Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Sorry dat ik het vroeg...ProudMama schreef:NeeStorm schreef:PM heb jij facebook?
Gast- Gast
Ik snap K. eigenlijk heel goed...mijn vriend wil ook heel graag nog een tweede kindje bij en dat gevoel is bij hem ook heel sterk, maar bij ons is de situatie ook verre van ideaal, zeker voor nog een kindje. Dus ik snap K. wat dat betreft wel. En inderdaad, eerst een baan, dan verhuizen en dan zal K. er wel klaar voor zijn toch?Alex schreef:Storm schreef:Ik denk ook dat hij bij moet trekken Alex, A. is natuurlijk nog jong!
Heb je zin in onze shoot 23 juli?
Ik heb heel veel zin in 23 juli! Ik ben heel bang dat ik stom/lelijk/dik zal zijn op de foto's, dus ik knijp 'm heel hard ... maar ik denk dat het wel goed komt (D. kennende ).
Ik zie een beetje op tegen de shoot, om precies dezelfde reden als jij aangeeft (dik, stom, lelijk) en ik heb zelfs getwijfeld of ik het af zal zeggen. Toen ik het mailtje van D. las vond ik dat ik dat helemaal niet kan maken en inderdaad D. kennende zullen de foto's heel mooi worden!
Gast- Gast
Jah... dat kan natuurlijk ook!ProudMama schreef:NeeSjaantje schreef:Hyves?ProudMama schreef:NeeStorm schreef:PM heb jij facebook?
Wel een hond
Maar noem je dat serieus een hond, ja?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
En whatsapp!!Alex schreef:Goh, hebben PM en Reva ook eens iets gemeen! Geen Hyves, geen Facebook, geen Twitter! Alleen msn (alleen Reva is er nooit en PM wel gelukkig).
Gast- Gast
Grapje maar jij reageerde zo kortaf!ProudMama schreef:Storm schreef:Sorry dat ik het vroeg...ProudMama schreef:NeeStorm schreef:PM heb jij facebook?
Gast- Gast
ProudMama schreef:En whatsapp!!Alex schreef:Goh, hebben PM en Reva ook eens iets gemeen! Geen Hyves, geen Facebook, geen Twitter! Alleen msn (alleen Reva is er nooit en PM wel gelukkig).
Ooooh ja! Gelukkig maar, anders kon ik Reva helemaal niet stalken!
Gast- Gast
ProudMama schreef:En whatsapp!!Alex schreef:Goh, hebben PM en Reva ook eens iets gemeen! Geen Hyves, geen Facebook, geen Twitter! Alleen msn (alleen Reva is er nooit en PM wel gelukkig).
Wie zegt dat ik geen twitter en facebook heb?
Gast- Gast
Zo ziet mijn ene baby er inderdaad uit straks. Hond zit iets strakker in d'r velAlex schreef:ProudMama schreef:Nee
Wel een hond
Gast- Gast
Heb je dat dan, Reev? Ik mis je nog in mijn fb namelijkReva schreef:ProudMama schreef:En whatsapp!!Alex schreef:Goh, hebben PM en Reva ook eens iets gemeen! Geen Hyves, geen Facebook, geen Twitter! Alleen msn (alleen Reva is er nooit en PM wel gelukkig).
Ja, t is inderdaad wel heel kortStorm schreef:Grapje maar jij reageerde zo kortaf!ProudMama schreef:Storm schreef:Sorry dat ik het vroeg...ProudMama schreef:NeeStorm schreef:PM heb jij facebook?
Gast- Gast
Reva schreef:ProudMama schreef:En whatsapp!!Alex schreef:Goh, hebben PM en Reva ook eens iets gemeen! Geen Hyves, geen Facebook, geen Twitter! Alleen msn (alleen Reva is er nooit en PM wel gelukkig).
JIJ! En anders heb je gelogen!!
Gast- Gast
Waarom heb ik jou dan niet in whatsapp? Reva niet PM?Reva schreef:Reva whatsapp
Gast- Gast
Reva schreef:Reva whatsapp
Ikke oook!!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Nee, daarom juist... Reva niet PM!!Alex schreef:Hebben jullie elkaars nummer dan?
Gast- Gast
Big Brother.Storm schreef:??Alex schreef:Storm, pas op wat je zegt! BB is watching us!
Of BimBam natuurlijk
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Storm schreef:??Alex schreef:Storm, pas op wat je zegt! BB is watching us!
In dit geval is het DD, whaha. Check je mail
Gast- Gast
Too much info!!!Reva schreef:Ik zit op de wc!
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: