Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken?

+11
Juul
Arwyn
minoessepoes
silly-one
girli
Paper Crown
Raindrop
Atelier Madame
Sorella
sanne-84
Beachgirl
15 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 23:42

Arwyn schreef:Een half uurtje?
Ik ben nooit zo lang bezig met kleding inpakken. Van te voren weet ik al wel zo'n beetje wat ik mee wil nemen, dus dan is het niet zo lastig meer.
De hele auto inpakken voor de vakantie, dat duurt wat langer, haha.

Ik ben er sowieso nooit lang mee bezig. Toen ik ging verhuizen, heb ik de dag van tevoren alles nog eens ingepakt en was ik een uurtje of 2 klaar, haha. Nou hoefde ik ook alleen maar kleding en boeken en zo mee, mijn meubels staan gewoon nog op mijn oude slaapkamer.

Half uur is helemaal niet lang hoor. Moet het dan in 5 min. ofzo?
Kijk mij, ik doe er 3 dgn al dan niet meer over haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 23:44

Kiara schreef:In de week voorafgaand trek ik geen kleren meer aan die meegaan, zodat alles schoon is ruim voor vertrek. In diezelfde week leg ik dingen die geen kleding zijn in een kratje als ik ze tegenkom. Dan op de avond of middag voor vertrek doe ik alles in de koffer. Het erin stoppen op zich duurt ongeveer een uurtje denk ik. Dan vlak voor vertrek stop ik mijn toiletspullen die ik nog gebruikt heb en lange broeken en rokken in de koffer.

De meeste tijd ben ik eigenlijk kwijt aan apparatuur opzoeken en opladen, administratie helemaal bijwerken, nog wat betalingen doen, mijn lichaam bikiniproof maken e.d.

Administratie bijwerken, hoezo dan en wat heeft dat met vakantie te maken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 23:45

Caroow schreef:Ik maak een week van te voren een lijstje met wat wij mee moeten. Dan ga ik dat allemaal wassen en strijken en leg het apart. Op de dag van vertrek verdeel ik het over twee koffers, dat is ongeveer een uurtje werk. Dan nog de rest inpakken, shampoo, tandeborstel, pindakaas Rolling Eyes .. Dat is ook een uurtje werk.

Strijken? Ik strijk sowieso zelden en als het de koffer ingaat kreukelt het toch weer.

TIP: Voor iedereen. Maak niet ieder jaar weer een lijst,maar sla die op op de pc (wat ik al eerder zei). Neem aan dat je voor een zonvakantie elk jaar zowat hetzelfde meeneemt.


Laatst aangepast door Caribbeanlover op zo 3 jul 2011 - 23:46; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken?

Bericht  Caroow zo 3 jul 2011 - 23:46

Caribbeanlover schreef:
Caroow schreef:Ik maak een week van te voren een lijstje met wat wij mee moeten. Dan ga ik dat allemaal wassen en strijken en leg het apart. Op de dag van vertrek verdeel ik het over twee koffers, dat is ongeveer een uurtje werk. Dan nog de rest inpakken, shampoo, tandeborstel, pindakaas Rolling Eyes .. Dat is ook een uurtje werk.

Strijken? Ik strijk sowieso zelden en als het de koffer ingaat kreukelt het toch weer.

Er is sowieso niks wat ik niet strijk. En als je het netjes opvouwt en strijkt kreukt het toch minder snel, en is het platter, dus past er meer in de koffer smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken?

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 23:48

Nou voor zover ik weet word de stof er niet dunner van hoor als je het strijkt dus minder ruimte innemen doet het niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken?

Bericht  Caroow zo 3 jul 2011 - 23:56

Zonder strijken kan ik niet zo netjes opvouwen, dus dan wordt het al snel zo'n propje.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken?

Bericht  Kiara ma 4 jul 2011 - 1:10

Caribbeanlover schreef:
Kiara schreef:In de week voorafgaand trek ik geen kleren meer aan die meegaan, zodat alles schoon is ruim voor vertrek. In diezelfde week leg ik dingen die geen kleding zijn in een kratje als ik ze tegenkom. Dan op de avond of middag voor vertrek doe ik alles in de koffer. Het erin stoppen op zich duurt ongeveer een uurtje denk ik. Dan vlak voor vertrek stop ik mijn toiletspullen die ik nog gebruikt heb en lange broeken en rokken in de koffer.

De meeste tijd ben ik eigenlijk kwijt aan apparatuur opzoeken en opladen, administratie helemaal bijwerken, nog wat betalingen doen, mijn lichaam bikiniproof maken e.d.

Administratie bijwerken, hoezo dan en wat heeft dat met vakantie te maken?

Als ik op vakantie ga, wil ik niks meer hebben liggen wat ik moet lezen of doen. Dus betalen, brieven en vaktechnische dingen lezen/opruimen, mensen mailen, zorgen dat er genoeg geld op rekening staat enz. Dat soort dingen vallen bij mij onder de administratie en vallen op de een of andere manier altijd voor de vakantie. Maar dat kan ook komen omdat ik er vervolgens drie of vier weken niet meer ben en ik daarom vooruit denk/werk.
Kiara
Kiara
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 73
Punten : 76
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 1:25

Ik begin een goede twee weken vooraf al met bepalde dingen klaar te leggen die ik niet mag vergeten of die me ineens te binnen schieten. Dat zet ik gewoon bovenop de kast op de slaapkamer.

Dan begin ik een dag of 4 met kleding klaar te leggen die perse mee moet.
En dan de dag vooraf pak ik de hele koffer in.

Wij laten trouwens ook vaak spullen achter.
In Turkije hebben we het meeste bij het zwembad achter gelaten voor andere kindjes maar in Egypte en Venezuele enzo zijn ze dolblij met spullen die je achterlaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 1:31

Drie dagen tot vier dagen ofzo. Ik weet ruim van tevoren precies wat ik mee wil nemen en heb al een hele lijst klaarliggen, en elke keer als er wat uit de was komt, stop ik het in de koffer die open op de slaapkamer ligt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 1:32

Ligt eraan waar ik naar toe ga en hoelang ik wegga.

Vroeger deed ik er wel veel langer over dan nu, dan lag mijn koffer soms al 2 weken voor vertrek open op mijn kamer haha.

Nu begin ik denk ik 1 week van te voren, ik moet ook echt een week van te voren beginnen met wassen want onze wasmachine is klote en daar kan maar heel weinig was in. Als ik alles 2 dagen van tevoren zou doen, kan de helft van mijn kleding niet mee omdat die nog niet gewassen zouden zijn.

Mijn toilettas doe ik wel pas 1 dag van te voren. (koop wel eerder de spulletjes die ik nodig zou hebben, maar ik gebruik met toiletspullen bijna iedere dag dus dat is niet handig om eerder in te pakken)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken?

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 7:27

Hazeltje schreef:Ik begin een goede twee weken vooraf al met bepalde dingen klaar te leggen die ik niet mag vergeten of die me ineens te binnen schieten. Dat zet ik gewoon bovenop de kast op de slaapkamer.

Dan begin ik een dag of 4 met kleding klaar te leggen die perse mee moet.
En dan de dag vooraf pak ik de hele koffer in.

Wij laten trouwens ook vaak spullen achter.
In Turkije hebben we het meeste bij het zwembad achter gelaten voor andere kindjes maar in Egypte en Venezuele enzo zijn ze dolblij met spullen die je achterlaat.

Hehe iemand die het snapt en ze zijn er idd blij mee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken?

Bericht  boekenwurm83 ma 4 jul 2011 - 21:01

ik zou echt niet een week vantevoren al kunnen beginnen.
dan heb ik al die dingen steeds weer nodig en moet ik ze weer uit de koffer halen.
ik zorg ervoor dat ik 3 dagen vantevoren alle kleding schoon heb en vervolgens ben ik
ongeveer een uurtje bezig met inpakken.

ik heb een lijst waarop alle dingen vermeld staan die ik vooral niet moet vergeten en qua kleding mik ik zo ongeveer al mijn zomerkleding op bed en rol het netjes op zodat het niet kreukt en klaar is kees.

heb geen zin om daar uren aan te besteden.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken?

Bericht  marjoleinnn di 5 jul 2011 - 2:42

Ik begin denk ik 2 dagen vantevoren, maar dat komt omdat ik het gewoon leuk vind en eigenlijk niet kan wachten :P.
Ik ga komende vrijdag op vakantie en zou het liefst nu mijn koffer al inpakken, gewoon omdat ik dat leuk vind. Maar ik denk dat ik toch pas morgen begin, dan kan ik donderdag dingen kopen voor tijdens de reis (eten etc, en dingen die ik nog vergeten ben) En dan kan ik morgen alles wat nog mee moet maar nog niet gewassen is nog wassen enz.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken?

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 3:56

Leuk waar gaat de reis heen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken?

Bericht  marjoleinnn wo 6 jul 2011 - 0:04

Ik ga naar Calella smile
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken? - Pagina 2 Empty Re: Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum