Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Ruzie maken terwijl ze bij jullie op visite zijn???
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Mijn hemel... ik heb vandaag eens een keer geen extra pijnstilling genomen (paracetamol) maar ik voel het goed zeg... Baal er wel van dat ik kennelijk zo afhankelijk ben van mijn medicatie.. méér nog dan ik dacht!
Das niet leuk, Sjaan. Maar je mocht paracetamol nemen toch? Is wel belangrijk dat je dan die spiegel op peil blijft houden!
Gast- Gast
SJaan:
Astma-aanval is inmiddels verdwenen, maar nu heb ik het gevoel dat er iets in m'n keel vastzit
Astma-aanval is inmiddels verdwenen, maar nu heb ik het gevoel dat er iets in m'n keel vastzit
Gast- Gast
Ja klopt, maar ik was het vanmorgen (vanmiddag) toen ik wakker werd, vergeten en net voor het eten ook maar ik merk wel dat het niet echt super is zo... Terwijl ik toch niet echt veel inspannends gedaan heb. Nou ja, vanaf nu maar weer braaf innemen dus!
Zo mijn half uur zit er op. Heerlijk gewoon ff steppen, hoepelen, joggen, kong fu'en
Sjaan> vervelend dat je zo afhankelijk bent van je medicijnen
Style> jeej prater gefeliciteerd
Reva> vervelend dat je je zo verveeld.
Gast- Gast
Zooo, ik ben weer uitgegeten
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Theedoosje schreef:Zo mijn half uur zit er op. Heerlijk gewoon ff steppen, hoepelen, joggen, kong fu'en
Ja, ik vind het ook zielig voor mezelf Terwijl ik genoeg te doen heb eigenlijk, stom is dat.
Goed bezig geweest jij!
Ik kijk nu Pandemic.....nog iemand die dat doet? Of iemand die hem al kent, is het wat?
Gast- Gast
Ik denk dat ik zo the Sims maar eens aanslinger..
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ja ach, op zich ben ik er wel aan gewend want ik gebruik meer pijn- en anti-ontstekingsmedicatie dan paracetamol alleen. Maar sta er toch van te kijken dat 2 à 3 pcm's op een dag zoveel verschil maken!Theedoosje schreef:Sjaan> vervelend dat je zo afhankelijk bent van je medicijnen
Sjaantje schreef:Ruzie maken terwijl ze bij jullie op visite zijn???
Ja , terwijl ze bij mijn vader op visite waren, want ik was alleen beneden om te eten ..
Ik verveel me ook, ga zo ook een spelletje spelen denk ik ..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Mijn vriend heeft vandaag de wii weer aangesloten, misschien ga ik zo de wii-fit weer eens uitproberen
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Mijn vriend heeft vandaag de wii weer aangesloten, misschien ga ik zo de wii-fit weer eens uitproberen
Jaaa cool moet je doen! Heb net 30 min gedaan
Gast- Gast
Wii-fit lijkt me zo leuk! Maar wat kun je er allemaal mee eigenlijk?
Sjaantje schreef:Ja ach, op zich ben ik er wel aan gewend want ik gebruik meer pijn- en anti-ontstekingsmedicatie dan paracetamol alleen. Maar sta er toch van te kijken dat 2 à 3 pcm's op een dag zoveel verschil maken!Theedoosje schreef:Sjaan> vervelend dat je zo afhankelijk bent van je medicijnen
Ja idd zoveel verschil ja.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Wii-fit lijkt me zo leuk! Maar wat kun je er allemaal mee eigenlijk?
Sporten
Hoepelen, steps, joggen en nog veel meer spellen. Je kan je evenwicht trainen, je kan yoga doen, spieroefeningen. En je kan je afvallen bij houden
Gast- Gast
Ja dát wist ik En thuis sporten lijkt me ook wel leuk haha! Maar ik wist dus niet precies wát voor spellen er dan bij zitten en wat je kan trainenTheedoosje schreef:Sjaantje schreef:Wii-fit lijkt me zo leuk! Maar wat kun je er allemaal mee eigenlijk?
Sporten
Hoepelen, steps, joggen en nog veel meer spellen. Je kan je evenwicht trainen, je kan yoga doen, spieroefeningen. En je kan je afvallen bij houden
Het is wel heel rustig zeg :o.
Tiana- Ratel
Ik heb chippies
Lijkt me echt heel leuk, de Wii fit, ik vind het alleen zoveel geld!
Gast- Gast
Okee nu weet ik het zeker, ik heb een appel allergie......ik heb net een paar stukjes appel op en mijn neus, keel en oren beginnen te jeuken en mijn ogen zijn helemaal tranend en rood
Gast- Gast
Ik heb wel een wii. De zwarte versie want die vond ik mooier! En hij is omgebouwd dus ik kan zelf spelletjes downloaden en branden en spelen maar . Alleen gebruik ik hem nu niet omdat ik er op mijn kamer geen ruimte voor heb, maar over een tijdje zal ik weer gaan wii'en .
Oooh Storm, wat vervelend zeg! Appels zijn lekker...
Oooh Storm, wat vervelend zeg! Appels zijn lekker...
Tiana- Ratel
Wij hebben ook een omgebouwde Maar wel wit, vind ik mooier
Storm> vervelend zeg die allergie
Storm> vervelend zeg die allergie
Gast- Gast
Wit past niet bij mijn tv, die is zwart .. Ik vind de zwarte versie 'luxer' ogen. Maar ze zijn natuurlijk hetzelfde he .
Tiana- Ratel
Reva schreef:Ik heb chippies
wij hebben hem dan ook al een hele tijd anders had ik hem nu ook niet aan kunnen schaffen.
Oow en btw ik heb een raketijsje
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: