Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou jij als eerste redden bij brand?

+30
Roxi3
patjuhhh
Sterre
VeryCherry
SoezieQ
Mamsie
Rush
boekenwurm83
Fearie
Jelin
Caroow
Mariposa
Sorella
Middleme
Beachgirl
Ilargi
rapa nui
Raindrop
Rovine
Sweety
Chocolate Cookie
Oasis
Arwyn
Sarah1985
Kabouter
SuperGrover
Lejow
Bliss
Monte
Rumble
34 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Caroow ma 4 jul 2011 - 13:05

Mijn map met belangrijke papieren en een dekentje. Die map heeft expres een felle kleur en ligt op een vaste plek. Het dekentje omdat ik anders in mijn string of pyama buiten sta en de brandweer wel wat beters te doen heeft dan een onderkoelde Caroow opwarmen.

Foto's enzo staan allemaal wel online, mijn mobiele telefoon kan ik makkelijk vervangen en ik ga echt niet mijn laptopje zoeken.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 18:23

Ik heb helemaal geen fotoboeken. Die van vroeger liggen bij mijn ouders en de rest staat op mijn laptop. Dus die hoef ik niet mee te nemen (sjouwen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Jelin ma 4 jul 2011 - 20:16

Als eerste zou ik mijn dochter en haar knuffel en de honden in veiligheid brengen. Daarna mijn tas inclusief mobiel en portemonnee en foto's/computer.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Fearie ma 4 jul 2011 - 20:17

Ik denk mijn honden en als ik nog de kans krijg mijn laptop en tas (met alle pasjes enzo erin). Ik zou eigenlijk alles op mijn weg meegrissen wat ik mee kan pakken haha.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  boekenwurm83 ma 4 jul 2011 - 20:22

onze hond, dat is het enige wat echt belangrijk is.
alle foto's op de laptop en harde schijf zou heel jammer zijn als die verloren gaan, maar zijn het niet waard om daarvoor langer in een brandend huis te blijven. Dus die zou ik alleen pakken als de brand nog maar beginnend is en er nog verschillende manieren zijn om buiten te komen.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Rush ma 4 jul 2011 - 20:22

M`n laptop, telefoon en tas liggen naast m`n bed, dus die zou ik pakken.

Misschien als ik tijd heb nog een USB-stick met oude foto`s.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Mamsie ma 4 jul 2011 - 20:59

Harde schijf, babyboeken van de kids en mijn tas.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 21:38

de poes, harde schijf en handtas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  SoezieQ ma 4 jul 2011 - 21:43

Mijn konijn, en ik ga heel snel mijn motor en die van mijn vriend een eind verderop zetten zodat daar niets mee gebeurt ..
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Nijkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  VeryCherry ma 4 jul 2011 - 21:52

M'n knuffel, daar ga ik zelfs een brandend huis voor binnen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 22:39

Volgens mij zou ik volledig in paniek raken en alleen m'n telefoon meenemen zodat ik buiten de brandweer kan bellen en familie en vrienden. Heb ik genoeg tijd en raak ik niet in paniek, dan zouik ook m'n laptop meenemen (als is 'ie wel groot en zwaar) en m'n tas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 23:01

Als ik er tijd voor zou hebben dan zou ik de laptop+hardeschrijf pakken daar staan alle foto's op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 23:06

Nu het alleen een theoretisch 'wat als' is, kan ik wel heel logisch bedenken dat ik mijn handtas en laptop moet pakken, daar zit alles in en op wat belangrijk is (paspoort, portemonnee, foto's etc).
Ik hoop dat ik nooit een brand hoef mee te maken en mocht dat wel zo zijn, dan hoop ik dat ik niet als een kip zonder kop naar buiten ren en dan de waterkoker in mijn handen blijk te hebben..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 1:27

Ik weet echt niet waar ik mijn telefoon heb liggen haha, dus daar ga ik maar niet naar op zoek.

Ik zou mijn knuffelbeertje grijpen en een paar mooiste schoenen en kledingstukken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Sterre di 5 jul 2011 - 1:29

Handtas (hopelijk op dat moment goed gevuld), paar fotoboeken, de hamster en misschien mijn laptop als ik het nog kan dragen.

In de praktijk denk ik dat ik niks meeneem en ik blinde paniek z.s.m. probeer te vluchten.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 1:30

Fotoalbums en externe HD.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  patjuhhh di 5 jul 2011 - 1:43

Mijn hondje, en dan nog mijn pop die ik van mijn opa heb gekregen. Verder nog een fotoboek die mijn moeder voor me gemaakt heeft.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Roxi3 di 5 jul 2011 - 1:47

Mijn externe harde schijf omdat daar al onze foto's op staan, mijn katten en mijn telefoon.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Merai di 5 jul 2011 - 1:58

Mijn laptop en de hd van mijn vriend. Inderdaad vanwege alle foto's die erop staan, verder zijn het maar spullen en ben ik vooral heel blij als mijn vriend en ik het pand uit komen.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 2:33

M'n fotoalbums van vroeger en als ik nog tijd heb m'n lievelingschilderijtje (allebei uit de woonkamer). Foto's worden door mijn man maandelijks geback-upt (?) en vervolgens weer meegenomen naar z'n werk, dus grote kans dat ik daar iig geen omkijken naar heb.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 3:22

De hond, kat en een kistje met waardevolle spullen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Bolleke di 5 jul 2011 - 3:24

Ik denk dat ik buiten mijn honden, telefon en zoon niets mee naar buiten neem. Als ik eenmaal buiten sta met zoon, denk ik dat ik zo opgelucht en blij bent dat ik aan spullen niet meer denk.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Dennenappel di 5 jul 2011 - 4:03

Onze kat! Verder weet ik het zo een, twee drie, niet. De pc van mijn vriend wordt elke dag gebackupd naar een server in Amerika. Zo kan hij nooit zijn spullen kwijt zijn die op zijn pc staan. Ik moet de mijne er ook maar eens aankoppelen.

Ohja, de autosleutel om die veilig te zetten en zodat ik ergens heen kan als het nodig is.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Joli86 di 5 jul 2011 - 6:48

Hond, laptop of harde schijf vanwege de foto's, telefoon
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Middleme di 5 jul 2011 - 7:24

Dennenappel schreef:

Ohja, de autosleutel om die veilig te zetten en zodat ik ergens heen kan als het nodig is.

(auto)sleutels zijn vervangbaar, zelfs als je je reservesleutel ook kwijt bent/ verliest. En een auto is best aan de kant te zetten als het erop aankomt.
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou jij als eerste redden bij brand? - Pagina 3 Empty Re: Wat zou jij als eerste redden bij brand?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum