Jezelf 'tegen' zitten..
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jezelf 'tegen' zitten..
..heb je dat wel eens?
Ik merk dat ik mezelf tegenzit wanneer ik ongesteld moet worden (zelfs nu ik niet meer ongesteld word door mirena heb ik nog wel last van die buien) en nu dus ook weer. Ik moe, lusteloos, niets is goed en vooral mijn vriend kan niets goed doen. Hij neemt niet genoeg contact op in mijn ogen (valt harstikke mee), waardoor ik hem iets vaker sms/probeer te bellen, wat natuurlijk weer averechts werkt. Ik 'merk' aan hem dat hij minder zin heeft om mij te spreken nu, best logisch want ik ben best onaardig/onredelijk op het moment.. Verder heb ik gewoon geen zin om ook maar iets te doen, ben ontzettend lui en irriteer me vervolgens aan m'n rommel.. Grrrr! Wil dat deze week weer over is..
Hebben jullie hier (misschien in mindere mate) ook wel eens last van?
Ik merk dat ik mezelf tegenzit wanneer ik ongesteld moet worden (zelfs nu ik niet meer ongesteld word door mirena heb ik nog wel last van die buien) en nu dus ook weer. Ik moe, lusteloos, niets is goed en vooral mijn vriend kan niets goed doen. Hij neemt niet genoeg contact op in mijn ogen (valt harstikke mee), waardoor ik hem iets vaker sms/probeer te bellen, wat natuurlijk weer averechts werkt. Ik 'merk' aan hem dat hij minder zin heeft om mij te spreken nu, best logisch want ik ben best onaardig/onredelijk op het moment.. Verder heb ik gewoon geen zin om ook maar iets te doen, ben ontzettend lui en irriteer me vervolgens aan m'n rommel.. Grrrr! Wil dat deze week weer over is..
Hebben jullie hier (misschien in mindere mate) ook wel eens last van?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Jezelf 'tegen' zitten..
Dit heb ik ook wel eens, weet alleen niet of er regelmaat in zit. Ik heb dan ook altijd dat ik onredelijke opmerking maak tegen mn vriend, alsof ik ruzie aan het zoeken ben... terwijl ik dat dan weer niet wil. Of dat ik inderdaad lusteloos en alles ben, maar me ondertussen er ook aan erger dat ik niks doe
succes met deze week dan!
succes met deze week dan!
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10
Ik herken het ook wel. Bij mij is het meestal twee/drie dagen voor ik ongesteld moet worden.
Dan ga ik echt ruzie zoeken om de kleinste dingen en dan word ik nog boos ook als mijn man heel kalm blijft. En inderdaad ook geen zin om iets aan mijn studie te doen, het huishouden of te socializen.
Dan ga ik echt ruzie zoeken om de kleinste dingen en dan word ik nog boos ook als mijn man heel kalm blijft. En inderdaad ook geen zin om iets aan mijn studie te doen, het huishouden of te socializen.
Gast- Gast
Oh ja dat heb ik ook weleens, maar ik noem dat gewoon "ruzie zoeken"
Gast- Gast
Ja ik herken het wel. Gister had ik daar nog last van, maar ja wat doe je ertegen he. Gelukkig duurt het bij mij meestal maar 1 of 2 dagen.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ken het ja, erger me op het moment erg snel aan mensen en dingen. Ben ook stresserig, weinig geduld en heb gewoon geen rust in mijn lijf/ hoofd.
Geef nu de hormonen maar de schuld, en de sneeuw, daar wordt ik zo sacho van...
Geef nu de hormonen maar de schuld, en de sneeuw, daar wordt ik zo sacho van...
Gast- Gast
Ik zit mezelf al een week lang ontzettend tegen..
Niks is goed en ik schiet gelijk uit mijn slof. Vooral mijn vriend kan niks goed doen. Wat hij ook doet, ik word toch boos. Vind het wel zielig. Dus probeer er op te letten, maar dat lukt me niet steeds.
Ik ben echt gewoon enorm gefrustreerd. En vraag me niet waarom want ik heb geen flauw idee.
Niks is goed en ik schiet gelijk uit mijn slof. Vooral mijn vriend kan niks goed doen. Wat hij ook doet, ik word toch boos. Vind het wel zielig. Dus probeer er op te letten, maar dat lukt me niet steeds.
Ik ben echt gewoon enorm gefrustreerd. En vraag me niet waarom want ik heb geen flauw idee.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Jezelf in de weg zitten
» tegen overspannen aan zitten?
» zelfstandig zitten/ zelf gaan zitten.
» zitten in kinderstoel vs los zitten
» Nog langer in spanning zitten.....
» tegen overspannen aan zitten?
» zelfstandig zitten/ zelf gaan zitten.
» zitten in kinderstoel vs los zitten
» Nog langer in spanning zitten.....
Pagina 1 van 1