Zere ogen/neus
Pagina 1 van 1
Zere ogen/neus
Hoi meiden,
Ik ben echt verschrikkelijk verkouden! Mijn ogen gaan steeds tranen en daardoor zijn ze helemaal schraal. Door het vele snuiten is dat bij mijn neus ook zo!
Ik heb al vette créme er op gesmeerd, en vaseline maar het lijkt niet echt te helpen. Vooral mijn ogen vinden dat niet zo prettig.
Wat doen jullie in zo'n geval, of weten jullie iets dat helpt?
Liefs,
Ik ben echt verschrikkelijk verkouden! Mijn ogen gaan steeds tranen en daardoor zijn ze helemaal schraal. Door het vele snuiten is dat bij mijn neus ook zo!
Ik heb al vette créme er op gesmeerd, en vaseline maar het lijkt niet echt te helpen. Vooral mijn ogen vinden dat niet zo prettig.
Wat doen jullie in zo'n geval, of weten jullie iets dat helpt?
Liefs,
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Zere ogen/neus
Als ik me zo verrot voel ga ik slapen. Hoe meer ik slaap, hoe sneller het voorbij is haha. En als ik last van mijn ogen heb dan laat ik de tranen maar vooral lopen. Door het steeds weg te vegen wordt het sneller schraal natuurlijk.
Gast- Gast
Haha, gaan slapen ben ik niet zo goed in...
Ik voel me ook niet echt ziek ofzo, gewoon verkouden...
Ik voel me ook niet echt ziek ofzo, gewoon verkouden...
_Muppit- Fluisteraar
- Aantal berichten : 273
Punten : 364
Registratiedatum : 18-11-10
Lagom schreef:Als ik me zo verrot voel ga ik slapen. Hoe meer ik slaap, hoe sneller het voorbij is haha. En als ik last van mijn ogen heb dan laat ik de tranen maar vooral lopen. Door het steeds weg te vegen wordt het sneller schraal natuurlijk.
Als je het afveegt wordt het inderdaad alleen maar schraler. Het is vervelend, maar als ik thuis ben of zo dan laat ik de tranen ook gewoon komen. Ziet er niet heel charmant uit, van die rode/schrale vlekken onder mijn ogen
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Kat met zere staart
» Zere benen
» echt hele zere lippen
» Met de neus kijkende man
» Zere buik, herkenbaar?
» Zere benen
» echt hele zere lippen
» Met de neus kijkende man
» Zere buik, herkenbaar?
Pagina 1 van 1