Hoeveel slaap heb jij nodig?
+29
Rovine
Monte
Raindrop
SuperGrover
_Lacey_
Sjonno
Julia
patjuhhh
Moezie
Phileine
Bliss
Sorella
Dennenappel
Arwyn
Tiana
Happydobby
Atelier Madame
Roxi3
Verde
minoessepoes
dolfijntje24
Sugarfall
loesje
Pien
Suus
Sterre
Rush
Jezzie
Lejow
33 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Hoeveel slaap heb jij nodig?
Lejow schreef:
Das een ding dat zeker is..
Ik heb jeugdtrauma's van thee..
BLEGH
Huh? Daar heb ik nog nooit van gehoord? Hoe dat zo?
Gast- Gast
Ik vind thee vies, heel vies...
En vroeger ging ik op scouting kamp en dan moesten je ouders een lijst invullen met alles wat je niet luste (om op kamp bij een pan macaroni te voorkomen: DAAAAT LUSSST IKK NIEEEEEEE), maar mijn ouders waren de thee vergeten...
En ik had 1 leidster die dan net zolang bij me bleef zitten tot ik het glas leeggedronken had.. kreng!
Beuh wordt nog groen als ik er aan denk..
En vroeger ging ik op scouting kamp en dan moesten je ouders een lijst invullen met alles wat je niet luste (om op kamp bij een pan macaroni te voorkomen: DAAAAT LUSSST IKK NIEEEEEEE), maar mijn ouders waren de thee vergeten...
En ik had 1 leidster die dan net zolang bij me bleef zitten tot ik het glas leeggedronken had.. kreng!
Beuh wordt nog groen als ik er aan denk..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Bij mij precies hetzelfde. Ook van het niet kunnen uitslapen.Fauve schreef:Ik heb wel redelijk wat slaap nodig, van zes uur slaap word ik ontzettend chagrijnig en zit ik gewoon niet lekker in mijn vel. Ik slaap zo'n 8 a 8,5 uur en dat is genoeg. Oh en ik kan NIET uitslapen, ik ben in het weekend gewoon om 7 uur, half 8 wakker.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Uitslapen kan ik dan weer wel, als ik geen wakker zet, word ik niet voor 13.00u in de middag wakker.
Gast- Gast
10 uur is ideaal voor mij. Op zondag en in vakanties haal ik makkelijk 13-14 uren.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb denk ik wel zo'n 8 a 9 uur nodig. Helaas kom ik net aan 6 en soms aan 7 uur slaap sinds mijn dochter er is. Ze is echt wakker om 06.00 en vaak wel eerder. En elke ochtend bedenk ik me dat ik eerder naar bed moet, maar als het dan eenmaal zo laat is vind ik het zo zonde van de avond!
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Meestal slaap ik 8 uur.
Ik kan in het weekend prima uitslapen, maar ik kan ook prima met minder slaap.
Ik kan in het weekend prima uitslapen, maar ik kan ook prima met minder slaap.
Gast- Gast
Ik heb toch zeker minimaal 7 uur slaap nodig, het liefst 8.
Vannacht heb ik maar 6 uur of nog minder (laat gaan slapen, vaak wakker etc.) gehad en dat merk ik dan ook de hele dag helaas.
Vannacht heb ik maar 6 uur of nog minder (laat gaan slapen, vaak wakker etc.) gehad en dat merk ik dan ook de hele dag helaas.
Raindrop- Ratel
- Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Ik heb minimaal 7,5 nodig anders ben ik echt te moe op mijn werk. In het weekend en vrije dagen slaap ik meestal zo'n 9 uur.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
8-9 uur. Ik moet om 7 uur op, dus ga meestal tussen half tien en tien uur naar bed en lees dan nog wat.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Is het als je 10 uur slaapt, het niet een gewoonte geworden? Toen ik geen verplichtingen had en dus kon slapen wat ik wilde merkte ik dat ik steeds luier werd en al moeite had om om 8 uur op te staan. Nu heb ik weer een vast dagrimte en heb ik aan 8 uur slaap genoeg.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Sogood schreef:Is het als je 10 uur slaapt, het niet een gewoonte geworden? Toen ik geen verplichtingen had en dus kon slapen wat ik wilde merkte ik dat ik steeds luier werd en al moeite had om om 8 uur op te staan. Nu heb ik weer een vast dagrimte en heb ik aan 8 uur slaap genoeg.
Volgens mij is het gewoon gewenning idd!
Ik heb ooit 3 maanden 5 uur per nacht geslapen, je raakt eraan gewend.
Toen ik geen werk had sliep ik 10 uur per nacht, daar werd ik alleen maar meer moe van!
Nu heb ik mezelf aangewend om rond de 8 u per nacht te slapen.
Gast- Gast
Aan 7 uren per nacht heb ik genoeg.
Wanneer ik vakantie heb, slaap ik meestal wel wat langer, maar ook dan denk ik dat ik rond de 8 uren zit.
Wanneer ik vakantie heb, slaap ik meestal wel wat langer, maar ook dan denk ik dat ik rond de 8 uren zit.
Gast- Gast
Minstens 8 uur slaap heb ik wel nodig. Meestal slaap ik korter en de dag erop weer langer, op dit moment...
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ik heb zeker 8 uur nodig maar het liefste 9 uur om echt goed te kunnen functioneren de volgende dag
Gast- Gast
Zo'n 7 uur. Daar ligt de grens bij mij. Met 7/7,5 uur heb ik genoeg. Onder de 7 ga ik me slecht voelen.
Gast- Gast
8 uur per nacht sinds mijn dochter is geboren. Daarvoor 9 a 10 uur, maar ik bleek ook prima zonder die extra uurtjes te kunnen.
Gast- Gast
Ik ben het meest fit als ik 6 uur per nacht slaap, maar slaap meestal rond de 8 uur per nacht... In vakanties kan ik makkelijk zo'n 9 a 10 uur achter elkaar slapen, maar merk dan wel dat ik de hele dag niet fit ben, eerder moe en lamlendig...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Van nature (als ik kan uitslapen dus) slaap ik een uurtje of 9. Anders slaap ik gemiddeld 6/7 uur, daar red ik het prima mee.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Dat ligt tussen de 7 en 8,5 uur. Doordeweeks is het meestal zo'n 7 a 7,5 uur. In het weekend 8 of 8,5 uur. In het weekend zet ik wel m'n wekker, want als ik langer dan dat slaap heb ik de hele dag hoofdpijn en ben ik ontzettend moe.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Hoeveel slaap hebben jullie (nu) nodig?
» Hoeveel verf nodig voor 2 houten stoeltjes?
» Hoeveel uur per nacht slaap jij?
» Hoeveel slaap, kindje van 6 maanden/schema
» trap opnieuw bekleden, hoeveel nodig?
» Hoeveel verf nodig voor 2 houten stoeltjes?
» Hoeveel uur per nacht slaap jij?
» Hoeveel slaap, kindje van 6 maanden/schema
» trap opnieuw bekleden, hoeveel nodig?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: