Neus jij wel eens in de mobiel van je partner?
+41
Spring
Paper Crown
Jacolien
luisa
Kabouter
SoGood
Error
Fearie
Verona
Caresses
Sweety
Prosecco
Happydobby
Rovine
Snoes
Barbabella
Angela_1986
Roxi3
Atelier Madame
Merai
Sugarfall
Sarah1985
Famke
Arwyn
Sylvana
Sterre
minoessepoes
Silver
Caroow
Serena
Phileine
Mamsie
Caro
Susan
Juul
TGR
Suus
Coco
VeryCherry
patjuhhh
Rush
45 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Neus jij wel eens in de mobiel van je partner?
Niet stiekem. Meestal als ie er zelf bij zit. Zn mail, msn en zn tweede mobiel check ik ook nooit stiekem. Ik heb er geen behoefte aan. Hij weet dat we elkaar blind kunnen vertrouwen. Maar sowieso kijk ik nooit zn smsjes, whatsapp of mailtjes na op verdachte activiteiten.
Laatst aangepast door Bitterkoek_ op do 7 jul 2011 - 3:42; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik mail eigenlijk nooit echt, haha.
De enige mails die ik heb zijn oppasdata van m`n schoonzus en bevestigingen van bestellingen
De enige mails die ik heb zijn oppasdata van m`n schoonzus en bevestigingen van bestellingen
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ik zou het domweg niet willen, omdat ik ook privé-zaken erin heb staan die vrienden mij in vertrouwen vertellen. Omgekeerd zou ik het ook heel rot vinden als ik iets vertrouwelijks naar een vriend(in) stuur en zijn/haar partner leest dat gewoon.
Als mijn vriend dat zou willen delen met me, hoor ik het vanzelf wel. Op eventueel vreemdgaan-praktijken zou ik niet zo naïef willen zijn om te denken erachter te gaan komen door z'n gsm te checken. Een beetje een slimme vreemdganger bewaart niets in zijn telefoon.
Als mijn vriend dat zou willen delen met me, hoor ik het vanzelf wel. Op eventueel vreemdgaan-praktijken zou ik niet zo naïef willen zijn om te denken erachter te gaan komen door z'n gsm te checken. Een beetje een slimme vreemdganger bewaart niets in zijn telefoon.
Gast- Gast
James schreef:Powerbabe schreef:Dat vind ik dus ook hahaha ckc, ik was je onderbroeken dus wat nou prive? Ik vind dat gezeik tussen partners over prive echt raar. Je deelt alles, maar dat niet? Heb je wat te verbergen dat dat prive is?
Exactly
Bij ons is dat ook zo.
Wij maken ook elkaars post open, mailtjes etc etc.
Gast- Gast
Hm maar waarom zou je elkaar's post openmaken? Daar staat toch gewoon jouw naam op? Mij kan t allemaal niet zoveel schelen maar mijn post maak ik gewoon zelf open.
Gast- Gast
Omdat het toch allemaal voor ons samen is.
Mijn T mobile rekening... Mijn man rgeelt dat soort dingen en ik maak die dingen meestal niet eens open.
De blauwe enveloppen idem.
De verzekering staat op zijn naam maar is voor ons gezamelijk. Een paar weken geleden is er iemand bij ons geweets om alles na te kijken en nu lkregen we daar een offerte van. Het gaat mij net zo goed aan als hem.
als ik echt ene handgeschreven enveloppe zou krijgen met alleen mijn naam erop zou mijn man `m waarschijnlijk wle dicht laten.
Maar meer omdat hij niet weet wat het is dan dat hij `m van mij niet open "mag" maken.
Mijn T mobile rekening... Mijn man rgeelt dat soort dingen en ik maak die dingen meestal niet eens open.
De verzekering staat op zijn naam maar is voor ons gezamelijk. Een paar weken geleden is er iemand bij ons geweets om alles na te kijken en nu lkregen we daar een offerte van. Het gaat mij net zo goed aan als hem.
als ik echt ene handgeschreven enveloppe zou krijgen met alleen mijn naam erop zou mijn man `m waarschijnlijk wle dicht laten.
Maar meer omdat hij niet weet wat het is dan dat hij `m van mij niet open "mag" maken.
Gast- Gast
Ik maak alleen zijn post open van het CJIB, dat durft hij zelf niet
Rush- Lady Post-a-lot
Hazeltje schreef:Omdat het toch allemaal voor ons samen is.
Ja ik dacht al zoiets, dan snap ik het wel. Wij hebben zulke dingen vrijwel geheel nog gescheiden.
Gast- Gast
Ik neus nooit in zijn telefoon, ook niet in zijn post en mail (zou zijn wachtwoord niet eens weten).
Gast- Gast
Dat is snel jullie hebben nog maar vrij kort toch?Rush schreef:Ik maak alleen zijn post open van het CJIB, dat durft hij zelf niet
Gast- Gast
Ja, dat scheelt inderdaad.
Dan heb ik twee vragen:
Voor diegene die zo op hun privacy zijn gesteld en je niet wil dat je partner in je telefoon kijkt of je post open maakt. Hebben jullie al je geld op 1 hoop of is dat apart?
En voor diegene die geen problemen heeft met het inkijken van de telefoon.
Hoe zit het met jullie financieën?
Dan heb ik twee vragen:
Voor diegene die zo op hun privacy zijn gesteld en je niet wil dat je partner in je telefoon kijkt of je post open maakt. Hebben jullie al je geld op 1 hoop of is dat apart?
En voor diegene die geen problemen heeft met het inkijken van de telefoon.
Hoe zit het met jullie financieën?
Gast- Gast
Omdat ik de administratie thuis doe en het 9 van de 10 keer post is die ons samen aangaat.Fauve schreef:Hm maar waarom zou je elkaar's post openmaken? Daar staat toch gewoon jouw naam op? Mij kan t allemaal niet zoveel schelen maar mijn post maak ik gewoon zelf open.
Gast- Gast
Ja, maar ik vind het alleen maar grappigStorm schreef:Dat is snel jullie hebben nog maar vrij kort toch?Rush schreef:Ik maak alleen zijn post open van het CJIB, dat durft hij zelf niet
Rush- Lady Post-a-lot
Storm schreef:Omdat ik de administratie thuis doe en het 9 van de 10 keer post is die ons samen aangaat.Fauve schreef:Hm maar waarom zou je elkaar's post openmaken? Daar staat toch gewoon jouw naam op? Mij kan t allemaal niet zoveel schelen maar mijn post maak ik gewoon zelf open.
Ik maak ook gewoon alle post open wat binnen komt, of het nou op zijn of mijn naam staat. Soms heb ik de ene verzekering op zijn naam gezet en de ander weer op mijn naam. Uiteindelijk regel ik de administratie, dus open ik ook de post. Moet toch weten wat er betaald moet worden
Gast- Gast
Wij doen ieder onze eigen administratie en die voor ons huis doet mijn vriend.
Gast- Gast
Haha inderdaad, bij ons net zo.James schreef:Storm schreef:Omdat ik de administratie thuis doe en het 9 van de 10 keer post is die ons samen aangaat.Fauve schreef:Hm maar waarom zou je elkaar's post openmaken? Daar staat toch gewoon jouw naam op? Mij kan t allemaal niet zoveel schelen maar mijn post maak ik gewoon zelf open.
Ik maak ook gewoon alle post open wat binnen komt, of het nou op zijn of mijn naam staat. Soms heb ik de ene verzekering op zijn naam gezet en de ander weer op mijn naam. Uiteindelijk regel ik de administratie, dus open ik ook de post. Moet toch weten wat er betaald moet worden
Gast- Gast
Jen_ schreef:Storm schreef:Dit doe ik ook, zo verschrikkelijk is dat toch niet! Hij mag bij mij ook ten alle tijden in mijn telefoon kijken, ik heb niks te verbergen.Jacolien schreef:Kabouter schreef:Powerbabe schreef:Ik kijk wel eens in de telefoon van mijn vriend hoor. Maar niet omdat ik denk dat hij vreemdgaat of omdat ik gekke dingen denk te vinden. Ik ben gewoon enorm nieuwsgierig en mijn vriend vergeet vaak dingen te vertellen die wel handig zijn om te weten, dus dan weet ik dat ook weer haha. Hij kijkt ook wel eens bij mij, dat doen we niet stiekem. Ik heb ook niets te verbergen dus het maakt me echt geen knal uit.
+1
Me too! Dan ben ik weer even op de hoogte van wat speelt en kan ik hem er zelf weer aan herinneren, omdat hij veel vergeet. Het is totaal niet om te checken of hij met andere meiden smst ofzo, daar ben ik écht niet bang voor. Maar ben nou eenmaal bere nieuwsgierig naar alles
Dat vind ik dan wel weer een beetje stom. In zijn telefoon kijken omdat hij vergeet dingen te vertellen. Alsof het een klein kind is...
En mijn vriend mag in mijn telefoon kijken als hij dat zo graag wil, maar toch, vind het wel prive. We delen al zoveel samen, soms is het ook fijn nog iets voor jezelf te hebben. Hij hoeft de gesprekken tussen mij en mijn vriendinnen gewoon niet te lezen, ook al staat er niks bijzonders in. Gewoon, omdat dat iets van mij is, iets tussen mijn vriendinnen en mezelf.
Ik kijk ook niet in zijn telefoon omdat hij dingen vergeet te vertellen, maar ik kijk omdat ik nieuwsgierig ben en kom er dan vaak achter dat hij dingen is vergeten te vertellen. Het is best handig om te weten dat tante Beppie jarig is en dat we morgen bij zijn moeder gaan eten. Anders kom ik daar pas achter als hij klaar staat met zijn jas bij wijze van spreken.
Het is ook echt niet zo dat we elke dag in elkaar telefoon kijken, maar als het dan gebeurt dan vind ik dat echt geen probleem.. Ik weet niet, geheimen van mijn vriendinnen daar sms of ping ik niet echt over, die spreek ik dan wel aan de telefoon of in het echt daar over. En eigenlijk hebben mijn vriendinnen helemaal geen wereldschokkende geheimen die mijn vriend niet mag weten hahaha.
Gast- Gast
Ja dat heb ik dus ook powerbabe, ik heb daar al eerder discussies over gehad hier Mijn vriendinnen zijn heel saai denk ik
Gast- Gast
Inderdaad, de meeste mannen zijn nou eenmaal geen wandelende agenda`s, daar hebben ze hun vrouw voor.Powerbabe schreef:
Ik kijk ook niet in zijn telefoon omdat hij dingen vergeet te vertellen, maar ik kijk omdat ik nieuwsgierig ben en kom er dan vaak achter dat hij dingen is vergeten te vertellen. Het is best handig om te weten dat tante Beppie jarig is en dat we morgen bij zijn moeder gaan eten. Anders kom ik daar pas achter als hij klaar staat met zijn jas bij wijze van spreken.
Laatst aangepast door Rush op do 7 jul 2011 - 5:57; in totaal 1 keer bewerkt
Rush- Lady Post-a-lot
Nee, ik ga nooit gericht zitten neuzen. Als hij een smsje leest valt mijn blik wel eens op het scherm, maar ik ga nooit uitgebreid zitten lezen.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Rush schreef:Inderdaad, de meeste mannen zijn nou eenmaal geen wandelende agenda`s, daar hebben ze hun vrouw voor.Powerbabe schreef:
Klopt. Zou graag willen dat het anders was, haha. Mijn vriend is echt zo vergeetachtig als de pest. Daarom doe ik ook de administratie. Want ik weet dat als hij het doet, hij rekeningen vergeet te betalen bijvoorbeeld. En ik heb geen zin in deurwaarders .
Gast- Gast
Hij mag trouwens ook gewoon mijn financiën inkijken. Ik heb echt niks te verbergen.
(Hij doet het niet, hij zou echt schrikken van mijn Zalando-bestellingen )
(Hij doet het niet, hij zou echt schrikken van mijn Zalando-bestellingen )
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
"Daar hebben ze hun vrouw voor" vind ik wel een beetje middeleeuws klinken.
Gast- Gast
Fauve schreef:"Daar hebben ze hun vrouw voor" vind ik wel een beetje middeleeuws klinken.
Ja ik eigenlijk ook wel. Daar ben ik niet voor, en dat kan hij heel goed zelf.
Gast- Gast
Zijn post maak ik trouwens soms wel open als het een spannende vorm heeft. Ik ben gek op kadootjes, ook als ze niet voor mij zijn, dus soms kan ik mezelf niet bedwingen. Vraag het trouwens wel altijd (telefonisch) vantevoren.
Zijn mail lezen begin ik niet aan, vrees dat ik het dan ook mag gaan beantwoorden. Hij checkt zijn mail zo weinig dat sommige mensen mij maar mailen als ze iets te melden hebben. Zo stuurt zijn moeder babyfoto's van nichtjes enzo allemaal naar mij, dan laat ik het wel zien.
Zijn mail lezen begin ik niet aan, vrees dat ik het dan ook mag gaan beantwoorden. Hij checkt zijn mail zo weinig dat sommige mensen mij maar mailen als ze iets te melden hebben. Zo stuurt zijn moeder babyfoto's van nichtjes enzo allemaal naar mij, dan laat ik het wel zien.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Noem jij je partner ook wel eens papa?
» Met de neus kijkende man
» De tips bij een potdichte neus
» Zere ogen/neus
» Dochter stopt muisje in neus
» Met de neus kijkende man
» De tips bij een potdichte neus
» Zere ogen/neus
» Dochter stopt muisje in neus
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum: