Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

+5
Pien
_Femme
Tiana
girli
Jelin
9 plaatsers

Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 22:19

Zoals Hawaikettingen enzo...Ben al bij de Xenos geweest, maar no luck. Hebben ze die bij de Action??

Ivm een themafeestje van vrijdag wat we geven, zoek ik ook nog een leuk tafelkleed en wat andere accesoires, maar wel voor een klein budget :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  Jelin zo 3 jul 2011 - 22:28

Volgens mij hebben zie die wel bij de Action, maar weet het niet zeker.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  girli zo 3 jul 2011 - 22:30

Hema heeft volgens mij ook hawaii kettingen.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  Tiana zo 3 jul 2011 - 22:30

Zeeman misschien?
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  _Femme zo 3 jul 2011 - 22:32

Bij de HEMA hebben ze van die sets:
http://www.hema.nl/winkel/kinderen/Speelgoed-Spelen/hawai-set-(14263074)

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  Pien zo 3 jul 2011 - 22:35

Bij de action heb ik ze vorige week nog gekocht!! verder kun je qua tafelkleed ook gewoon felle kleuren doen, en dan gekleurde glazen erop zetten met van die gekleurde rietjes met sliertjes (die als palmboompje vallen) eraan en parasolletjes. Glazen kun je leuk versieren met een suikerlaagje bovenlangs, een glas op de kop in limonade siroop dompelen en dan door de suiker halen. Verder misschien een ananas als decoratiemateriaal, of cocosnoten.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 22:39

Die van de Hema vind ik toch best wel weer prijzig, want ik moet ze voor een man of 20 hebben...

Morgen de Action maar eens proberen!

Ik heb al gekleurde cocktailglazen bij de Xenos gehaald, en gekleurde tuinkaarsen zeg maar, en rietjes met een uitvouwbare papegaai of stukje fruit eraan zeg maar, echt supergrappig. Was gister bij de Makro namelijk....Dus daar kon ik mooi wat van dat soort dingen inslaan! Alleen Hawaikettingen heb ik daar ook niet gezien...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 22:40

Bij de action heb je ze heel goedkoop!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  Dennenappel zo 3 jul 2011 - 22:49

Klopt Action hebben ze hawaislingers, ze hebben ook hawai rokjes, wel is waar in kindermaten maar die pas je best (wel wat korter, maar qua breedte oke). Als het goed is hebben ze ook hawai kransen voor om je polsen en in je haar.
En alles voor een mooie prijs smile
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  Zininzon zo 3 jul 2011 - 23:15

Ik heb vorig jaar een summerparty gehouden en ik had het volgende gedaan:

slippers, snorkels, opblaasbare strandballen opgehangen (stond echt erg leuk!).
Ik had ook nog een badlaken uit Turkije met palmboom + zon er op, die had ik aan de wand gehangen.

Ipv een tafellaken (die kon ik namelijk niet vinden) had ik servetten met bloemen en papegaaien (uit een feestwinkel).
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 23:20

Leuk Zininzon!!!

Tafellaken heb ik wel echt nodig, want onze eettafel is van hout en ik wil er geen vloeistoffen overheen hebben....Sowieso moet alles een beetje sloop-proof zijn want de vrienden van mijn vriend kunnen nogal wild doen...


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 23:40

Wibra, Xenos, Euroland, Action, Zeeman, Big Bazar, Kruidvat,feestwinkels, op de markt, V&D.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 23:42

Xenos en V&D hebben ze hier dus niet. Big Bazar en Euroland hebben we hier niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 23:46

Action idd, heb ze hier zaterdag nog zien liggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 23:52

_Leaf_ schreef:Xenos en V&D hebben ze hier dus niet. Big Bazar en Euroland hebben we hier niet...

Sorry, ja dacht zet alles neer wat ik kan bedenken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  poppetje ma 4 jul 2011 - 0:58


Bij ons bij de kruidvat, hebben ze een bak met feestartikelen.
Daar heb ik vorige week plastic tafelkleedjes (Geel, rood en oranje met bloemen) en dezelfde servetten gekocht.
Alles was €1 of minder.

(ze hebben ook hoedjes, papieren bekers vlaggentjes enz.)
poppetje
poppetje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 102
Punten : 114
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  Sarah1985 ma 4 jul 2011 - 0:58

bij action hebben ze ook van die setjes kosten een euro ofzo
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  Zininzon ma 4 jul 2011 - 1:40

_Leaf_ schreef:Leuk Zininzon!!!

Tafellaken heb ik wel echt nodig, want onze eettafel is van hout en ik wil er geen vloeistoffen overheen hebben....Sowieso moet alles een beetje sloop-proof zijn want de vrienden van mijn vriend kunnen nogal wild doen...


Maar je kunt er dan een gewoon tafellaken onder doen. transparant plastic of wit. Dan vallen de servetten ook meer op.
Ik zag net trouwens hawaislingers bij de Blokker voor 1 euro
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 23:18

Ik ben geslaagd bij de Action! Ik verheug me er nu al op haha. Strandballen, opblaasbeesten, lampionnen....Geweldig, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 1:02

Toen ik 18 werd had ik een surpriseparty in hawaii thema gekregen haha. Maar die spullen zijn volgens mij al jaren weggegooid.

Misschien een feestwinkel ofzo?

Verder hadden ze nog ergens een parasolletje vandaan geplukt en een beachstoeltje eronder gezet met zo'n stooie matje. En slingers in hawaii thema. Was erg leuk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goedkope Hawai/beach attributen gezocht... Empty Re: Goedkope Hawai/beach attributen gezocht...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum