Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Neus jij wel eens in de mobiel van je partner?

+41
Spring
Paper Crown
Jacolien
luisa
Kabouter
SoGood
Error
Fearie
Verona
Caresses
Sweety
Prosecco
Happydobby
Rovine
Snoes
Barbabella
Angela_1986
Roxi3
Atelier Madame
Merai
Sugarfall
Sarah1985
Famke
Arwyn
Sylvana
Sterre
minoessepoes
Silver
Caroow
Serena
Phileine
Mamsie
Caro
Susan
Juul
TGR
Suus
Coco
VeryCherry
patjuhhh
Rush
45 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Neus jij wel eens in de mobiel van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Neus jij wel eens in de mobiel van je partner?

Bericht  Happydobby di 5 jul 2011 - 7:11

Wij kijken gewoon bij elkaar, mijn vriend wil altijd met mijn telefoon spelletjes spelen.
Ik lees ook vaak zijn smsjes en hij gebruikt mijn watsapp.
Ik heb niks te verbergen en hij ook niet.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Neus jij wel eens in de mobiel van je partner? - Pagina 3 Empty Re: Neus jij wel eens in de mobiel van je partner?

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 11:26

Voor de mensen die wel eens sms-jes van hun vriend lezen: om wat voor een reden doen jullie dit dan?

Ik kijk niet in de mobiel van mijn vriend. Ik neem hem wel op als hij zelf niet in de buurt is.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 17:56

Nee, ik heb daar ook totaal geen behoefte aan.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 18:15

Nee, ik vind dat onzin.

Gast
Gast

Bericht  Prosecco di 5 jul 2011 - 18:31

Als we samen zijn en zijn vrienden Whatsappen hem dan vraag ik wel eens waar het over gaat, en soms lees ik het dan. Maar dat is altijd waar hij bij zit en zeker niet zonder zijn toestemming. Zijn smsjes zou ik niet eens weten te vinden. (zijn Whatsapp trouwens ook niet, het is dat hij het me dan geeft :P)
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Sweety di 5 jul 2011 - 20:40

Bij mijn eerste lange relatie deed ik dat wel, terecht want hij ging steeds vreemd, bij mijn vorige relatie heb ik daardoor een deuk opgelopen in mijn vertrouwen naar vriendjes toe dus ik deed het weleens. Hij wist ervan en uiteindelijk ermee gestopt. Tot ik een raar gevoel kreeg in het laatste jaar van onze relatie en bleek dat hij aparte berichtjes stuurde naar een meid. Hem ermee geconfronteerd en toen was het over. Daarna ook niet meer gekeken.

En waarom ik keek: bij de eerste omdat ik hem niet vertrouwde en dat klopte dus ook. En bij mijn tweede omdat ik een soort tik eraan had overgehouden. Verslaving vind ik een groot woord maar elk signaaltje dat ik kreeg daar maakte ik me druk om dus ging ik ook kijken. Hij wilde juist dat ik hem vertrouwde dus liet hij me. Doordat hij er open over was kon ik het snel loslaten.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Caresses di 5 jul 2011 - 20:42

Nee, maar als ik zou 'voelen'dat het nodig is zou ik het wel doen.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 20:50

patjuhhh schreef:Vaak zat hoor, maar niet stiekem. Mijn vriend kijkt mooi toe. :P

+1... zeker nu ik zwanger ben heb ik er meer ''last'' van... Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Verona di 5 jul 2011 - 21:36

Ik heb het 1 keer gedaan zonder zijn weten, maar dat was omdat ik dacht dat hij loog. En dat deed hij ook...
Daarna nooit meer gekeken...ook niet op zijn email ofzo...wel eens gekeken maar voor belangrijke emails, niet om hem te checken. Vind dat zoiets vreselijks!
Verona
Verona
Prater
Prater

Aantal berichten : 581
Punten : 708
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Fearie di 5 jul 2011 - 21:40

Vaak genoeg, alleen niet stiekem. Hij neust namelijk ook in die van mij, we hebben niets te verbergen smile

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Error wo 6 jul 2011 - 3:08

Op het moment heb ik geen vriend, dus kan ik eigenlijk eventjes niet antwoorden. Maar ik ben zo'n nieuwschierig persoon dat ik vaak gewoon wil weten wat ie aan het doen is of met wie die smst ofzo, denk dat ik daarom wel zou kijken (dan niet stiekem) als dat ik hem niet zou vertrouwen.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11

Bericht  SoGood wo 6 jul 2011 - 4:25

Ja hoor, weleens gedaan. Stiekem ook.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 5:19

-

Laatst aangepast door June op wo 6 jul 2011 - 22:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 5:20

Wat is de reden voor jullie om het wel te doen, gewoon nieuwsgierigheid met wie hij smst, of angst dat hij rare smsjes stuurt, en krijgt? Want ik zou niet weten waarom ik zijn mobiel zou moeten pakken, en zou moeten kijken. Als hij een interessante sms krijgt leest hij hem vanzelf voor.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 5:22

-

Laatst aangepast door June op wo 6 jul 2011 - 22:36; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 5:28

Ik weet het eigenlijk niet echt. Ik denk niet werkelijk dat hij vreemdgaat oid, maar toch komt het wel deels voort uit onzekerheid. Ik vind het ook daarnaast wel grappig om te zien hoe hij met vrienden smst en ik ben gewoon nieuwsgierig haha. Mijn vriend vindt het geen probleem, zit ook wel eens met mijn telefoon te spelen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 5:31

Ik kijk wel eens in de telefoon van mijn vriend hoor. Maar niet omdat ik denk dat hij vreemdgaat of omdat ik gekke dingen denk te vinden. Ik ben gewoon enorm nieuwsgierig en mijn vriend vergeet vaak dingen te vertellen die wel handig zijn om te weten, dus dan weet ik dat ook weer haha. Hij kijkt ook wel eens bij mij, dat doen we niet stiekem. Ik heb ook niets te verbergen dus het maakt me echt geen knal uit.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 6:12

Uit nieuwsgierigheid doe ik het dan weer niet, eens in het jaar. Ik hoef niet te weten wat hij smst naar zijn vrienden, dat is privé en gaat mij niks aan. Lekker tegenstrijdig wat ik nu schrijf haha.

Gast
Gast

Bericht  Kabouter wo 6 jul 2011 - 8:44

Powerbabe schreef:Ik kijk wel eens in de telefoon van mijn vriend hoor. Maar niet omdat ik denk dat hij vreemdgaat of omdat ik gekke dingen denk te vinden. Ik ben gewoon enorm nieuwsgierig en mijn vriend vergeet vaak dingen te vertellen die wel handig zijn om te weten, dus dan weet ik dat ook weer haha. Hij kijkt ook wel eens bij mij, dat doen we niet stiekem. Ik heb ook niets te verbergen dus het maakt me echt geen knal uit.

+1
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123

Bericht  luisa wo 6 jul 2011 - 9:04

Nee nooit. Ik doe wel eens een spelletje ofzo op zijn telefoon, maar lees nooit berichtjes ofzo.
Ik zou het ook als een slecht teken beschouwen als ik de neiging krijg om wel stiekem zijn sms-jes te bekijken, dat er toch iets niet goed zit in onze relatie.

Ik zou het overigens ook absoluut niet waarderen als hij zonder te vragen mijn berichtjes gaat lezen. Niet dat ik wat te verbergen heb, maar is gewoon prive en dat bekijk je niet stiekem.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Jacolien wo 6 jul 2011 - 21:04

Kabouter schreef:
Powerbabe schreef:Ik kijk wel eens in de telefoon van mijn vriend hoor. Maar niet omdat ik denk dat hij vreemdgaat of omdat ik gekke dingen denk te vinden. Ik ben gewoon enorm nieuwsgierig en mijn vriend vergeet vaak dingen te vertellen die wel handig zijn om te weten, dus dan weet ik dat ook weer haha. Hij kijkt ook wel eens bij mij, dat doen we niet stiekem. Ik heb ook niets te verbergen dus het maakt me echt geen knal uit.

+1

Me too! Dan ben ik weer even op de hoogte van wat speelt en kan ik hem er zelf weer aan herinneren, omdat hij veel vergeet. Het is totaal niet om te checken of hij met andere meiden smst ofzo, daar ben ik écht niet bang voor. Maar ben nou eenmaal bere nieuwsgierig naar alles smile
Jacolien
Jacolien
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 71
Registratiedatum : 16-06-11

Bericht  Paper Crown wo 6 jul 2011 - 21:10

Ik kijk heus wel eens in de telefoon van mijn man, maar altijd als ik kijk.. is mijn gevoel terecht.. ik krijg zo'n drang.. en dan kijk ik en dan zie ik dingen die die stiekemerd doet!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Mamsie wo 6 jul 2011 - 22:27

2CKC2 schreef:Ik kijk heus wel eens in de telefoon van mijn man, maar altijd als ik kijk.. is mijn gevoel terecht.. ik krijg zo'n drang.. en dan kijk ik en dan zie ik dingen die die stiekemerd doet!

hahaha en zeg je het dan ook?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Paper Crown wo 6 jul 2011 - 22:42

Mamsie schreef:
2CKC2 schreef:Ik kijk heus wel eens in de telefoon van mijn man, maar altijd als ik kijk.. is mijn gevoel terecht.. ik krijg zo'n drang.. en dan kijk ik en dan zie ik dingen die die stiekemerd doet!

hahaha en zeg je het dan ook?

Jahoor! :)hahaha! Als ie boos wordt en gaat zeiken over prive, dan zeg ik: ik was je onderbroeken dus don't start about prive!!! Maar nee, tot nu nix gevonden waarover ik me zorgen moet maken. He knows, I'll take half his sh*t.

I love you
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 22:51

Dat vind ik dus ook hahaha ckc, ik was je onderbroeken dus wat nou prive? Ik vind dat gezeik tussen partners over prive echt raar. Je deelt alles, maar dat niet? Heb je wat te verbergen dat dat prive is?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: