Hoeveel slaap heb jij nodig?
+29
Rovine
Monte
Raindrop
SuperGrover
_Lacey_
Sjonno
Julia
patjuhhh
Moezie
Phileine
Bliss
Sorella
Dennenappel
Arwyn
Tiana
Happydobby
Atelier Madame
Roxi3
Verde
minoessepoes
dolfijntje24
Sugarfall
loesje
Pien
Suus
Sterre
Rush
Jezzie
Lejow
33 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoeveel slaap heb jij nodig?
Ik slaap zo'n 8uur per nacht.
Een keer wat korter is niet zo'n probleem, maar dan ga ik de avond erna vaak wat vroeger naar bed. Te lang slapen moet ik ook niet doen, dan ben ik de hele dag heel duf.
De laatste tijd heb ik wel meer slaap nodig op de een of andere manier. Paar maand geleden werd ik standaard om 7uur wakker als mijn vriend eruit ging. Dan bleef ik nog wel even liggen, maar ging ik er wel rond 8uur uit, dan had ik het wel gehad (ik werk bijna nooit 's ochtends, vandaar zo laat). Tegenwoordig slaap ik heel vaak door zijn wekker heen en als ik niet oppas, val ik ook weer een paar uur in slaap als hij weg is. Heel apart!
Een keer wat korter is niet zo'n probleem, maar dan ga ik de avond erna vaak wat vroeger naar bed. Te lang slapen moet ik ook niet doen, dan ben ik de hele dag heel duf.
De laatste tijd heb ik wel meer slaap nodig op de een of andere manier. Paar maand geleden werd ik standaard om 7uur wakker als mijn vriend eruit ging. Dan bleef ik nog wel even liggen, maar ging ik er wel rond 8uur uit, dan had ik het wel gehad (ik werk bijna nooit 's ochtends, vandaar zo laat). Tegenwoordig slaap ik heel vaak door zijn wekker heen en als ik niet oppas, val ik ook weer een paar uur in slaap als hij weg is. Heel apart!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Zo een acht uur per nacht gaat het redelijk, maar het fitst voel ik mij bij tien uur slaap. Het nadeel is dat ik dan elke dag rond 21:00 naar bed moet gaan en ook al slapen.
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Normaal gesproken heb ik echt wel 8 á 9 uur slaap nodig, daar functioneer ik prima op. De laatste maanden heb ik voor mijn gevoel nooit genoeg geslapen en kan ik zelfs na 12 uur slaap niet uit mijn bed komen. Ben ook de hele dag moe maar als ik in bed lig kan ik niet slapen .
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Van zondag op maandag slaap ik meestal maar 4u of zelfs nog minder. Van maandag op dinsdag slaap ik 4 tot 6 uur. Van dinsdag op woensdag 6u. Van woensdag op donderdag 7 á 8 en van Donderdag op vrijdag moet ik echt vroeg op bed, anders kom ik er niet meer uit. Dan val ik ineens om van de slaap en red ik de 8u makkelijk. Idem voor vrijdag op zaterdag. Maar op zondag val ik altijd in de middag nog in slaap, waardoor ik dus direct mijn slaapritme heb verstoord.
Gast- Gast
Ik ben ook altijd moe, maar slaap meestal 7-8 uur. Eigenlijk heb ik wel meer slaap nodig, uurtje of negen denk ik. De laatste weken ben ik steeds te laat naar bed gegaan en afgelopen vrijdag en zaterdag ben ik tot laat uit geweest, met als gevolg dat ik gisteren zó extreem moe was dat ik eerst al tot 13:30 heb uitgeslapen en vervolgens van 15:30 tot 19:00 weer heb geslapen!! En afgelopen nacht heb ik weer van 00:30 tot 11:00 geslapen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik heb toch minimaal wel 7 uur slaap nodig. Daar voel ik me prima bij.
Maar een nachtje met 4 uurtjes slaap kan ik ook wel handelen, als het een keertje voorkomt. Ben dan de avond daarop wel uitgeteld en heb dan een langere nacht nodig
Maar een nachtje met 4 uurtjes slaap kan ik ook wel handelen, als het een keertje voorkomt. Ben dan de avond daarop wel uitgeteld en heb dan een langere nacht nodig
Gast- Gast
Ik heb ongeveer 8 uur slaap nodig. Als ik minder slaap, word ik blauw onder m'n ogen en krijg ik hoofdpijn.
Gast- Gast
Ja ik ook!_Liv schreef:Ik heb ongeveer 8 uur slaap nodig. Als ik minder slaap, word ik blauw onder m'n ogen en krijg ik hoofdpijn.
Gast- Gast
Ik heb minimaal zeven uur slaap nodig, maar vind het ook heerlijk om negen uur te slapen. Uitslapen vind ik wel lastig. Gisteren ben ik om kwart voor twee gaan slapen, maar dan word ik toch weer voor negen uur wakker.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
ik heb gemiddeld 8 uur slaap nodig.. Als ik een avond ben doorgezakt geef mij dan maar 9 a10 uur :p
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Ik heb minimaal wel 8 uur nodig. Vaak is het toch minder wat ik slaap.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10
loesje schreef:ik heb 10 uur slaap nodig.
Hoe doe je dat dan nu je een baby hebt? Mijn dochter is namelijk standaard om 06.00 zowiezo wel wakker. Misschien heb jij het geluk dat je zoon tot 08.00 slaapt ofzo?
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Ik heb zo rond 9 a 10 uur slaap nodig. Helaas haal ik dat niet meer sinds Rick en Lisa er zijn haha.
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10
6-8 uur, maar helaas kom ik de laatste weken maar maximaal aan 5 ofzo. 't Lukt gewoon echt niet langer.
Gast- Gast
@Julia
nee mijn zoontje is rond 7.15 wakker en ik ga rond 21.15 slapen. tis vroeg maar tis niet anders haha
nee mijn zoontje is rond 7.15 wakker en ik ga rond 21.15 slapen. tis vroeg maar tis niet anders haha
loesje- Kletskop
- Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Ik heb zeker 8 uur slaap per nacht nodig, maar daar kom ik nooit aan. Meestal slaap ik 6-7 uur.
Gast- Gast
Ik voel me het beste bij 9 uur slaap, maar dat lukt niet zo vaak nu ik samenwoon Ik probeer minimaal 7,5 uur te slapen.
Gast- Gast
Waarom niet?Pippa schreef:Ik voel me het beste bij 9 uur slaap, maar dat lukt niet zo vaak nu ik samenwoon
Gast- Gast
Purple schreef:Waarom niet?Pippa schreef:Ik voel me het beste bij 9 uur slaap, maar dat lukt niet zo vaak nu ik samenwoon
...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow, dat laat ik aan jou over.
Maar mijn vriend is soms pas zo laat thuis, dat ik hem dan echt maar een half uur kan zien voor ik ga slapen, en dat vind ik ook niet leuk, dus zitten we meestal nog even te kletsen over de dag met een kop thee, maar dan kom ik niet aan mijn slaap
Maar mijn vriend is soms pas zo laat thuis, dat ik hem dan echt maar een half uur kan zien voor ik ga slapen, en dat vind ik ook niet leuk, dus zitten we meestal nog even te kletsen over de dag met een kop thee, maar dan kom ik niet aan mijn slaap
Gast- Gast
Lejow heeft denk ik liever dan thee.Pippa schreef:Lejow, dat laat ik aan jou over.
Maar ik snap je Pippa! Zo had ik er niet over nagedacht.
Gast- Gast
Ik heb minimaal 8u slaap nodig. Nu op dit moment veel meer
Gelukkig gaat mijn man nu late diensten draaien waardoor het niet zo ongezellig is als ik al op tijd op bed lig.
Gelukkig gaat mijn man nu late diensten draaien waardoor het niet zo ongezellig is als ik al op tijd op bed lig.
Gast- Gast
Purple schreef:Lejow heeft denk ik liever dan thee.Pippa schreef:Lejow, dat laat ik aan jou over.
Maar ik snap je Pippa! Zo had ik er niet over nagedacht.
Das een ding dat zeker is..
Ik heb jeugdtrauma's van thee..
BLEGH
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?
» Hoeveel verf nodig voor 2 houten stoeltjes?
» Hoeveel uur per nacht slaap jij?
» Hoeveel slaap, kindje van 6 maanden/schema
» trap opnieuw bekleden, hoeveel nodig?
» Hoeveel verf nodig voor 2 houten stoeltjes?
» Hoeveel uur per nacht slaap jij?
» Hoeveel slaap, kindje van 6 maanden/schema
» trap opnieuw bekleden, hoeveel nodig?
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: