Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe lang doen jullie met handdoeken?

+24
Roze Roos
Merai
patjuhhh
VeryCherry
SoGood
Alias
samantjuh89
Ella
Angela_1986
Sarah1985
Snoes
Caresses
candy
Mysterious
Roxi3
Kathi
Phileine
Eris
Zwerver
Sterre
minoessepoes
Monte
silly-one
Ambivalence
28 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Ambivalence di 4 jan 2011 - 2:46

Ik had hier een discussie over met mijn moeder en was wel benieuwd hoe dit bij anderen gaat.
Mijn moeder vindt het namelijk zonde om handdoeken (die voor na het douchen voor de duidelijkheid Wink) weg te gooien als er nog geen gaten in zitten. Gevolg is dat we handdoeken van acht jaar oud gebruiken. Ik vind dat echt heel oud. Mijn moeder denkt dat veel mensen wel zulke oude handdoeken gebruiken en ik denk van niet :P

Hoe oud zijn die van jullie en hoe lang doe je er mee?
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  silly-one di 4 jan 2011 - 2:57

Ik heb echt handdoeken van 8 jaar of ouder in de kast liggen. Veel handdoeken heb ik gekregen toen ik opkamers ging 10 jaar geleden. Daarvan heb ik er pas 1 weggegooid omdat er een gat in zit. De rest zit nog in de handdoekenmand en sommige gebruik ik ook nog. er zitten zelf handdoeken in die k niet gebruik. Hoe komt dat. Ik was mijn handdoeken, hang ze op en zodra ze droog zijn gebruik ik ze gelijk weer. Dus ik gebruik altijd dezelfde 3-4 handdoeken in een week tijd.
Als ze nog goed zijn en hun werk goed doen vind ik het zonde om ze weg te gooien.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 3:01

Die van ons gaan nu ruim 4 jaar mee, en zijn nog perfect. Hadden ook geen droger tot vorige week, dat scheelt ook wel ivm slijtage.
Ik vind 8 jaar niet erg verder hoor, als ze nog goed zijn? Ik ga in ieder geval geen handdoeken weggooien alleen omdat ze wat ouder zijn, maar verder er nog goed uitzien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 3:16

Wij hebben ook oeroude handdoeken (geen gaten erin hoor). Maar vreemd genoeg gebruik ik die het liefst...die drogen volgens mij het beste Very Happy. Sommigen zijn wel 8 tot 10 jaar oud.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Monte di 4 jan 2011 - 3:24

Ik deel mijn mening met je moeder. Als ze nog goed zijn(geen gaten of dat ze heel stug zijn) dan blijf ik ze gebruiken ongeacht hoe oud ze zijn.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  minoessepoes di 4 jan 2011 - 3:35

Ik gooi ook geen dingen weg die nog goed zijn, dus als ze na 8 jaar nog prima zijn dan gebruik ik ze dan vast nog.
Mijn moeder kocht wel als de randjes wat minder mooi werden nieuwe handdoeken en de oude waren dan om mee te nemen naar het zwembad, naar het sporten, die werden gebruikt voor het verven van haren en dat soort dingen. Ik ben nu 25 en ze zijn nu net aan de 4de set handdoeken bezig, de laatste "oude" handdoeken heb ik mee gekregen toen ik uit huis ging omdat ze uitgekeken was op geel, ze zijn nog prima verder.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 3:52

Ik heb geen idee, ik doe ze weg als ze rafelen, te dun worden of gaten krijgen. De handdoeken die ik nu gebruik heb ik gekocht toen ik uit huis ging dus die zijn nu dan 6 jaar oud en zien er nog prima uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Sterre di 4 jan 2011 - 3:53

Voor zover ik weet kopen mijn ouders vrijwel nooit handdoeken. Ze doen nog jaaaaren met hun oude, ook al worden ze dun en vallen er gaten in. Nu zijn beide oma's overleden (euh, ook al respectievelijk 8 en 3 jaar geleden) en sindsdien hebben ze een hoop extra handdoeken als erfenis. Ze gooien gewoon bijna nooit wat weg.

Ik heb 8 jaar geleden een stapel meegekregen toen ik op kamers ging, en mijn vriend heeft ook zo'n stapel. Geen idee hoe oud ze zijn, maar zo lang we nog geen mooie badkamer hebben waarbij ik een bepaalde kleur handdoeken leuk vind staan vind ik het prima! Lekker bont met al die rode, okergele, groene, en bloemetjeshanddoeken Very Happy .

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Zwerver di 4 jan 2011 - 3:54

Sinds wij een ander huis hebben hebben we ook nieuwe handdoeken gekregen. Deze zijn nog geen jaar oud. Zodra er gaten in komen gaan deze wel weg.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Eris di 4 jan 2011 - 3:59

Als de handdoeken er nog goed uitzien, dat wil zeggen niet smoezelig of met gaten er in dan blijf ik ze gebruiken. Ik heb een aantal handdoeken die al zo'n vier jaar oud zijn die ik nog steeds gebruik.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Phileine di 4 jan 2011 - 4:03

We hebben nu nog handdoeken die we van onze ouders hebben gekregen (oude handdoeken van hun) en die zijn al jaren oud, maar zien er nog prima uit. We gebruiken ze net zolang totdat de gaten erin vallen Very Happy
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Kathi di 4 jan 2011 - 4:04

Ik denk dat de handdoeken hier nu 6 jaar worden gebruikt, zien er nog mooi uit.
Bij mijn ouders thuis was het eerder ook zo dat de handdoeken die minder mooi werden gebruikt werden voor sporten, haren verven etc.

Ik doe mijn handdoeken ook pas weg als ze helemaal op zijn.
Kathi
Kathi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 54
Punten : 54
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Roxi3 di 4 jan 2011 - 4:34

Mijn handdoeken zijn een jaar oud dus nog niet toe aan vervanging maar als de gaten erin vallen dan gaan ze lekker weg.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Mysterious di 4 jan 2011 - 4:40

Ik woon nu 5 jaar op mezelf, dit wordt het 6e jaar en ik heb mijn handdoeken vanaf het begin. Zolang ze niet kapot zijn blijven ze gewoon hoor!
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  candy di 4 jan 2011 - 4:48

Onze handdoeken zijn ook ouder als 8 jaar. Zolang er geen gaten in zitten en te dun worden, gebruiken we ze nog en daarna krijgen ze nog een tweede leven als poetsdoek. Als je goede handdoeken hebt gaan ze heel lang mee.
candy
candy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 19
Punten : 35
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 4:54

Nou, maar handdoeken worden ook vaal en viezig na een tijdje, vooral witte. Ook als je ze met witte wast. Ik ben echt niet van plan om 10 jaar met deze handdoeken te doen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Caresses di 4 jan 2011 - 4:59

Pas als er gaten in zitten gooi ik handoeken weg. Maar ze gaan al jaren mee (en zien er nog goed uit, echt hema Wink ).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Ambivalence di 4 jan 2011 - 5:00

Haha, dan is mijn moeder misschien toch niet zo heel raar. Ik zal het aan haar doorgeven Wink
De handdoeken zijn wel vaal en hard (vind ik juist wel lekker), maar er zitten geen gaten in. En zolang die er niet in zitten, gooit mijn moeder ze inderdaad niet weg.
Ambivalence
Ambivalence
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 207
Punten : 255
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 7:22

wij gebruiken onze handdoeken nu 3 jaar, maar ik zal ze nooit weggooien als ze nog goed zijn, niet na 5 jaar, niet na 10 jaar en ook niet na 20 jaar (maar dan zijn het wel héle goede handdoeken als ze 20 jaar mee gaan). Waarom zou je iets weggooien als dat nog goed is? Als er gaten in vallen zal ik ze gebruiken voor bijvoorbeeld voor mijn man in de schuur of om de vloer te drogen in de badkamer ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Snoes di 4 jan 2011 - 7:37

Sommige van onze handdoeken zijn al erg oud, 10 jaar ofzo (die had mijn oma gespaard haha) en sommige heb ik in 2009 van mijn moeder gekregen. Wij gebruiken ze nu bijna een jaar, maar ik ben niet van plan om ze weg te gooien omdat ze "te oud" zijn. Pas als er gaten oid inkomen, gooi ik ze weg.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Sarah1985 di 4 jan 2011 - 7:38

wij hebben onze nu 6,5 jaar en de creme kleurige worden nu viezig van kleur. Dus die ga ik binnenkort vervangen. Verder zijn de handdoeken nog prima. Mijn ouders hebben handdoeken die ze al hebben sinds ze getrouwd zijn en dat is in april 33 jaar
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Angela_1986 di 4 jan 2011 - 7:44

Ik doe net zo lang met 'n handdoek als hij z'n werk doet... haha! Die van mij heb ik pas 2,5 jaar en die kunnen nog wel even mee. Ik zou ze weg doen als er gaten in zitten, ze niet meer goed drogen, te hard worden, enz.
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 7:45

Wij gebruiken ze sinds we samenwonen: nu bijna 4 jaar.
Ik doe ze weg als er een gat in zit of als ze heel erg verkleurd zijn. Dan gaan ze niet meteen de container in, maar in de schuur staat een mand met allemaal oude (poets)lappen, daar kunnen ze dan mooi tussen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Ella di 4 jan 2011 - 7:49

De handdoeken gaan hier nu ruim 5 jaar mee. Zolang er nog geen gaten inzitten gaan ze gewoon nog mee
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 8:10

Ik wil al een hele tijd nieuwe maar het is mijn prioriteit gewoon niet zo om het te kopen haha. Ik heb sommige handdoeken al vanaf dat ik op mezelf ging (negen jaar dus). Nee, de kleuren zijn niet meer mooi ofzo maar ze doen nog prima hun werk haha. Verder heb ik wat nieuwere, de afgelopen jaren via het werk van bedrijven gehad waar ik veel contact mee had. Elke admin kreeg er dan 1 met het logo van desbetreffende bedrijf er op maar niemand wilde ze dus kreeg ik ze van hun haha. Ik vind ze ideaal, lekker groot en nieuwer dan de rest Wink. Ik hou het dus nog wel even vol met deze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe lang doen jullie met handdoeken? Empty Re: Hoe lang doen jullie met handdoeken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum