hoe doen jullie je kleding in de koffer?
+9
girli
Zininzon
_Femme
Kiara
Serena
Arwyn
Roxi3
Kaat
Travelgurly
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: hoe doen jullie je kleding in de koffer?
Voor ons maakt het niks uit als het kreukt aangezien er altijd een strijkijzer + plank op de hotelkamer zijn.
Gast- Gast
Caribbeanlover schreef:Voor ons maakt het niks uit als het kreukt aangezien er altijd een strijkijzer + plank op de hotelkamer zijn.
PRECIES! Gewoon proppen dus!
Ik vind dat altijd heerlijk, lekker op vakantie beetje ontspannend strijken ;-). Sorry CBL: ben je nu aan het jennen!
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Ik rol mijn kleding op.
Mini-producten (shampoo etc) doe ik altijd in een plastic zak... afgelopen keer was er weer een flesje gaan lekken, dus was er erg blij mee :p)
Wij hebben ook genoeg aan die kleine shampootjes en producten... doe er met gemak 2/3 weken over en heb vaak nog over
Mini-producten (shampoo etc) doe ik altijd in een plastic zak... afgelopen keer was er weer een flesje gaan lekken, dus was er erg blij mee :p)
Wij hebben ook genoeg aan die kleine shampootjes en producten... doe er met gemak 2/3 weken over en heb vaak nog over
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Caro schreef:Caribbeanlover schreef:Voor ons maakt het niks uit als het kreukt aangezien er altijd een strijkijzer + plank op de hotelkamer zijn.
PRECIES! Gewoon proppen dus!
Ik vind dat altijd heerlijk, lekker op vakantie beetje ontspannend strijken ;-). Sorry CBL: ben je nu aan het jennen!
Nou ik maak er nooit gebruik van hoor thuis strijk ik al amper en dan helemaal niet. Mocht het dan echt nodig zijn, dan doe ik dat wel maar een paar kreukels meer of minder maakt me niks uit. Kom op het is vakantie, geen modeshow!
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken?
» Wat doen jullie met kleding dat niet meer past?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat gaat er bij jullie in de koffer?
» Wat voor koffer hebben jullie?
» Wat doen jullie met kleding dat niet meer past?
» 5:00 wakker; wat doen jullie/zouden jullie doen?
» Wat gaat er bij jullie in de koffer?
» Wat voor koffer hebben jullie?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: