Koffer uitpakken. Hoe lang doe je erover?
+10
GeKKiE
_Nina
rapa nui
Lenster
Zwerver
Rouxxxe
Arwyn
Monte
silly-one
Caribbeanlover
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Koffer uitpakken. Hoe lang doe je erover?
Dus uitpakken op de bestemming en als je weer thuis bent. Ik heb serieus bij thuis komst m'n koffer 3 wkn dicht laten zitten en er niks uitgehaald.
Als wij op de bestemming zijn, dan pakken we eerst onze koffers uit. M'n man is heel snel daarin en ik moet alles precies opruimen en wissel nog wel een dingen van lades naar hangers en planken.
Onbelangrijke dingen/spullen en kleding die ik zonde vind om op te hangen/leggen omdat ze apart en/of vrij duur (voor mij) zijn laat ik in de koffer en doe die op slot. Lees nog wel eens van diefstal van kleding dat gasten ineens kleding oid miste.
Als wij op de bestemming zijn, dan pakken we eerst onze koffers uit. M'n man is heel snel daarin en ik moet alles precies opruimen en wissel nog wel een dingen van lades naar hangers en planken.
Onbelangrijke dingen/spullen en kleding die ik zonde vind om op te hangen/leggen omdat ze apart en/of vrij duur (voor mij) zijn laat ik in de koffer en doe die op slot. Lees nog wel eens van diefstal van kleding dat gasten ineens kleding oid miste.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Koffer uitpakken. Hoe lang doe je erover?
Gelijk dezelfde dag nog zodat ik kan beginnen met wassen.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Op de bestemming ligt het eraan of ik mijn koffer uitpak of niet. Volgende week ga ik ook weer, maar dan zit ik in 3 verschillende hotels en dan pak ik mijn koffer nooit uit, laat alles erin zitten. Schoenen gaan er wel uit, sommige vestjes ook(en natuurlijk ook toiletspullen e.d.). Zit ik langer op 1 plek, dan pak, ik de 1e of 2e dag uit. Bij thuiskomst moet ik mijzelf echt dwingen dingen uit te pakken. Meestal gaan de vieze kleren er gelijk uit en de rest blijft gerust een week erin liggen. De koffer zelf staat dan vaak ook nog 2 weken leeg op mijn kamer .
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Uitpakken gelijk als ik terugkom.
Als ik terug ben wil ik het opgeruimd hebben. Het vakantie gevoel is dan ook totaal weg dus wil niet met al die rommel blijven zitten. Wil de kleren weer fris gewassen hebben.
Als ik terug ben wil ik het opgeruimd hebben. Het vakantie gevoel is dan ook totaal weg dus wil niet met al die rommel blijven zitten. Wil de kleren weer fris gewassen hebben.
Gast- Gast
Op de bestemming zelf pak ik mijn koffer niet uit, ook niet als ik weken op dezelfde plek zit. Alleen toiletspullen zet ik (deels) in de badkamer.
Bij thuiskomst gaat alles a la minute de wasmachine in, gedragen of niet.
Bij thuiskomst gaat alles a la minute de wasmachine in, gedragen of niet.
Gast- Gast
Oh ik vind het wel makkelijk om alles uit te pakken omdat we 2 wkn op dezelfde plek zijn. Steeds kleding uit de koffer halen vind ik onhandig en daar zijn kasten ook voor gemaakt om kleding in te doen.
Caribbeanlover- Ratel
Op bestemming pak ik hem nooit uit, dan haal ik alleen de dingen eruit die ik nodig heb.
Bij thuiskomst is hij binnen 10 minuten leeg. Gelijk opruimen die hap en de zooi in de was.
Bij thuiskomst is hij binnen 10 minuten leeg. Gelijk opruimen die hap en de zooi in de was.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik pak mijn kleding altijd uit op de plaats van bestemming. Overzichtelijker en netter! Als ik weer thuis kom pak ik alles dezelfde dag uit en gaat alles de wasmachine in, dan wil ik het ook weer opgeruimd hebben.
Gast- Gast
Ik kan m'n koffer wel snel uitpakken als ik dat wil. Heb er alleen altijd weinig zin in, helemaal als ik weer thuis ben. Mijn vriend doet het altijd wel meteen, en daardoor kan ik me er meestal ook wel toe zetten. Ben er achteraf altijd blij mee, want dan kan het meteen inde was.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Op vakantie laat ik ook gewoon mijn spullen in de koffer. Toilet spullen zet ik wel altijd leuk neer. Ik doe trouwens ook altijd mijn koffer dicht als ik wegga.
Bij thuiskomst gooi ik eerst de koffer aan de kant en dan vaak dag erna alles in de wasmachine. Voordat echt alles eruit is ben ik rustig een week verder
Bij thuiskomst gooi ik eerst de koffer aan de kant en dan vaak dag erna alles in de wasmachine. Voordat echt alles eruit is ben ik rustig een week verder
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Op vakantie pak ik hem niet uit. Alleen mn toiletspullen.
En als ik thuis kom, blijft hij net zo lang in de weg staat, half open met kleren eruit, totdat ik er echt heel erg flauw van ben... week of 3 dus meestal.. haha
En als ik thuis kom, blijft hij net zo lang in de weg staat, half open met kleren eruit, totdat ik er echt heel erg flauw van ben... week of 3 dus meestal.. haha
Lenster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 252
Punten : 452
Dat kan weer terug thuis best wel een paar weken duren voor de koffer echt leeg is en alles inclusief de koffer weer is opgeruimd. Afgelopen weekend weggeweest en de kleren zijn er uitgehaald ivm wassen maar er zitten nog wel diverse andere dingetjes in en ik zat me af te vragen of ik hem echt wel weer zal opruimen of maar laat staan ivm over ruim 2 weken al weer op vakantie.
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Dit doe ik ook, echt elke ochtend voordat ik het hotel uitga, gaat hij op slot. Ik wil niet dat anderen in mijn koffer kunnen neuzen of dingen kunnen stelen.Zwerver schreef:Op vakantie laat ik ook gewoon mijn spullen in de koffer. Toilet spullen zet ik wel altijd leuk neer. Ik doe trouwens ook altijd mijn koffer dicht als ik wegga.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Ik haal mijn spullen wel altijd uit mijn koffer (nouja, ligt eraan waar ik ben. Vroeger met kamperen niet )
Maar in een net appartement zie ik niet in waarom in het in een muffe koffer zou laten zitten. Verder heb ik ook redelijk wat zijde blousjes die ik gewoon op een hangertje wil hebben.
Nu ben ik ook wel panish betreft mij koffer. Wil alles recht en netjes hebben opgevouwen. Niets mag verkeerd liggen. Aan het einde van de vakantie rol is spullen die ik gebruikt heb allemaal op (scheelt ruimte!).
Mijn zus pleurde serieus alles gewoon haar koffer in. Maar dan ook echt dingen niet opvouwen. Whaa daar word ik echt kriegel van.
Maar in een net appartement zie ik niet in waarom in het in een muffe koffer zou laten zitten. Verder heb ik ook redelijk wat zijde blousjes die ik gewoon op een hangertje wil hebben.
Nu ben ik ook wel panish betreft mij koffer. Wil alles recht en netjes hebben opgevouwen. Niets mag verkeerd liggen. Aan het einde van de vakantie rol is spullen die ik gebruikt heb allemaal op (scheelt ruimte!).
Mijn zus pleurde serieus alles gewoon haar koffer in. Maar dan ook echt dingen niet opvouwen. Whaa daar word ik echt kriegel van.
Gast- Gast
Ik heb het vorig jaar niet uitgepakt, maar laatst met een midweek weg wel en dat is toch een stuk prettiger. Al had ik het vorig jaar niet gedaan uit angst dat er dingen gejat werden. Als we weg gingen, ging de koffer ook dicht en op slot.
In de tent laat ik alles in de tas zitten, aangezien ik niks heb om het in te doen.
Als ik thuis bent, gaat alles z.s.m. in de wasmachine. Anders gaat het zo stinken!
In de tent laat ik alles in de tas zitten, aangezien ik niks heb om het in te doen.
Als ik thuis bent, gaat alles z.s.m. in de wasmachine. Anders gaat het zo stinken!
Gast- Gast
Punk'd schreef:Ik haal mijn spullen wel altijd uit mijn koffer (nouja, ligt eraan waar ik ben. Vroeger met kamperen niet )
Is dat niet plakkerig zijde blouzen met dat warme weer? Wat jouw zus doet kan ik niet, het moet wel op een normale manier in de koffer liggen. Heb ook wel eens gehoord dat rollen minder ruimte ofzo scheelt. Heb het m'n ooit verteld, maar hij wilde het niet geloven. Aangezien wij de koffers 50/50 inpakken wordt dat lastig, maar wie weet doen we het dit jaar wel.
Maak jij van ieder kledingstuk 1 rol(letje)? Of leg je bijv. 5 shirtjes op elkaar en dat rol je je dan tot een rol? Hoe doen je dat met broeken? Spijkerbroeken zijn zeker opgerold best een aardig pakket.
Klopt het dat shirt/hempjes minder kreukels krijgen dan wanneer je het opvouwt?
Caribbeanlover- Ratel
TIP voor iedereen; doe zoveel mogelijk gedragen/vuile kleding in 1 koffer. Doe dan als het kan in plastic zakken zodat het de eventuele schone/ongedragen kleding niet raakt.
Doe schoenen sowieso in een plastic zak.
Wat wij altijd doen is shampoo ed in 2 zakjes doen en de toilettas ook in een plastic zak doen.
Veel vakantieplezier allemaal!
Doe schoenen sowieso in een plastic zak.
Wat wij altijd doen is shampoo ed in 2 zakjes doen en de toilettas ook in een plastic zak doen.
Veel vakantieplezier allemaal!
Caribbeanlover- Ratel
In Canada wilde ik op de laatste dag altijd per sé bij een hotel/camping met wasserette overnachten, zodat ik alle kleding nog ff kon wassen voor we naar huis gingen. Dan gaat alles schoon de koffer in en kan het zo je kast weer in. Dan vind ik dat hele koffer uitpakken al niet half zo'n ellendige rotklus meer
_Nina- Prater
- Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12
Op de vakantiebestemming laat ik alles altijd gewoon in mijn koffer zitten...
Bij thuiskomst is binnen het uur mijn koffer uitgepakt en staat de wasmachine aan.
Dat doe ik altijd meteen!
Bij thuiskomst is binnen het uur mijn koffer uitgepakt en staat de wasmachine aan.
Dat doe ik altijd meteen!
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Op de vakantiebestemming aangekomen sleur ik altijd alle tassen naar de plekken waar ze moeten zijn en zet ze daar neer en pak ze 1 voor 1 uit en ruim alles netjes op in de daarvoor bestemde kastjes
Weer thuisgekomen idem. Mijn kleding doe ik altijd al in 1 tas, die sleep ik meteen door naar de wasmachine. Gedragen of ongedragen maakt me dan niet uit, alles even fris in de was.
Weer thuisgekomen idem. Mijn kleding doe ik altijd al in 1 tas, die sleep ik meteen door naar de wasmachine. Gedragen of ongedragen maakt me dan niet uit, alles even fris in de was.
snoezel- Prater
- Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10
Als ik thuiskom pak ik zsm mijn koffer weer uit. Wil alles weer wassen en opruimen. Bovendien heeft de kat wel eens in de koffer geplast, dus nog een reden om dat ding zo snel mogelijk, leeg, op te bergen.
De de bestemming zelf ligt het eraan of ik ergens langer blijf, of ik mijn koffer uitpak. Toiletspullen sowieso, maar kleren blijven ook wel eens in mijn koffer liggen. Soms kom je in appartementen met wel geteld 1 (kapotte) hanger en 2 planken in de kast, dan laat ik alles in mijn koffer zitten.
Ik heb overigens echt een enorme hekel aan mijn koffer uitpakken. Vooral mijn toiletspullen opbergen.
De de bestemming zelf ligt het eraan of ik ergens langer blijf, of ik mijn koffer uitpak. Toiletspullen sowieso, maar kleren blijven ook wel eens in mijn koffer liggen. Soms kom je in appartementen met wel geteld 1 (kapotte) hanger en 2 planken in de kast, dan laat ik alles in mijn koffer zitten.
Ik heb overigens echt een enorme hekel aan mijn koffer uitpakken. Vooral mijn toiletspullen opbergen.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
snoezel schreef:Op de vakantiebestemming aangekomen sleur ik altijd alle tassen naar de plekken waar ze moeten zijn en zet ze daar neer en pak ze 1 voor 1 uit en ruim alles netjes op in de daarvoor bestemde kastjes
Weer thuisgekomen idem. Mijn kleding doe ik altijd al in 1 tas, die sleep ik meteen door naar de wasmachine. Gedragen of ongedragen maakt me dan niet uit,
alles even fris in de was.
Tassen? Tja dat scheelt als je geen kids hebt zoals ik, dan heb je pp 1 koffer, meer niet.
Caribbeanlover- Ratel
@ CB. Nee zijde is echt heel prettig materiaal (natuurproduct) en past zich aan aan je lichaamstempratuur. Op warme dagen voelt het echt als een heel zacht stofje rond je lichaam. De wind komt er ook heel prettig doorheen.
Ik maak altijd kleine rolletjes. Dus rol alle kleding apart op. Bij spijkerbroeken begin ik bij de pijpen en rol dan zo strak mogelijk naar boven. (maar meestal heb ik maar 1 lange spijkerbroek bij me. Loop altijd in shortjes/jurkjes op vakantie).
Handdoeken die doe ik helemaal onderop 1 (zo plat mogelijk over de hele koffer heen, hij is dan heel raar opgevouwen en bovenop doe ik hetzelfde met een tweede handdoek. Neemt echt heel weinig plek in beslag plus dat het je kleding/schoenen die bovenop liggen beschermen tegen schuiven omdat er een handdoek tussen ligt .
Ik maak altijd kleine rolletjes. Dus rol alle kleding apart op. Bij spijkerbroeken begin ik bij de pijpen en rol dan zo strak mogelijk naar boven. (maar meestal heb ik maar 1 lange spijkerbroek bij me. Loop altijd in shortjes/jurkjes op vakantie).
Handdoeken die doe ik helemaal onderop 1 (zo plat mogelijk over de hele koffer heen, hij is dan heel raar opgevouwen en bovenop doe ik hetzelfde met een tweede handdoek. Neemt echt heel weinig plek in beslag plus dat het je kleding/schoenen die bovenop liggen beschermen tegen schuiven omdat er een handdoek tussen ligt .
Gast- Gast
In het hotel doe ik mijn kleding meestal meteen in de kast, dus dan is mijn koffer eigenlijk de dag van aankomst al leeg.
Op de camping laat ik mijn kleding in mijn tas zitten.
En als ik thuis kom haal ik mijn koffer of tas eigenlijk vrijwel meteen leeg want ik vind het irritant als die nog een week op mijn kamer ligt met alles erin. Ik gooi dan ook alles meteen in de was.
Op de camping laat ik mijn kleding in mijn tas zitten.
En als ik thuis kom haal ik mijn koffer of tas eigenlijk vrijwel meteen leeg want ik vind het irritant als die nog een week op mijn kamer ligt met alles erin. Ik gooi dan ook alles meteen in de was.
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Punk'd, handdoeken nemen wij nooit mee aangezien we altijd all in gaan. Wie weet ga ik het dit jaar eens proberen, ik kan het allicht eerst op die manier doen en wil ik het niet dan alsnog op de oude manier.
Caribbeanlover- Ratel
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe lang doen jullie over je koffer inpakken?
» Koffer
» Lenzenvloeistof in je koffer
» Vraagje koffer*
» reistas/koffer
» Koffer
» Lenzenvloeistof in je koffer
» Vraagje koffer*
» reistas/koffer
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: