Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

in wat voor kleding zijn jullie bevallen.

+25
Mamsie
moepie
Flemy
Teddyaapje
Darius
Bruintje Beer
Chelle
Pien
Flip Fluitketel
Smaragdje
sheila123
chipa
koNijntje
PapillonRose
juffie001
Linda
mauwmauw
Pandora
Barbabella
Annie24
nillis
Liadan
Nijntje
Limburg85
schuddebuikje
29 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

in wat voor kleding zijn jullie bevallen. Empty in wat voor kleding zijn jullie bevallen.

Bericht  schuddebuikje za 2 jul 2011 - 19:29

ik moet morgen naar het ziekenhuis om ingeleid te worden.
maar heb echt geen idee wat makkelijk is om aan te hebben bij de bevalling.
dus vandaar mijn vraag. wat hadden jullie aan bij de bevalling ??
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

in wat voor kleding zijn jullie bevallen. Empty Re: in wat voor kleding zijn jullie bevallen.

Bericht  Limburg85 za 2 jul 2011 - 19:32

Ik had geen tijd meer om me om te kleden, het ging zo snel. Ik had aan een joggingbroek (in het begin), een topje en een shirt met 3 kwart mouwen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10

in wat voor kleding zijn jullie bevallen. Empty Re: in wat voor kleding zijn jullie bevallen.

Bericht  Nijntje za 2 jul 2011 - 19:41

wat zou je aan hebben gedaan/ gehad als je niet zou zijn ingeleid en de bevalling zou beginnen? :-) Omdat je nu wordt ingeleid hoef je echt niets anders aante doen dan je misschien al van plan was hoor.

Wat ik aan had tijdens mijn bevalling, een oud bigshirt. (zelfs mijn sokken nog aan, broek werd uitgetrokken en sokken zaten en nog tot de bevalling Very Happy

heel veel succes morgen met de echte laatste loodjes en daarna lekker genieten met je kleine in de armen
Nijntje
Nijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 512
Punten : 519

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 19:43

Ik had een boxer aan en een topje met spaghettibandjes.
Lag grotendeels onder een laken.

Het shirtje heb ik nog en wil ik ook weer met deze bevalling aan.

Gast
Gast

Bericht  Liadan za 2 jul 2011 - 19:49

De laatste keer een topje met spaghettibandjes. Ik heb er helemaal niet over nagedacht, ik kwam thuis uit het ziekenhuis, de verloskundige kwam bijna meteen, ik trok mijn broek en shirt uit en had al 10 cm ontsluiting.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  nillis za 2 jul 2011 - 20:03

Ik ben ook ingeleid en had een ruim vallende tuniek en een legging aan. Uiteindelijk ook in die tuniek bevallen, want het ging ineens heel hard. Zal niet teveel aandoen, want het is best warm in het ziekenhuis.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  schuddebuikje za 2 jul 2011 - 20:09

Nijntje schreef:wat zou je aan hebben gedaan/ gehad als je niet zou zijn ingeleid en de bevalling zou beginnen? :-)

jah ik heb geen idee. net wat ik aan zou hebben, daarom vroeg ik het me nu ook af hahahahha
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880

Bericht  Annie24 za 2 jul 2011 - 20:18

Ik had een bigshirt gekocht, maar tijdens het douchen voor de bevalling ging ik plat. Toen dus in mn blootje bevallen en het kon me geen reet schelen op dat moment. Plus dat Y. meteen op mijn naakte lichaam werd gelegd wat erg fijn was.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676

Bericht  Barbabella za 2 jul 2011 - 20:32

Ik had een boxer en een big shirt aan.
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  Pandora za 2 jul 2011 - 20:34

Toen ik het ziekenhuis in wandelde droeg ik een legging, rokje, topje en vestje. Ik werd onmiddelijk opgenomen en ingeleid i.v.m. zwangerschapsvergiftiging en ik kwam aan allerlei toeters en bellen te liggen. O.a. één die mijn hartslag in de gaten hield en daar mocht ik geen beugel BH bij dragen (ijzer). Even later werden mijn vliezen gebroken en lag ik dus alleen in een topje, nu was het de heetste dag en nacht van 2010 dus ik heb het absoluut niet koud gehad.
Je moet je er niet zo druk over maken, gewoon een lekkere joggingbroek met een ruim vallend shirt zou ik doen als ik jou was (als je dit nog leest....)
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  mauwmauw za 2 jul 2011 - 20:43

een ziekenhuis schort,kreeg een keizersnede.maar had daar voor een bigshirt aan.lekker makkelijk.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 20:49

Ik heb een nachthemdje in mijn tas zitten voor tijdens de bevalling. Dat zit lekker en valt tot halverwege mijn bovenbenen, dus kan ik evt nog rond lopen zonder in mijn ondergoed te lopen.

Gast
Gast

Bericht  Linda za 2 jul 2011 - 20:52

In het geboortehotel ben ik gaan douchen tot ik volledige ontsluiting had. Daarna had ik het zo warm dat ik in m'n blootje ben bevallen. Normaal gesproken kan ik best preuts zijn, maar het intresseerde me helemaal niks.
En net als wat Annie zegt, ik vond het erg fijn om m'n dochter gelijk op m'n blote huid te hebben.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  juffie001 za 2 jul 2011 - 21:26

ik had een mega shirt van mn vriend aan. die had hij zelf toch nooit aan angel
juffie001
juffie001
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 543

Bericht  PapillonRose za 2 jul 2011 - 21:32

Ik ging in mn gewone kleding naar het ziekenhuis en heb dat ook nog een tijdje aan gehad. Toen het wat meer ging vorderen heb ik me omgekleed. Ik had speciaal voor de bevalling een extra groot bigshirt gekocht en dat heb ik aangetrokken. Zat heerlijk, omdat het nergens knelde en lekker om me heen slobberde. En omdat het korte mouwen had was het ook niet al te heet. Mocht er een tweede kindje komen dan zou ik weer een bigshirt aantrekken (tenzij het bijv. hoogzomer is dan misschien liever iets met spaghettibandjes).
Wat ik ook wel fijn vond is dat ik het shirt tot aan het persen fijn naar beneden kon houden. Iedereen ziet je doos vroeg of laat toch wel, maar van mij hoeft het ook weer niet non stop Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  koNijntje za 2 jul 2011 - 21:36

ik had helemaal niets aan. heb nog gedoucht om de weeën op te vangen, maar toen werden ze zo heftig dat ik op bed ben geploft! had af en toe een laken over liggen, maar als het mij uit kwam gooide ik die ook weer af..

ow ja, ik was dan wel gewoon thuis.. Wink weet niet of ik dat ik het ziekenhuis ook gedaan zou hebben! :P

Laatst aangepast door koNijntje op za 2 jul 2011 - 21:42; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 21:40

Twee keer in een blauw operatie jasje :P Bij de eerste ben ik wel begonnen in een shirt met een boxer. Succes morgen !

Laatst aangepast door Mama_van2 op za 2 jul 2011 - 21:43; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 21:42

Ik had een spagettitopje aan. Toen ik in het ziekenhuis aankwam wist ik niet hoe snel ik mijn joggingbroek en slip moest uittrekken en op het bed moest gaan liggen. Ik had op dat moment ook al persdrang. Het kon me niet zo veel schlen hoe ik erbij lag, ik wilde maar één ding: Persen! Ik stond ook op het punt om ingeleid te worden en had daar echt mijn koffer op ingepakt (had een heel mooi setje klaarliggen om in te bevallen), maar die heb ik dus nooit hoeven te gebruiken.

Heel veel succes morgen, geniet ervan! (maar wie weet dient hij/zij zich vandag nog heel spontaan aan, dat was bij mij het geval)

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 21:46

Uiteindelijk in een blauw operatiepakje Very Happy
Ik had een simpel nachthemd gekocht in een grotere maat. Lekker makkelijk. Zeker toen ik me moest gaan omkleden voor de onverwachte keizersnede

Gast
Gast

Bericht  chipa za 2 jul 2011 - 21:48

Toen ik naar het ziekenhuis ging had ik een shirt met lange mouwen aan en een joggingbroek. De weeen werden in het ziekenhuis zo heftig dat ik onder de douche ben gegaan daar. Daarna op bed gaan liggen en me niet meer aangekleed. Dus naakt bevallen.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  sheila123 za 2 jul 2011 - 22:07

Eerste keer nergens in (het was 30 graden ) en 2e keer alleen in bh.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Bericht  Smaragdje za 2 jul 2011 - 23:19

Ben in mijn gewone kleding naar het ziekenhuis gegaan en toen ik bloed begon te verliezen en het sneller ging heb ik een groot en lang shirt aan gedaan. Dus ben in alleen een shirt bevallen (en sokken).

Het had mij trouwens op dat moment niet veel kunnen schelen waarin ik bevallen was. Als ik geen tijd had gehad om iets anders aan te doen, had ik dat niet gedaan ook.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  Flip Fluitketel za 2 jul 2011 - 23:22

Ben thuis begonnen in long short/tuniekje. Maar moest naar het ziekenhuis en ivm ruggeprik e.d. kreeg ik een ziekenhuis shirt z'on blauw ding.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067

Bericht  Pien za 2 jul 2011 - 23:28

Ik heb 3 variatie's:

- een jurkje met spaghetti bandjes
- een hempje en boxer
- een t shirt met joggingbroek

Op het moment zelf beslis ik pas, maar ik denk dat het het jurkje word, dat zit me het lekkerste plus dat ik die heel makkelijk uit kan doen.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 23:31

Ik begon thuis in een big shirt en ik eindigde in het ziekenhuis in een operatie jasje. En na de keizersnede heb ik weer een big shirt aangetrokken. Ik vind zo'n lang shirt toch wel fijn dan iets waar je nog een broekje onder moet

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: