Dagcafé
+13
Zwoesj
Toet
Tiana
Burn
Sjaantje
Caroow
ExpressoB
Suus
GoldenIndy
Atelier Madame
Paper Crown
Lotus
Curious
17 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Ik heb chocola, want nu mag het nog . Eet er alleen niet zoveel van, heb pas 1 stukje op in een half uur tijd ofzo..
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook! Maar mag ze pas uit de kast pakken als ik overal klaar mee benReva schreef:Ik heb chippies
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Storm schreef:Okee nu weet ik het zeker, ik heb een appel allergie......ik heb net een paar stukjes appel op en mijn neus, keel en oren beginnen te jeuken en mijn ogen zijn helemaal tranend en rood
Klote is dat he Heb ik ook (haha, volgens mij zeg ik dat bij elke allergie etc..ik heb er nogal wat)
Eens in de zoveel tijd kan ik tijdelijk even wat groene appels eten, dan krijg ik alleen jeuk in mn oren (echt bizar) en hoest ik een beetje, maar dat heb ik er wel voor over. Heb je al eens geprobeerd je appel even op te warmen?
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Ik heb chocola, want nu mag het nog . Eet er alleen niet zoveel van, heb pas 1 stukje op in een half uur tijd ofzo..
Dat is erg netjes!
Ik ben niet zo'n chocola eter dus kan er makkelijk afblijven
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Stylegirl schreef:Ik heb chocola, want nu mag het nog . Eet er alleen niet zoveel van, heb pas 1 stukje op in een half uur tijd ofzo..
Dat is erg netjes!
Ik ben niet zo'n chocola eter dus kan er makkelijk afblijven
Ik ook niet, vandaar dat hij ook niet erg snel op gaat . Maar zodra het niet meer mag, is alles lekker .
Tiana- Ratel
Nu ben ik in dubio of een wii met wii fit zal vragen aan mn ouders voor mn verjaardag. In principe zou ik voor een nieuwe fiets gaan voor mn verjaardag, want die van mij is al zo oud en versleten. Dilemma Op mn fiets kan ik én 'sporten' en ergens naartoe, whaha. Maar wii is zo leuk
Oeeeh dan krijg ik ook mn mooie euh bestekset (noem je dat zo?) Die heb ik al uitgezocht met mn ouders haha Casette! Ofzo...zo noem je dat toch?
Oeeeh dan krijg ik ook mn mooie euh bestekset (noem je dat zo?) Die heb ik al uitgezocht met mn ouders haha Casette! Ofzo...zo noem je dat toch?
Gast- Gast
Ik zou voor een fiets gaan denk ik. Een wii is heel leuk, maar veel mensen laten hem na een tijdje verstoffen .
Tiana- Ratel
Stylegirl schreef:Ik zou voor een fiets gaan denk ik. Een wii is heel leuk, maar veel mensen laten hem na een tijdje verstoffen .
Wat ben jij verstandig Bah
Gast- Gast
Reva schreef:Stylegirl schreef:Ik zou voor een fiets gaan denk ik. Een wii is heel leuk, maar veel mensen laten hem na een tijdje verstoffen .
Wat ben jij verstandig Bah
Dan ga je voor een wii. Als je dat graag wilt horen ..
Tiana- Ratel
Theedoosje schreef:Wii fitt is idd erg leuk kun je niet ergens een goedkope fiets scoren?
Muhaha. Ja, vast wel. Maar dan kan ik net zo goed op mn roestbakje blijven zitten. Alleen is dat echt meer een kroegfiets geworden ondertussen. Alles rammelt, staat scheef, hangt los en ik verlies vandaag of morgen nog eens een wiel Niet zo handig voor lange stukken fietsen.
Gast- Gast
Reva schreef:Nu ben ik in dubio of een wii met wii fit zal vragen aan mn ouders voor mn verjaardag. In principe zou ik voor een nieuwe fiets gaan voor mn verjaardag, want die van mij is al zo oud en versleten. Dilemma Op mn fiets kan ik én 'sporten' en ergens naartoe, whaha. Maar wii is zo leuk
Cassette heet dat ja
Gast- Gast
Reva schreef:Theedoosje schreef:Wii fitt is idd erg leuk kun je niet ergens een goedkope fiets scoren?
Muhaha. Ja, vast wel. Maar dan kan ik net zo goed op mn roestbakje blijven zitten. Alleen is dat echt meer een kroegfiets geworden ondertussen. Alles rammelt, staat scheef, hangt los en ik verlies vandaag of morgen nog eens een wiel Niet zo handig voor lange stukken fietsen.
Nou er zijn heus wel betere te verkrijgen dan wat jij opnoemt voor een niet zo'n hoge prijs
Gast- Gast
Neeeeeee, veel eerder al!Angel Blue Eyes schreef:Is het bij jou ook zo begonnen, Sjaan?
Sjaantje schreef:Neeeeeee, veel eerder al!Angel Blue Eyes schreef:Is het bij jou ook zo begonnen, Sjaan?
Het begon al toen je gemaakt werd
Gast- Gast
Nóg eerder zelfs, toen ik nog in de kuiten van m'n vader zat!Alex schreef:Sjaantje schreef:Neeeeeee, veel eerder al!Angel Blue Eyes schreef:Is het bij jou ook zo begonnen, Sjaan?
Alex schreef:Sjaantje schreef:Neeeeeee, veel eerder al!Angel Blue Eyes schreef:Is het bij jou ook zo begonnen, Sjaan?
Pap en mam hadden tijdens het maken van Sjaan twee chipjes in de mond en elk een zak chips op het nachtkastje. Het is gewoon een zelfgecreeerde gen geworden.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Reva schreef:Theedoosje schreef:Wii fitt is idd erg leuk kun je niet ergens een goedkope fiets scoren?
Nou er zijn heus wel betere te verkrijgen dan wat jij opnoemt voor een niet zo'n hoge prijs
Ik overdrijf graag.
Nee, maar serieus. Denk dat je ook zo 200 euro kwijt bent voor een tweedehands fiets, die niet verrot is en wel goed fietst (geen kroegfiets). Nou als ik dat uitgeef aan een fiets kan ik dat net zo goed aan wii Euuuh, wat wilde ik ook alweer zeggen Ohja, dat het dan niet uitmaakt wat ik zelf koop en wat ik aan mn ouders vraag. Ik weet niet meer wat mn punt was....en opzich slaat het ook nergens op.
Gast- Gast
Trouwens, wat ik bijzonder irritant vond. Ik heb sinds een aantal maanden weinig ommegang met mijn moeder en totaal geen ommegang met haar vriend. Kom ik ze vanavond tegen op de autoweg, gaat het grote licht aan als begroeting. Fuck toch een eind op. Ik weet dat het haar vriend is die het deed, maar ik wil niets met hem te maken hebben. Zelfs dat kunnen ze niet respecteren.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: