Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Maple schreef:Angel Blue Eyes schreef:Maple schreef:ABE: heb ik je nou zo van slag gemaakt dat je gelijk niet meer weet wat je met ons wilde delen?
Nee, het komt er gewoon kort op neer dat ik mijn scharrel wederom heb afgewezen, maar dat ik hem nu wel verteld heb waarom ik hem heb afgewezen. Ik verwaarloos mezelf, zit niet lekker in mijn velletje etc. Maar goed, raakte verward door mijn eigen woorden.
Dank je. Dit weekend wilde ik gebruiken om mezelf terug te vinden. Dus scharrel moet het even zonder me stellen. Hij vond het niet erg, fijn juist dat ik hem deelgenoot maakte. Och, en zo komt alles alsnog op zijn pootjes terecht!
Binnenkort gaat hij sowieso mee op autojacht. Hij weet wat ik wel en niet wil. En ondanks dat ik weet wat ik wil, krijg ik geen poot aan de grond bij de verkopers. Het is direct beslissen of helaas. Zo werk ik niet. Het is meedenken, meedeinsen en dan pas beslissen. Hij gaat me daar even mee helpen.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Wat grappig, Sjaan!
Nannepan heeft hem d.m.v. verven uit het huis verdreven. Ik heb jouw emailadres laten aanpassen. Zijn we met zijn allen toch goed bezig geweest. Al kan ik er nog steeds niets aan doen dat ze jou als meneer aanmerken.
Ja inderdaad! Zo had ik het nog niet eens bekeken!!! Alleen dat ik nog steeds Meneer Sjaan wordt genoemd, is wel minder fijn... Maar zo zie je maar dat we niet zonder piemels kunnen... Hahaha!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
\Sjaantje schreef:+1ProudMama schreef:Dat (meeste) maakt me dan weer nieuwsgierig. Is dat erg?!Reva schreef:Dat is lief van haar, Sjaan!
Ik ben ook heel blij met sommige mensen die ik via internet heb leren kennen en nu irl En ook wel met de (meeste) dames in het Dagcafé trouwens, ook al ken ik jullie niet irl
Edit: voordat ik een onbeantwoorde liefdesverklaring naar Reva doe...
Ja, tis toch logisch dat ik niet IEDEREEN die ooit in het Dagcafé heeft gepost of meeleest (*zwaai*) bedoel? Maar wees niet bang, jullie horen er gewoon bij
Gast- Gast
Dat kan ik ook zeker niet ontkennenReva schreef:Smikkell schreef:Reva, ik ben ook blij met jou.
Alleen maar omdat je dan denkt 'Oh er zijn er meer zo!'
Maar wel meer dan dat.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Angel Blue Eyes schreef:Wat grappig, Sjaan!
Nannepan heeft hem d.m.v. verven uit het huis verdreven. Ik heb jouw emailadres laten aanpassen. Zijn we met zijn allen toch goed bezig geweest. Al kan ik er nog steeds niets aan doen dat ze jou als meneer aanmerken.
Ja inderdaad! Zo had ik het nog niet eens bekeken!!! Alleen dat ik nog steeds Meneer Sjaan wordt genoemd, is wel minder fijn... Maar zo zie je maar dat we niet zonder piemels kunnen... Hahaha!
Echt, ik blijf het vreemd vinden. Je staat overal als mevrouw. Echt overal. En dan worden mailings alsnog naar je verzonden als meneer. Vreemd, vreemd, vreemd!
Gast- Gast
wat een vreselijk politiek correct antwoord. Valt me toch tegen...Reva schreef:\Sjaantje schreef:+1ProudMama schreef:Dat (meeste) maakt me dan weer nieuwsgierig. Is dat erg?!Reva schreef:Dat is lief van haar, Sjaan!
Ik ben ook heel blij met sommige mensen die ik via internet heb leren kennen en nu irl En ook wel met de (meeste) dames in het Dagcafé trouwens, ook al ken ik jullie niet irl
Ja, tis toch logisch dat ik niet IEDEREEN die ooit in het Dagcafé heeft gepost of meeleest (*zwaai*) bedoel? Maar wees niet bang, jullie horen er gewoon bij
Gast- Gast
Ik ben er klaar voor om te gaan slapen, maar helaas is mijn slaap spoorloos .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Stylegirl schreef:Ik ben er klaar voor om te gaan slapen, maar helaas is mijn slaap spoorloos .
+ 1
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik negeer PM's wijze woorden even en doe alleen:ProudMama schreef:Reva schreef:\Sjaantje schreef:+1ProudMama schreef:Dat (meeste) maakt me dan weer nieuwsgierig. Is dat erg?!Reva schreef:Dat is lief van haar, Sjaan!
Ja, tis toch logisch dat ik niet IEDEREEN die ooit in het Dagcafé heeft gepost of meeleest (*zwaai*) bedoel? Maar wees niet bang, jullie horen er gewoon bijwat een vreselijk politiek correct antwoord. Valt me toch tegen...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
ProudMama schreef:wat een vreselijk politiek correct antwoord. Valt me toch tegen...Reva schreef:\Sjaantje schreef:+1ProudMama schreef:Dat (meeste) maakt me dan weer nieuwsgierig. Is dat erg?!Reva schreef:Dat is lief van haar, Sjaan!
Ja, tis bijna ontroerend.
Gast- Gast
Huh? Aan 1 kant? Heb je dan een soort gat in je hoofd? Of deuk?Stylegirl schreef:Ik ben er klaar voor om te gaan slapen, maar helaas is mijn slaap spoorloos .
Foto?
Gast- Gast
Zo, vandaag niets gedaan van wat ik moest of wilde doen. Ik zit zelfs nog in pyjama, dus kan zo mijn bed in (voor de 3e keer vandaag)!!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Huh? Aan 1 kant? Heb je dan een soort gat in je hoofd? Of deuk?Stylegirl schreef:Ik ben er klaar voor om te gaan slapen, maar helaas is mijn slaap spoorloos .
Foto?
Slaap je toch een nachtje op de andere..
Gast- Gast
ProudMama schreef:Huh? Aan 1 kant? Heb je dan een soort gat in je hoofd? Of deuk?Stylegirl schreef:Ik ben er klaar voor om te gaan slapen, maar helaas is mijn slaap spoorloos .
Foto?
Mijn slaap als in dat ik niet in slaap kan vallen. Ben wel moe, maar mijn lichaam wil er niet aan toegeven . Ik wil mijn slaapmedicatie niet tevoorschijn halen dus hopelijk ben ik zo moe (rustig in mijn hoofd) zodat ik kan slapen.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=10661
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: