Neus jij wel eens in de mobiel van je partner?
+41
Spring
Paper Crown
Jacolien
luisa
Kabouter
SoGood
Error
Fearie
Verona
Caresses
Sweety
Prosecco
Happydobby
Rovine
Snoes
Barbabella
Angela_1986
Roxi3
Atelier Madame
Merai
Sugarfall
Sarah1985
Famke
Arwyn
Sylvana
Sterre
minoessepoes
Silver
Caroow
Serena
Phileine
Mamsie
Caro
Susan
Juul
TGR
Suus
Coco
VeryCherry
patjuhhh
Rush
45 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Neus jij wel eens in de mobiel van je partner?
Jen_ schreef:Fauve schreef:"Daar hebben ze hun vrouw voor" vind ik wel een beetje middeleeuws klinken.
Ja ik eigenlijk ook wel. Daar ben ik niet voor, en dat kan hij heel goed zelf.
Ik vind t niet raar als de 1 wat beter is in dingen dan de ander en het dan op zich neemt (mijn vriend is beter in geldzaken dus ik laat hem wel vaak dingen uitrekenen etc., hij vindt het leuk en ik niet) maar die zin vind ik ouderwets.
Gast- Gast
Ja, het was ook bloedserieusFauve schreef:"Daar hebben ze hun vrouw voor" vind ik wel een beetje middeleeuws klinken.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Ja, het was ook bloedserieusFauve schreef:"Daar hebben ze hun vrouw voor" vind ik wel een beetje middeleeuws klinken.
Dan moet je er even een smiley achter zetten
Gast- Gast
Hahaha, nee want jullie happen zo lekker als ik er alleen een punt achter zet
Rush- Lady Post-a-lot
Nou er zijn vast meiden die er zo over denken. Zullen we anders weer de discussie gaan voeren over wie er strijkt?
Gast- Gast
Ik heb een overduidelijke smiley toegevoegd nu.
M`n vriend is wel wat vergeetachtig, dus ik herinner hem wel eens even ergens aan (je zou nog verf halen, je zou je zusje nog smsen) maar ik ben (en beheer) niet zijn agenda .
Nou, wie strijkt er?
M`n vriend is wel wat vergeetachtig, dus ik herinner hem wel eens even ergens aan (je zou nog verf halen, je zou je zusje nog smsen) maar ik ben (en beheer) niet zijn agenda .
Nou, wie strijkt er?
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Ik heb een overduidelijke smiley toegevoegd nu.
Nou, wie strijkt er?
Mijn vriend, want ik ga echt niet zijn overhemden strijken! (smiley, maar hij strijkt echt en ik niet )
Gast- Gast
Wat heerlijk dat mijn vriend geen overhemden draagt en geen strijktbout/plank heeft en dus nooit strijkt. Ik strijk ook niets trouwens.
Je kan altijd nog zo`n dressman kopen, net als CKC
Je kan altijd nog zo`n dressman kopen, net als CKC
Rush- Lady Post-a-lot
Hij vindt het geen probleem. En ik vind mijn vriend heel sexy in een overhemd (draagt hij praktisch elke dag) Maar goed, sorry voor het off-topic gaan
Gast- Gast
Oeh oeh overhemdenFauve schreef:Hij vindt het geen probleem. En ik vind mijn vriend heel sexy in een overhemd (draagt hij praktisch elke dag) Maar goed, sorry voor het off-topic gaan
Gast- Gast
Mijn moeder strijkt
Al vrees ik dat als ik bevallen ben het weer zelf mag doen.
Mijn man heeft bijna geen overhemden, dat scheelt.
Denk dat hij het anders ook zelf had mogen doen.
Ik vind het ook alleen leuk om H. haar kleertjes te strijken
Al vrees ik dat als ik bevallen ben het weer zelf mag doen.
Mijn man heeft bijna geen overhemden, dat scheelt.
Denk dat hij het anders ook zelf had mogen doen.
Ik vind het ook alleen leuk om H. haar kleertjes te strijken
Gast- Gast
Ik moet eerlijk bekennen dat ik het bij 2 exen weleens gedaan heb.
Toen was ik nog een stuk jonger en onzekerder, en had ik in beiden gevallen het hier al vaker genoemde nare onderbuikgevoel.
In beide gevallen had ik overigens ook gelijk en bleken ze later ook daadwerkelijk vreemd te gaan.
Ik heb er toen toch wel heel veel spijt van gehad (waarom ik het bij die 2e dan weer deed, hmm) en voelde me ook behoorlijk schuldig.
In mijn huidige relatie doe ik het absoluut niet en nooit gedaan ook.
Er zijn soms ook dingen die niks betekenen maar die jij anders kan interpreteren.
En vaak vind je altijd wel wat wat je als alarmerend kan zien.
Daarnaast is het einde wel een beetje zoek als je naar dingen gaat zoeken in zijn telefoon (of computer bijvoorbeeld), vertrouwen is toch de basis van een relatie.
En ik wil zelf echt niet meer de fout maken van vroeger, zelfs al heeft dat me toen wel duidelijkheid gegeven.
Wat er in een telefoon staat of op een computer is privé, en daar moet je niet tussen zitten wroeten zonder toestemming.
Toen was ik nog een stuk jonger en onzekerder, en had ik in beiden gevallen het hier al vaker genoemde nare onderbuikgevoel.
In beide gevallen had ik overigens ook gelijk en bleken ze later ook daadwerkelijk vreemd te gaan.
Ik heb er toen toch wel heel veel spijt van gehad (waarom ik het bij die 2e dan weer deed, hmm) en voelde me ook behoorlijk schuldig.
In mijn huidige relatie doe ik het absoluut niet en nooit gedaan ook.
Er zijn soms ook dingen die niks betekenen maar die jij anders kan interpreteren.
En vaak vind je altijd wel wat wat je als alarmerend kan zien.
Daarnaast is het einde wel een beetje zoek als je naar dingen gaat zoeken in zijn telefoon (of computer bijvoorbeeld), vertrouwen is toch de basis van een relatie.
En ik wil zelf echt niet meer de fout maken van vroeger, zelfs al heeft dat me toen wel duidelijkheid gegeven.
Wat er in een telefoon staat of op een computer is privé, en daar moet je niet tussen zitten wroeten zonder toestemming.
Isilme- Fluisteraar
- Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 08-06-11
Bij mijn ex keek ik nooit in zijn telefoon of mails ect. Tot hij me de 1e keer had bedrogen. Na een lange tijd kon ik dat weer los laten maar opeens toonde hij weer hetzelfde gedrag als bij de 1e keer vreemdgaan. Telefoon overal mee naar toe (zelfs naar de wc) Geheimzinnig lopen doen achter de pc. Veel op hyves opeens en noem maar op.
En op dat moment werd ik opnieuw wantrouwig en kon ik me niet meer beheersen.
Die relatie was ook daarna snel tot einde !
En op dat moment werd ik opnieuw wantrouwig en kon ik me niet meer beheersen.
Die relatie was ook daarna snel tot einde !
Gast- Gast
Ik heb toevallig gisteren is in de telefoon van mn vriend gekeken. Moest een smsje sturen omdat hij aan het rijden was, en las toen een smsje wat een vriend hem had gestuurd. Was van 2 weken eerder met stappen: eerst om 3 uur snachts 'foei' en een paar minuten later 'afblijven'. Ik had echt zoiets van uhmm
dussss ik ben best wel heel erg boos geworden, want vond het echt niet leuk om zoiets te lezen. Vooral omdat mn vriend begon van ja dat was voor een collega die naast me stond en toen de opmerking maakte 'ja ik weet het ook niet meer precies want ik was super dronken'.. hij heeft me echt moeten kalmeren en het hele verhaal uitgelegd.. het bleek uiteindelijk gewoon geouwehoer te zijn, maar vond het toch niet leuk :o
dussss ik ben best wel heel erg boos geworden, want vond het echt niet leuk om zoiets te lezen. Vooral omdat mn vriend begon van ja dat was voor een collega die naast me stond en toen de opmerking maakte 'ja ik weet het ook niet meer precies want ik was super dronken'.. hij heeft me echt moeten kalmeren en het hele verhaal uitgelegd.. het bleek uiteindelijk gewoon geouwehoer te zijn, maar vond het toch niet leuk :o
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Dat doe ik en ik mag het ook, zojuist aan mijn lief gevraagd.... Hij zit er ook altijd bij!
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Noem jij je partner ook wel eens papa?
» Met de neus kijkende man
» De tips bij een potdichte neus
» Zere ogen/neus
» Dochter stopt muisje in neus
» Met de neus kijkende man
» De tips bij een potdichte neus
» Zere ogen/neus
» Dochter stopt muisje in neus
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: