Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Neus jij wel eens in de mobiel van je partner?

+41
Spring
Paper Crown
Jacolien
luisa
Kabouter
SoGood
Error
Fearie
Verona
Caresses
Sweety
Prosecco
Happydobby
Rovine
Snoes
Barbabella
Angela_1986
Roxi3
Atelier Madame
Merai
Sugarfall
Sarah1985
Famke
Arwyn
Sylvana
Sterre
minoessepoes
Silver
Caroow
Serena
Phileine
Mamsie
Caro
Susan
Juul
TGR
Suus
Coco
VeryCherry
patjuhhh
Rush
45 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Neus jij wel eens in de mobiel van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Neus jij wel eens in de mobiel van je partner?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 23:41

Ik heb nu geen vriend, dus geen telefoon om in te kijken haha.
Maar ik heb dat eigenlijk nooit gedaan, al ben ik wel heel nieuwsgierig aangelegd.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Neus jij wel eens in de mobiel van je partner? - Pagina 2 Empty Re: Neus jij wel eens in de mobiel van je partner?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 23:53

VeryCherry schreef:Nee, nog nooit de behoefte gevoeld om dat te doen trouwens smile

+ 1

Gast
Gast

Bericht  Susan ma 4 jul 2011 - 23:57

Ik snap trouwens wel dat iemand het doet als haar partner heel spastisch doet over zijn telefoon.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sylvana di 5 jul 2011 - 0:00

Nee, dat doe ik niet. Zou ook niet weten waarom wel eigenlijk..

Voor de meiden die zeggen dat ze wel (stiekem of niet) in de telefoon kijken van hun vriend.. Waar zijn jullie dan naar op zoek? Wat doen jullie dan precies, kijken met wie hij gebeld of gesmst heeft of..? En waarom zou je dat willen weten.. Gewoon nieuwsgierigheid, of is het wantrouwen?

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Arwyn di 5 jul 2011 - 0:13

Ik gebruik zijn mobiel wel eens, maar dan om Angry Birds te spelen, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Famke di 5 jul 2011 - 0:22

Ik kijk ook regelmatig in zijn telefoon maar niet stiekem. Ik neem ook vaak zijn telefoon op, moet soms namens hem reageren op smsjes enz. Dat vraagt hij me dus. En andersom komt dat ook vaak voor. Met e-mail precies het zelfde trouwens.
Famke
Famke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 255
Punten : 268

Bericht  Sarah1985 di 5 jul 2011 - 0:34

ja maar niet stiekum.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sugarfall di 5 jul 2011 - 0:37

Nee, ik gebruik zijn telefoon weleens, maar dat is niet stiekem en dan bekijk ik zijn smsjes ook niet. Bij mijn ex heb ik wel een paar keer zijn smsjes gecheckt terwijl hij dat niet wist. Embarassed
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 0:43

Ik doe dat ongeveer 1 keer in het jaar. Een steekproef noem ik dat Very Happy

Gast
Gast

Bericht  TGR di 5 jul 2011 - 1:12

Jen_ schreef:Ik doe dat ongeveer 1 keer in het jaar. Een steekproef noem ik dat Very Happy

Very Happy

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Rush di 5 jul 2011 - 1:12

Sylvana schreef:
Voor de meiden die zeggen dat ze wel (stiekem of niet) in de telefoon kijken van hun vriend.. Waar zijn jullie dan naar op zoek? Wat doen jullie dan precies, kijken met wie hij gebeld of gesmst heeft of..? En waarom zou je dat willen weten.. Gewoon nieuwsgierigheid, of is het wantrouwen?

Soms smst bijv. zijn moeder en dan vraag ik later wat ze zei; dan zegt hij dat ik maar even moet kijken Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  patjuhhh di 5 jul 2011 - 1:46

Hazeltje schreef:Ja, maar niet stiekem of met het idee dat hij iets voor me verbergt ofzo...
Wij gebruiken elkaars telefoon gewoon als de ander nog boven ligt o.i.d. of de batterij leeg is.

Bij mijn ex wel, omdat ik erg onzeker was.
En dat bleek ook meer dan terecht.

Oww jaa bij mijn ex deed ik dat ook stiekem, daar deed ik ook stiekem zijn hyves en hotmail checken, omdat ik hem echt niet vertrouwde en dat was idd ook terecht.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103

Bericht  Merai di 5 jul 2011 - 2:07

Ik gebruik zijn telefoon weleens om zelf te bellen of een sms/mail te versturen, dat doet hij overigens op mijn telefoon ook, maar het is nog nooit in me opgekomen om in zijn telefoon rond te gaan neuzen. Ik kan het me in sommige situaties wel voorstellen maar vind het altijd een slecht teken.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 2:10

Nee, nooit.

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 5 jul 2011 - 2:11

Ik heb wel is een keertje in zijn telefoon gekeken. En dat vind hij ook prima hoor, en hij weet he geloof ik ook wel :p Ik ben gewoon super nieuwsgierig, en niet eens achterdochtig ofzo Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 2:12

Nee nooit, vertrouw hem volledig dus heb die drang nooit gevoeld

Gast
Gast

Bericht  Roxi3 di 5 jul 2011 - 2:19

Nee nog nooit gedaan en ik voel ook niet de behoefte om dat wel te doen.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 2:56

Jen_ schreef:Ik doe dat ongeveer 1 keer in het jaar. Een steekproef noem ik dat Very Happy

Haha, dan ben ik dus niet de enige. Ik doe ook meestal zoiets. Heel zelden denk ik "even kijken of er nog wat bijzonders in staat"
Maar dat komt waarschijnlijk omdat hij in het verleden met een meisje smste, op zéér vriendschappelijke toon. Ze waren geen vrienden, hij kende haar alleen van uit de kroeg. Een stuk jonger, mooi en blond. Ja dat kunnen we niet hebben he, ook al bleek er dan niks te spelen.

Verder pak ik zijn telefoon nooit zomaar, ook al ligt hij pal voor mijn neus. Tenzij hij afgaat en het is een familielid, dan neem ik wel op. Je weet nooit of het dringend is. En als ik hem wil gebruiken om zelf te bellen dan vraag ik het eerst.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 3:00

Ja hoor dat doe ik wel eens, maar niet stiekem. Hm okee toch wel eens stiekem gedaan laughcry

Gast
Gast

Bericht  Angela_1986 di 5 jul 2011 - 3:19

Bij mijn ex heb ik wel regelmatig in z'n telefoon gekeken zonder dat hij het wist, omdat ik hem niet vertrouwde... Op vreemdgaan heb ik hem tot op de dag van vandaag niet kunnen betrappen maar ik heb wel sterk 't vermoeden gehad. Hij had in ieder geval via msn gesprekken met 'n meisje die zeer interessant waren blijkbaar want al zou ik op dat moment naakt op m'n kop naast hem hebben gestaan dan had hij 't niet gezien.

Daarbij heeft hij wel over 'n aantal andere, toch wel belangrijke, dingen gelogen dus ja, vertrouwen was ver te zoeken en eigenlijk hadden we gewoon eerder uit elkaar moeten gaan.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 3:20

Ik doe dat wel eens, daar heb ik zo mijn redenen voor.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 3:21

Nee nooit, kan er ook niet echt mee overweg.

Neem af en toe op voor hem als hij boven is/ buiten/ onder de douche enz, maar zal er nooit in gaan snuffelen.

Gast
Gast

Bericht  Barbabella di 5 jul 2011 - 3:32

Storm schreef:Ik doe dat wel eens, daar heb ik zo mijn redenen voor.
+1
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Snoes di 5 jul 2011 - 3:34

[quote="Hazeltje"]Ja, maar niet stiekem of met het idee dat hij iets voor me verbergt ofzo...
Wij gebruiken elkaars telefoon gewoon als de ander nog boven ligt o.i.d. of de batterij leeg is.[quote]+1

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Rovine di 5 jul 2011 - 7:00

Nee, ik zou niet weten hoe die precies werkt. Volgens mij mag ik er ook best in kijken.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: