Goede/Betrouwbare en Goedkope weegschaal?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goede/Betrouwbare en Goedkope weegschaal?
Hoi,
Ik kom net tot de conclusie dat mijn weegschaal, na jaren van trouwe dienst, het heeft opgegeven. Eigenlijk heb ik helemaal nergens geld voor, maar zonder weegschaal wordt het wat moeilijk om in te schatten of ik ben afgevallen, en dus hoop ik dat jullie met erg goedkope, maar goede/betrouwbare opties komen.
Alvast bedankt!
Ik kom net tot de conclusie dat mijn weegschaal, na jaren van trouwe dienst, het heeft opgegeven. Eigenlijk heb ik helemaal nergens geld voor, maar zonder weegschaal wordt het wat moeilijk om in te schatten of ik ben afgevallen, en dus hoop ik dat jullie met erg goedkope, maar goede/betrouwbare opties komen.
Alvast bedankt!
Gast- Gast
Re: Goede/Betrouwbare en Goedkope weegschaal?
Ik vind die van de Action heel fijn, 8 euro geloof ik. Zwart glas met bloemen erop.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik vind die van de Action heel fijn, 8 euro geloof ik. Zwart glas met bloemen erop.
Die heb ik ook en ik ben er blij mee
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Gewoon bij de Blokker ofzo.
Maar zorg voor een harde ondergrond en een vaste plaats. Ik verschuif mijn weegschaal nooit, vind ik het meest betrouwbaar. Mn gewicht verschilt echt op een andere plaats in de kamer haha!
Maar zorg voor een harde ondergrond en een vaste plaats. Ik verschuif mijn weegschaal nooit, vind ik het meest betrouwbaar. Mn gewicht verschilt echt op een andere plaats in de kamer haha!
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Heb er ooit eentje bij de Digros gekocht voor 6,99. Prima ding. Zag dat ze nu bij de Dirxdrogist ook weegschalen in de actie hadden.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10
Kaboutertje schreef:Reva schreef:Ik vind die van de Action heel fijn, 8 euro geloof ik. Zwart glas met bloemen erop.
Die heb ik ook en ik ben er blij mee
Die heb ik pas ook gekocht
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Betrouwbaar haha .
Maar eh, is de batterij niet gewoon leeg?
Gast- Gast
Zusje schreef:Betrouwbaar haha .
De batterij is leeggelopen. Heeft gelekt zeg maar. Heb er andere batterijen ingestopt, maar niets. Ga nog wel even nieuwe halen. Maar ik ben er bang voor.
Gast- Gast
Nou... De weegschaal is dus echt stuk... En dus ben ik richting de Action gegaan, voor de tweede keer vandaag, om een weegschaal te halen.... Nu mag ik hopen dat hij zeer onbetrouwbaar is.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Goede betrouwbare weegschaal?
» Goede weegschaal!
» Hoe vind je een betrouwbare en goede oppas?
» Goede betrouwbare site voor Uggs
» Goedkope en goede meubels.
» Goede weegschaal!
» Hoe vind je een betrouwbare en goede oppas?
» Goede betrouwbare site voor Uggs
» Goedkope en goede meubels.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: