Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goede/Betrouwbare en Goedkope weegschaal?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Goede/Betrouwbare en Goedkope weegschaal?  Empty Goede/Betrouwbare en Goedkope weegschaal?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 10:29

Hoi,

Ik kom net tot de conclusie dat mijn weegschaal, na jaren van trouwe dienst, het heeft opgegeven. Eigenlijk heb ik helemaal nergens geld voor, maar zonder weegschaal wordt het wat moeilijk om in te schatten of ik ben afgevallen, en dus hoop ik dat jullie met erg goedkope, maar goede/betrouwbare opties komen. angel

Alvast bedankt!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Goede/Betrouwbare en Goedkope weegschaal?  Empty Re: Goede/Betrouwbare en Goedkope weegschaal?

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 10:32

Ik vind die van de Action heel fijn, 8 euro geloof ik. Zwart glas met bloemen erop.

Gast
Gast

Goede/Betrouwbare en Goedkope weegschaal?  Empty Re: Goede/Betrouwbare en Goedkope weegschaal?

Bericht  Kaboutertje di 11 okt 2011 - 10:34

Reva schreef:Ik vind die van de Action heel fijn, 8 euro geloof ik. Zwart glas met bloemen erop.

Die heb ik ook en ik ben er blij mee Very Happy
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Gizmo di 11 okt 2011 - 10:42

Gewoon bij de Blokker ofzo.
Maar zorg voor een harde ondergrond en een vaste plaats. Ik verschuif mijn weegschaal nooit, vind ik het meest betrouwbaar. Mn gewicht verschilt echt op een andere plaats in de kamer haha!
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Beachgirl di 11 okt 2011 - 10:42

Heb er ooit eentje bij de Digros gekocht voor 6,99. Prima ding. Zag dat ze nu bij de Dirxdrogist ook weegschalen in de actie hadden.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  VeryCherry di 11 okt 2011 - 19:46

Kaboutertje schreef:
Reva schreef:Ik vind die van de Action heel fijn, 8 euro geloof ik. Zwart glas met bloemen erop.

Die heb ik ook en ik ben er blij mee Very Happy

Die heb ik pas ook gekocht Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 20:05

Betrouwbaar haha Very Happy.

Maar eh, is de batterij niet gewoon leeg?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 11 okt 2011 - 20:50

Zusje schreef:Betrouwbaar haha Very Happy.

Maar eh, is de batterij niet gewoon leeg?

De batterij is leeggelopen. Heeft gelekt zeg maar. Heb er andere batterijen ingestopt, maar niets. Ga nog wel even nieuwe halen. Maar ik ben er bang voor. Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 12 okt 2011 - 3:17

Nou... De weegschaal is dus echt stuk... En dus ben ik richting de Action gegaan, voor de tweede keer vandaag, om een weegschaal te halen.... Nu mag ik hopen dat hij zeer onbetrouwbaar is. laughcry

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: