Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

goedkope vliegtickets gezocht spanje

+2
Kqip
Sarah1985
6 plaatsers

Ga naar beneden

goedkope vliegtickets gezocht spanje Empty goedkope vliegtickets gezocht spanje

Bericht  Sarah1985 wo 15 aug 2012 - 8:21

mijn moeder gaat in oktober naar spanje met 5 vriendinnen, Nu hebben ze daar een huis gehuurd en moeten nog vliegtickets hebben.

Ze gaan naar marbella

Enige eis die ze hebben is dat ze bagage mee mogen nemen. Ze hadden nu ergens gezien dat je alleen handbagage mee mag.
Mag van overal vandaan vliegen

Wie helpt zoeken naar betaalbare tickets

Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goedkope vliegtickets gezocht spanje Empty Re: goedkope vliegtickets gezocht spanje

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 8:32

Als het ticket onwijs goedkoop is dan zou ze kunnen kijken wat baggage kost. Je kunt het vaak wel meenemen maar tegen een meerprijs. Wellicht is het handig om data hier te melden en de luchthaven die ze aan willen vliegen, mss wil iemand voor je kijken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

goedkope vliegtickets gezocht spanje Empty Re: goedkope vliegtickets gezocht spanje

Bericht  Sarah1985 wo 15 aug 2012 - 8:48

6 of 7 okt. luchthaven maakt niks uit
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goedkope vliegtickets gezocht spanje Empty Re: goedkope vliegtickets gezocht spanje

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 9:08

Sarah1985 schreef:6 of 7 okt. luchthaven maakt niks uit

Uberhaupt gekeken welke er in de buurt zijn? Of wil je dat ook door iemand hier hebben uitgezocht? :nopompom:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

goedkope vliegtickets gezocht spanje Empty Re: goedkope vliegtickets gezocht spanje

Bericht  Sarah1985 wo 15 aug 2012 - 9:10

nou nee maar het maakt niet uit welke luchthaven mag allemaal die in NL zijn.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goedkope vliegtickets gezocht spanje Empty Re: goedkope vliegtickets gezocht spanje

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 9:16

Never mind...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

goedkope vliegtickets gezocht spanje Empty Re: goedkope vliegtickets gezocht spanje

Bericht  Sarah1985 wo 15 aug 2012 - 9:22

tja ik snap het niet hoor. Het maakt niet uit welke luchthavens want ze wonen allemaal door heel NL dus iedereen zal moeten reizen. Maar laat maar topic mag wel weg
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goedkope vliegtickets gezocht spanje Empty Re: goedkope vliegtickets gezocht spanje

Bericht  Kqip wo 15 aug 2012 - 9:26

Hoe gaan ze zich verplaatsten van vliegveld naar hotel/ vakantiewoning?? Je kan vliegen naar Malaga of Gibraltar maar beiden zie ik nou niet echt goedkoop..minimaal 200 euro per ticket
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

goedkope vliegtickets gezocht spanje Empty Re: goedkope vliegtickets gezocht spanje

Bericht  Xanna wo 15 aug 2012 - 9:28

Sarah1985 schreef:tja ik snap het niet hoor. Het maakt niet uit welke luchthavens want ze wonen allemaal door heel NL dus iedereen zal moeten reizen. Maar laat maar topic mag wel weg

Wat is de moeite om het zelf uit te zoeken? Ik snap niet zo goed dat je hier een topic voor opent, het lijkt mij dat google je prima kan helpen aan een aantal ticketsites..

Xanna
Prater
Prater

Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goedkope vliegtickets gezocht spanje Empty Re: goedkope vliegtickets gezocht spanje

Bericht  Gast wo 15 aug 2012 - 17:39

Kqip schreef:Hoe gaan ze zich verplaatsten van vliegveld naar hotel/ vakantiewoning?? Je kan vliegen naar Malaga of Gibraltar maar beiden zie ik nou niet echt goedkoop..minimaal 200 euro per ticket

Ah, daar is het antwoord dat ik zocht...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

goedkope vliegtickets gezocht spanje Empty Re: goedkope vliegtickets gezocht spanje

Bericht  Atelier Madame wo 15 aug 2012 - 20:39

Ryanair is goedkoop, maar dan moet je wel precies een dag kiezen dat ze ook vliegen op de juiste bestemming. En je moet extra betalen voor een koffer in te checken. Maar goed soms scheelt het behoorlijke met gewone maarschappijen.
Tip kijk eens voor een complete reis Inc charter, is soms voordeliger. Bijv bij Arke of sunweb
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goedkope vliegtickets gezocht spanje Empty Re: goedkope vliegtickets gezocht spanje

Bericht  Chocolate Cookie wo 15 aug 2012 - 21:14

Op Vueling kun je misschien ook eens kijken smile


Laatst aangepast door Chocolate Cookie op wo 15 aug 2012 - 21:15; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : ipv msntaal was het whatsapptaal :'))
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

goedkope vliegtickets gezocht spanje Empty Re: goedkope vliegtickets gezocht spanje

Bericht  Pandora vr 17 aug 2012 - 3:15

Ik boek voor mijn collega's regelmatig tickets naar Spanje en slaag dan vaak op cheaptickets.nl Vueling.com of Transavia.nl
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

goedkope vliegtickets gezocht spanje Empty Re: goedkope vliegtickets gezocht spanje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum