deelt in een goeie relatie.
Ik moet er niet aan denken als hij staat toe te kijken terwijl ik zit te plassen ofzo... En ik weet heus wel dat dat niks met dit topic te maken heeft maar het klopt bij ons dus ook echt niet dat je alles samen deelt in een goeie relatie.
Gast- Gast
Ja, in dat geval moet je alles niet te letterlijk nemen
Rush- Lady Post-a-lot
Ik las hem wel eens van mijn ex, maar dan meer lezen met wie hij allemaal smste. Zonder de inhoud te lezen, behalve de laatste weken want het ging niet super en uiteindelijk terecht want hij is met haar vreemdgegaan.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Storm schreef:Dit doe ik ook, zo verschrikkelijk is dat toch niet! Hij mag bij mij ook ten alle tijden in mijn telefoon kijken, ik heb niks te verbergen.Jacolien schreef:Kabouter schreef:Powerbabe schreef:Ik kijk wel eens in de telefoon van mijn vriend hoor. Maar niet omdat ik denk dat hij vreemdgaat of omdat ik gekke dingen denk te vinden. Ik ben gewoon enorm nieuwsgierig en mijn vriend vergeet vaak dingen te vertellen die wel handig zijn om te weten, dus dan weet ik dat ook weer haha. Hij kijkt ook wel eens bij mij, dat doen we niet stiekem. Ik heb ook niets te verbergen dus het maakt me echt geen knal uit.
+1
Me too! Dan ben ik weer even op de hoogte van wat speelt en kan ik hem er zelf weer aan herinneren, omdat hij veel vergeet. Het is totaal niet om te checken of hij met andere meiden smst ofzo, daar ben ik écht niet bang voor. Maar ben nou eenmaal bere nieuwsgierig naar alles
Dat vind ik dan wel weer een beetje stom. In zijn telefoon kijken omdat hij vergeet dingen te vertellen. Alsof het een klein kind is...
En mijn vriend mag in mijn telefoon kijken als hij dat zo graag wil, maar toch, vind het wel prive. We delen al zoveel samen, soms is het ook fijn nog iets voor jezelf te hebben. Hij hoeft de gesprekken tussen mij en mijn vriendinnen gewoon niet te lezen, ook al staat er niks bijzonders in. Gewoon, omdat dat iets van mij is, iets tussen mijn vriendinnen en mezelf.
Gast- Gast
In elkaars e-mail, FB, whatever kijken wij ook nooit! Dat vind ik zo onnodig, we zijn geen 2-eenheid of zo.
Gast- Gast
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Noem jij je partner ook wel eens papa?
» Met de neus kijkende man
» De tips bij een potdichte neus
» Zere ogen/neus
» Dochter stopt muisje in neus
» Met de neus kijkende man
» De tips bij een potdichte neus
» Zere ogen/neus
» Dochter stopt muisje in neus
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: