Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

in wat voor kleding zijn jullie bevallen.

+25
Mamsie
moepie
Flemy
Teddyaapje
Darius
Bruintje Beer
Chelle
Pien
Flip Fluitketel
Smaragdje
sheila123
chipa
koNijntje
PapillonRose
juffie001
Linda
mauwmauw
Pandora
Barbabella
Annie24
nillis
Liadan
Nijntje
Limburg85
schuddebuikje
29 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

in wat voor kleding zijn jullie bevallen. - Pagina 2 Empty Re: in wat voor kleding zijn jullie bevallen.

Bericht  Pien za 2 jul 2011 - 23:35

Offtopic, Livia, ben jij een oude bekende onder een nieuwe naam?
* nieuwsgierig.. *

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

in wat voor kleding zijn jullie bevallen. - Pagina 2 Empty Re: in wat voor kleding zijn jullie bevallen.

Bericht  Chelle za 2 jul 2011 - 23:54

Ik ben bevallen in een katoen shirtje zonder mouwen (breder dan spagettibandjes). Deze heb ik bij de hema gekocht. Had een V-hals en was zwart.
Eerst dacht ik ook aan een big-shirt maar ben blij dat ik dat niet heb gedaan. De foto's zien er nu een heel stuk leuker uit Wink
Toen A. werd geboren was mijn truitje al opgestroopt zodat mijn buik bloot was. Dus ik heb haar ook lekker tegen me aan heb gehouden. Maar lag uiteindelijk niet in mijn blote borsten op de foto.

Succes vandaag! (waarschijnlijk ben je al druk bezig!)

Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 23:55

In mijn mooie roze pyjama.... die na de bevalling werd vervangen door een groen operatie jasje...

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 23:57

Ik ben in me nakie bevallen, ik stond/zat bijna de hele tijd onder de douche en toen ik mocht gaan persen ben ik zo op bed gaan liggen.
Maar in het ziekenhuis zou ik iig een (groot) shirt aan doen.

Gast
Gast

Bericht  Bruintje Beer zo 3 jul 2011 - 0:00

Ik had beide keren alleen een hemdje/topje aan. Was ook erg warm toen.

Ben trouwens ook ingeleidt bij de jongste. En ze zeggen dat je wat jij het makkelijkste vind zitten aan moet trekken.

Laatst aangepast door Bruintje Beer op zo 3 jul 2011 - 0:15; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Darius zo 3 jul 2011 - 0:03

Schuddebuikje, succes morgen!!!!!!!

Bij Laurens in mijn nakie, bij Pepijn is een gewoon wit IBM t-shirt van mijn man.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 0:07

Pien schreef:Ik heb 3 variatie's:

- een jurkje met spaghetti bandjes
- een hempje en boxer
- een t shirt met joggingbroek

Op het moment zelf beslis ik pas, maar ik denk dat het het jurkje word, dat zit me het lekkerste plus dat ik die heel makkelijk uit kan doen.

Haha die broeken kan je wel weg laten :P

Gast
Gast

Bericht  Teddyaapje zo 3 jul 2011 - 0:13

Ik ben ook ingeleid...het heeft 5 dagen geduurd maar op de dag dat de vliezen werden gebroken zeiden ze me dat ik de kleren aan moest trekken die ik tijdens de bevalling zelf aan wilde hebben. Dat was een oude nachtjapon, voedingsbh en sokken. Van het ziekenhuis kreeg ik een netonderbroek aan.
Ik ben een uurtje van de wereld geweest (ruggeprik was fout gezet) en toen hebben ze me de nachtjapon uitgetrokken dus uiteindelijk had ik alleen mijn voedingsbh en sokken nog aan.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bruintje Beer zo 3 jul 2011 - 0:13

Snoepy87 schreef:
Pien schreef:Ik heb 3 variatie's:

- een jurkje met spaghetti bandjes
- een hempje en boxer
- een t shirt met joggingbroek

Op het moment zelf beslis ik pas, maar ik denk dat het het jurkje word, dat zit me het lekkerste plus dat ik die heel makkelijk uit kan doen.

Haha die broeken kan je wel weg laten :P

Haha dat denk ik ook.
Die kan je na afloop wel aan!!
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 0:55

In een nachthemd.

Gast
Gast

Bericht  Flemy zo 3 jul 2011 - 8:40

Ik weet het van de 2e niet meer! :S Wat erg zeg haha.. ik was daar juist ook wel mee bezig.
Bij de eerste een katoenen slaapjurkje. Bij de tweede zal dat ook wel zoiets geweest zijn, want ik heb eigenlijk alleen maar zulke jurkjes. Ik moet er toch de foto's even op nakijken haha. In elk geval niks speciaals, het moest gewoon comfortabel zitten en ja.. ook leuk uit zien haha!
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 8:44

Bij de eerste naakt, kwam onder de douche vandaan en het laatste waar ik aan dacht was nog iets aantrekken... bij de tweede in mn nachthemd wat ik aanhad toen ik wakker werd en mn vliezen braken.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 8:45

Ik ben begonnen in een shirt waarin ik lag te slapen en ben naakt geëindigd. Na even onder de douche gestaan te hebben had ik de kracht er niet meer voor om ook nog weer wat aan te trekken.

Gast
Gast

Bericht  moepie zo 3 jul 2011 - 8:47

Ik moet eerst even weer op de foto's kijken Embarassed Ik zou het zo niet weten..........
Een hempje of zo'n big shirt...
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569

Bericht  Mamsie zo 3 jul 2011 - 8:51

Ik heb bij de eerste een lang shirt gekocht ( van betty boop in het rood wantd an zag je geen bloedvlekken ofzo ) en daar ben ik 3x in bevallen. Dat shirt is mij dus ook heel dierbaar.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Flemy zo 3 jul 2011 - 8:55

Lekker hoor, ging er de foto's dus even op nakijken (inderdaad ook een katoenen slaapjurkje) en ben meteen weer helemaal emotioneel Very Happy
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 9:11

Bij de eerste was ik vergeten om een shirt ofzo in mijn tas te doen. Mijn vriend moest dat nog weer gaan halen met als gevolg dat ik in een big shirt, waar heel groot het ajax logo op stond, lag te bevallen. Laughing Laughing
Bij de tweede had ik een strak shirt aan. Dat vond ik veel lekkerder liggen dan zo'n wijd shirt.

Gast
Gast

Bericht  teletascha zo 3 jul 2011 - 10:25

Ik had het bovenstuk van mijn pyjama aan, dat was een soort wijd t-shirt.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 10:37

Ik had een hemdje aan en de trainingsbroek van mijn man toen ik het ziekenhuis in kwam. Die broek is heel snel uitgegaan omdat er van alles aangesloten moest worden en uiteindelijk kreeg ik een ziekenhuisschort aan omdat ik een keizersnede kreeg.

Gast
Gast

Bericht  Mamasapje zo 3 jul 2011 - 11:24

Mamsie schreef:Ik heb bij de eerste een lang shirt gekocht ( van betty boop in het rood wantd an zag je geen bloedvlekken ofzo ) en daar ben ik 3x in bevallen. Dat shirt is mij dus ook heel dierbaar.

Hier bij de dames ook in een BettyBoop shirt... Zal ik ook niet zomaar weg doen.. Bij zoonlief vond ik een roze shirt niet zo leuk voor de eerste foto's dus had een zwart Nijntje bigshirt ingepakt ( met 3 Nijntjes op rij - wel zo toepasselijk).. Ik kreeg een ctg en lag gewoon in mn pyama ( lag al aantal dagen met gebroken vliezen opgenomen) op het bed.. groen met lichtgroen gestreept ... Moest plassen en op het toilet is hij geboren... Dus mijn Nijntje Bigshirt zat nog in de tas.. Ik heb dat shirt wel aangehad toen ik nog in het ziekenhuis bleef liggen na de bevalling en ik hem voor het eerst mocht beethouden !

Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 18:01

Bij de 1e een pyjamajasje met korte mouw, ik had de hele dag al in mijn pyjama gelopen, dus ook in bevallen.
Bij de 2e had ik mn kleren aan, en toen ik mocht gaan persen kon ik nog net mn rok en wikkeltruitje uitkrijgen, uiteindelijk dus in een topje bevallen.

De laatste keer ook weer dat topje aan. Het werd een spoedkeizersnee, dus ik kreeg niks anders aan, weer in dat topje bevallen dus. Die is me nu dus dierbaar!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 20:19

2x zo'n supermooi blauw schort met open achterkant van het ziekenhuis haha.

Gast
Gast

Bericht  Darius zo 3 jul 2011 - 20:35

Succes vandaag!!!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Kat1980 zo 3 jul 2011 - 20:58

Bij de eerste zat het nog helemaal niet in de planning om te bevallen, dus had ik mijn gewone kleding van die dag aan. Een topje, met vestje en een joggingbroek. Het vestje en de joggingbroek gingen uit tijdens de bevalling zelf.
Bij de tweede stond ik in mijn nakie onder de douche in de hoop dat de weeen wat zouden afzwakken toen ik dus persdrang kreeg. Met veel moeite mezelf een beetje afgedroogd en naakt op bed geklommen en mijn vriend gevraagd een shirt te pakken... Dat werd dus een lelijk oud shirt van hem (terwijl ik een mooi setje had klaarliggen). Maar ach, het boeit je op zo'n moment toch niet wat je aanhebt. Is hooguit leuk voor de foto's :P
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005

Bericht  kwak ma 4 jul 2011 - 4:38

ik had een oud roze polo shirt van mijn man aan.
was vroeg naar bed gegaan omdat ik die dag gestript was en last van mijn buik had en dat shirt was ook mijn pyamma.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: