Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Euh ik bedoelde 13dagen.. 10 heb ik nog nooit gedaan
Zal ik trouwens ook maar gelijk roepen dat je 8 van de 13 dagen WEL(!!!!!!!!!!!) mag ontbijten, met twee boterhammen en nog een dag met iets anders, weet even niet meer wat. Omdat mensen dat altijd gelijk roepen als ze dag 1 en 2 zien
Zal ik trouwens ook maar gelijk roepen dat je 8 van de 13 dagen WEL(!!!!!!!!!!!) mag ontbijten, met twee boterhammen en nog een dag met iets anders, weet even niet meer wat. Omdat mensen dat altijd gelijk roepen als ze dag 1 en 2 zien
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Zwoesj schreef:Jup die ja, en hij bevalt goed
Is het enige slechte dit weekend, dus valt wel mee dan toch?
Bedoel je nu wat ik zei Framboos of wat Caroow ze bosvruchten? En ja als dat het enige is mag dat zeker
Sorry, de Mc flurry cornetto bosvruchten is het
Reev, welk dieet doe jij?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Stylegirl, je kan toch gewoon in pyjama naar beneden en zeggen 'Ja op zondag mag je niks doen, dus heb ik me maar niet aangekleed'
Gast- Gast
Oh de 13 kan k al niet doen met middag warm eten en zo...dat gaat niet werken op mijn werk
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Oh de 13 kan k al niet doen met middag warm eten en zo...dat gaat niet werken op mijn werk
Daarom heb ik ook gewacht totdat ik geen colleges meer had, maar je kunt ook een beetje switchen in de menu's .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Theedoosje schreef:Oh de 13 kan k al niet doen met middag warm eten en zo...dat gaat niet werken op mijn werk
Omdraaien
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Theedoosje schreef:Oh de 13 kan k al niet doen met middag warm eten en zo...dat gaat niet werken op mijn werk
Daarom heb ik ook gewacht totdat ik geen colleges meer had, maar je kunt ook een beetje switchen in de menu's .
Ja, ik ben ook niet heel strict geweest. Alleen wel bewust begonnen in het weekend ivm koffie als ontbijt en niet koffie als ontbijt op werkdagen.
Gast- Gast
Reva schreef:Stylegirl, je kan toch gewoon in pyjama naar beneden en zeggen 'Ja op zondag mag je niks doen, dus heb ik me maar niet aangekleed'
HAhahaha!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Reva schreef:Stylegirl, je kan toch gewoon in pyjama naar beneden en zeggen 'Ja op zondag mag je niks doen, dus heb ik me maar niet aangekleed'
Die is goed . Nee, ik blijf lekker boven (totdat ik naar de wc moet) .
Ik neem dan op de dagen dat je met koffie moet ontbijten, een kop thee en een stuk fruit. Dat had ik al bedacht, want ik lust geen koffie en moet wel iets binnenkrijgen 's ochtends .
Tiana- Ratel
Reva schreef:Theedoosje schreef:Oh de 13 kan k al niet doen met middag warm eten en zo...dat gaat niet werken op mijn werk
Omdraaien
Ja kan dat zo maar? Ik denk dan ze doen niet voor niks dat avond eten in de middag???
Gast- Gast
Maple schreef:Goeiemorrrrgenmiddag!...
Burn- Lady Post-a-lot
Theedoosje schreef:Reva schreef:Theedoosje schreef:Oh de 13 kan k al niet doen met middag warm eten en zo...dat gaat niet werken op mijn werk
Omdraaien
Ja kan dat zo maar? Ik denk dan ze doen niet voor niks dat avond eten in de middag???
Nee, opzich is het natuurlijk voor het verbranden. Maar de dagen dat het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Gast- Gast
Alleen met wat moet je die ardennerham eten? Lijkt me niet lekker om dat gewoon "zo" te eten?
Tiana- Ratel
Of te slapen, want die had toch slecht geslapen vannacht?Reva schreef:Ligt PM te bevallen ofzo?
Tiana- Ratel
Reva schreef:Theedoosje schreef:Reva schreef:Theedoosje schreef:Oh de 13 kan k al niet doen met middag warm eten en zo...dat gaat niet werken op mijn werk
Omdraaien
Nee, opzich is het natuurlijk voor het verbranden. Maar de dagen dat het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
haha ja dan zouden dat al 5 dagen zijn dat het anders gaat
Gast- Gast
Ze moest wel naar het ziekenhuis..Reva schreef:Ligt PM te bevallen ofzo?
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Ze moest wel naar het ziekenhuis..Reva schreef:Ligt PM te bevallen ofzo?
Aah Waarom?
Gast- Gast
Theedoosje: ik denk dat het op zich niet zoveel uitmaakt hoor. Je eet bij het avondeten van dit dieet toch niets aan rijst/pasta/aardappelen.
Was het niet dat PM zich niet zo heel lekker voelde en dat ze misschien last had van een te hoge/te lage bloeddruk? Weet t niet meer zo goed..
Was het niet dat PM zich niet zo heel lekker voelde en dat ze misschien last had van een te hoge/te lage bloeddruk? Weet t niet meer zo goed..
Laatst aangepast door Stylegirl op zo 3 jul 2011 - 3:09; in totaal 1 keer bewerkt
Tiana- Ratel
Is het heel ernstig als je, 4 jaar na het verbreken van je relatie, tijdens het opruimen foto's van je ex tegenkomt en dan met zeer veel genoegen die foto's allemaal doormiddenscheurt?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Reva schreef:Burn schreef:Ze moest wel naar het ziekenhuis..Reva schreef:Ligt PM te bevallen ofzo?
Aah Waarom?
*Zoekt ff*
Burn- Lady Post-a-lot
Stylegirl schreef:Theedoosje: ik denk dat het op zich niet zoveel uitmaakt hoor. Je eet bij het avondeten van dit dieet toch niets aan rijst/pasta/aardappelen.
Nou ja ben benieuwd dan. Ik hoor van jouw wel welk dieet je gaat doen en of het helpt toch
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Is het heel ernstig als je, 4 jaar na het verbreken van je relatie, tijdens het opruimen foto's van je ex tegenkomt en dan met zeer veel genoegen die foto's allemaal doormiddenscheurt?
Nee hoor. Soms moet er gewoon opgeruimd worden
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: