Wat is een goede, redelijke goedkope printer?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is een goede, redelijke goedkope printer?
Wie roept Ik zoek een printer die goed is, waarvan de inktcartridges niet heel klein zijn en waarmee je ook kunt kopieren Ik ben ook al op zoek op internet, maar heeft iemand misschien een goede tip? Oh ja het liefst zo goedkoop mogelijk maar in ieder geval niet duurder dan 75 euro.
Gast- Gast
Re: Wat is een goede, redelijke goedkope printer?
Had je vorige week moet doen, toen had je geen btw bij de media markt!
Deze is goed;
http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/MG-5150,10101,14873,162695.html?display=online
Deze is goed;
http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/MG-5150,10101,14873,162695.html?display=online
Gast- Gast
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF05a/18972-18972-238444-410635-410635-4058814.html
Deze is erg fijn en van goede kwaliteit.
Deze is erg fijn en van goede kwaliteit.
Gast- Gast
He shit, net gemist! Ik ga sowieso wel even langs de mediamarkt binnenkort Thanks voor de tip!
Gast- Gast
Ik heb er paar weken geleden eentje van HP (deskjet 2050) gehad. Printer, scanner en kopieer ding. Hij is echt fijn en kan me niet voorstellen dat ie duurder dan dat was.
Gast- Gast
Nee klopt Elodie, ik heb die ook gevonden die jij noemt, die kost 62 euro bij Bol! Misschien dat ik de opvolger daarvan nog wil, die is in de 70 en draadloos, ook wel prettig.
Gast- Gast
Ow draadloos, ja dat is handig! Had ik ook wel gewild maar ben hier al hartstikke blij mee hoor.
Maar zou een goede keuze zijn!
Maar zou een goede keuze zijn!
Gast- Gast
Ik zou ook goed opletten hoeveel losse cartridges kosten. Soms is het dan bijna goedkoper om een nieuwe printer te kopen namelijk.
Leska- Fluisteraar
- Aantal berichten : 68
Punten : 74
Registratiedatum : 17-11-10
Leska schreef:Ik zou ook goed opletten hoeveel losse cartridges kosten. Soms is het dan bijna goedkoper om een nieuwe printer te kopen namelijk.
Haha ja thanks, die tip had ik al gehad
Gast- Gast
Je kan die natuurlijk ook weer gewoon bij laten vullen. Al scheelt dat volgens mij voor deze zelfs niet gek veel. Dus valt wel mee.
Gast- Gast
Wij hebben de Canon Pixma MP210 »
Ik weet zo niet hoeveel hij nou kost maar het is een hele fijn printer/scanner en kopieerapparaat in één
Ik weet zo niet hoeveel hij nou kost maar het is een hele fijn printer/scanner en kopieerapparaat in één
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Darcy schreef:Nee klopt Elodie, ik heb die ook gevonden die jij noemt, die kost 62 euro bij Bol! Misschien dat ik de opvolger daarvan nog wil, die is in de 70 en draadloos, ook wel prettig.
Ik heb ook een HP die kan scannen, kopiëren en printen. Ik ben er erg blij mee en met een XL-blokje (zijn naar verhouding goedkoper) doe ik echt heel lang.
Gast- Gast
Ja een topic waar ik verstand van heb haha. Ik werk bij een webwinkel voor compatibele inktcartridges. Wij adviseren onze klanten eigenlijk altijd een brother of canon en dan bij canon degene met 5 cartridges. Deze printers kunnen heel goed de namaak cartridges in zonder dat dat problemen oplevert. HP is misschien goedkoper in aanschaf maar daar zijn de cartridges duur van. En dan heb je epson, die willen de compatibele cartridges tegen gaan door in de printer updates e.d. te doen zodat onze cartridges niet geaccepteerd worden. Er zijn veel printers die ze wel pakken maar het kan dus ook voorkomen dat dat niet gebeurt. Mocht je onze website willen weten moet je maar een PB sturen. want mag hier denk ik geen reclame maken
Gast- Gast
de canon pixma serie is erg goed wij hebben daar al 3 van gehad. 1 ding koop alleen orginele inkt.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Wij hebben ook een Canon. Weet niet precies welke maar geloof dat hij 50 euro koste. De cartridge zijn geloof ik 7 euro los. En dan van echte canon. Maar ik koop altijd gewoon neppe!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Ik heb een Lexmark all-in-one. Ideaal ding, er hoeft maar 1 cartridge in en die zijn ook nog eens goedkoop. OCR scannen gaat ook perfect, dat is misschien wel belangrijk voor jou.
Gast- Gast
Ik had eerst een lexmark en die vond ik eigenlijk helemaal niet zo fijn..
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Printer
» Printer wil niet printen :(
» Help! Printer geeft offline aan?
» Goedkope vs. minder goedkope items op het forum
» pampers kopen, wat is een redelijke prijs?
» Printer wil niet printen :(
» Help! Printer geeft offline aan?
» Goedkope vs. minder goedkope items op het forum
» pampers kopen, wat is een redelijke prijs?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: