Foute kleding/schoenen voor je kind! Hebben jullie dat?
+11
maiadebij
Jasmine
Darius
*Troela*
Susan
Flip Fluitketel
kwak
Kat1980
PapillonRose
Annie24
Coco
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Foute kleding/schoenen voor je kind! Hebben jullie dat?
Mijn dochtertje heeft een tijdje geleden haar oog laten vallen op schoentjes met een print dat lijkt op een tijgerprint, maar dat net niet is. Ze was helemaal idolaat met die schoenen, ze gaf ze kusjes en knuffeltjes. Voor de gein even laten passen en ze was zo trots als een pauw. Eenmaal uit gekregen (was nog niet zo makkelijk) hield ze ze heel stevig vast, ik mocht ze echt niet weg leggen.
In een dwaze bui heb ik ze dus ook gekocht. Maar eigenlijk vind ik ze best wel lelijk en fout , maar aangezien ze zelf helemaal fantastisch vind en ze ook best prijzig waren, trek ik ze haar zo af en toe toch maar wel aan. En dan is ze ook zo gelukkig ermee. Misschien ga ik ze toch maar gebruiken voor het buiten spelen i.p.v. echt erop uit.
Hebben jullie ook van die foute dingen voor je kind?
In een dwaze bui heb ik ze dus ook gekocht. Maar eigenlijk vind ik ze best wel lelijk en fout , maar aangezien ze zelf helemaal fantastisch vind en ze ook best prijzig waren, trek ik ze haar zo af en toe toch maar wel aan. En dan is ze ook zo gelukkig ermee. Misschien ga ik ze toch maar gebruiken voor het buiten spelen i.p.v. echt erop uit.
Hebben jullie ook van die foute dingen voor je kind?
Coco- Ratel
- Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11
Re: Foute kleding/schoenen voor je kind! Hebben jullie dat?
Nu nog niet omdat Y. zelf nog niet kan/mag kiezen en ik dus zelf alles koop
Wel een paar dingen die ik gekregen heb toen Y. geboren was die of niet mijn stijl waren of ik erg fout vond en hij dus nooit gedragen heeft
Wel een paar dingen die ik gekregen heb toen Y. geboren was die of niet mijn stijl waren of ik erg fout vond en hij dus nooit gedragen heeft
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
Nog niet, maar ik verwacht er in de toekomst vast aan te moeten gaan geloven
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Hier is mijn zoontje gek op zn Cars shirts, gelukkig heeft hij er nog maar 1 en accepteert hij het dat hij verder alleen ondergoed en pyjamas ervan heeft. Mijn dochter heeft nu een tic dat ze het liefst streepjesshirts of iets met een regenboog erop aandoet want dat is K3. Maar zo fout vind ik dat niet aangezien je nergens aan ziet dat zij dat wil omdat het om K3 gaat.
Gast- Gast
Annie24 schreef:
Ohh pff daar had ik echt een heleboel van. Echt zonde. Gelukkig komen ze nu niet echt meer met kleding aanzetten.
Coco- Ratel
Zelfs bij de oudste kies ik wat ik voor hem wil kopen en dat vindt hij ook prima. Misschien komt het ook wel omdat het een jongen is en het hem niet zo veel boeit.
Als er foute/lelijke dingen in de kast hangen, zijn dat dingen die we gekregen hebben.
Als er foute/lelijke dingen in de kast hangen, zijn dat dingen die we gekregen hebben.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Annie24 schreef:
inderdaad! en dan maar blij doen dat jij het ook mooi vind haha
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
kwak schreef:Annie24 schreef:
inderdaad! en dan maar blij doen dat jij het ook mooi vind haha
Dit komt me erg bekend voor
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ezra heeft wel een schooltas van Mega Mindy, die had ik zelf niet snel uitgekozen, maar hij is daar helemaal weg van.
Qua kleren niks, ja wel een Bumbapak, maar dat is meer een verkleedpak.
Qua kleren niks, ja wel een Bumbapak, maar dat is meer een verkleedpak.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Hier een jas gehad van cars. Niet helemaal wat ik zelf uit zou kiezen. Het ergste kledingstuk hebben we als kraamkado gekregen; een zelfgebreide trui geel/oranje/groen gestreept met paarse beertjes ( voor onze zoon) Moest mijn gezicht dus erg in de plooi houden. Als ik het nu van oma had gehad, had ik het super lief gevonden maar kregen het van een meid van mijn leeftijd.
*Troela*- Prater
- Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11
Annie24 schreef:Nu nog niet omdat Y. zelf nog niet kan/mag kiezen en ik dus zelf alles koop
+1, maar de meeste foute kleding heeft hij wel minstens 1x gedragen. Toen bijv. die mensen op bezoek kwamen waarvan hij het had gekregen
Gast- Gast
Mama1985 schreef:Hier een jas gehad van cars. Niet helemaal wat ik zelf uit zou kiezen. Het ergste kledingstuk hebben we als kraamkado gekregen; een zelfgebreide trui geel/oranje/groen gestreept met paarse beertjes ( voor onze zoon) Moest mijn gezicht dus erg in de plooi houden. Als ik het nu van oma had gehad, had ik het super lief gevonden maar kregen het van een meid van mijn leeftijd.
Zo kreeg ik van de kapster van mijn moeder een gebreid jasje. Een verschrikkelijk ding waarmee ik in net zo'n soort jasje zelf in 1985 op de foto sta Ze was naar Griekenland geweest en had het daar laten breien...
Heb het jasje aan mijn collega gegeven voor de poppen van haar dochter
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
laurens heeft een carspyama en pepijn een barbapapa romper.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Mama_van2 schreef:Ja, disney shirts
Zijn die fout dan, das toch leuk
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Pyjama's tel ik eigenlijk niet mee, al probeer ik meestal ook wel pyjama's te kiezen die ik een beetje leuk vind.
We hebben in de kraamtijd wel kledingstukken gekregen die we echt niet mooi vonden. Ik nam me dan wel voor om ze een keer aan te trekken en een foto te maken, maar sommige dingen zijn echt nooit gedragen.
We hebben in de kraamtijd wel kledingstukken gekregen die we echt niet mooi vonden. Ik nam me dan wel voor om ze een keer aan te trekken en een foto te maken, maar sommige dingen zijn echt nooit gedragen.
Susan- Lady Post-a-lot
Oooh een bumbapak zouden ze echt geweldig vinden hier!
Ik vind disneyshirts en kleding etc. niet per se fout, maar vind het absoluut niet mooi. Net als Hello Kitty.
Al heb ik voor mijn zoontje wel een Cars badjas, maar dan eigenlijk meer omdat zwart met rood hem zo geweldig staat , die Cars trek ik er het liefst af.
Edit: Gekregen kleding die ik niet mooi vind hebben ze ook niet gedragen voor een foto of visite waarvan het gekregen is. Jammer dan, maar ik trek ze wel kleding aan die ik mooi vind. En vaak nog liever een pyama dan die kleding.
Ik vind disneyshirts en kleding etc. niet per se fout, maar vind het absoluut niet mooi. Net als Hello Kitty.
Al heb ik voor mijn zoontje wel een Cars badjas, maar dan eigenlijk meer omdat zwart met rood hem zo geweldig staat , die Cars trek ik er het liefst af.
Edit: Gekregen kleding die ik niet mooi vind hebben ze ook niet gedragen voor een foto of visite waarvan het gekregen is. Jammer dan, maar ik trek ze wel kleding aan die ik mooi vind. En vaak nog liever een pyama dan die kleding.
Coco- Ratel
Ezra vindt zijn Bumbapak ook geweldig, soms ligt hij in bed met dat pak in zijn armen.
Susan- Lady Post-a-lot
Ezra heeft trouwens ook sloffen en kaplaarzen van Cars, maar dat maakt me dan niet zo uit. Hij heeft trouwens niks met Cars, ik had gewoon sloffen en kaplaarzen nodig in zijn maat en liep daar tegenaan. Hij heeft ook sloffen van Mega Mindy, maar die zijn nog te groot. Yrsa heeft sloffen met een beertje erop.
Susan- Lady Post-a-lot
Houdt hij van roze? (of is spul van Mega Mindy niet roze?)
Mijn zoontje wil altijd alle roze dingen van mijn dochtertje aan, en haar foute schoenen.
Mijn zoontje wil altijd alle roze dingen van mijn dochtertje aan, en haar foute schoenen.
Coco- Ratel
Hij is gewoon gek op Mega Mindy, de kleur kan hem niet echt schelen, denk ik.
Susan- Lady Post-a-lot
Darius schreef:laurens heeft een carspyama en pepijn een barbapapa romper.
N is idolaat van barbapapa. Als z'n barbapapa shirt uit de was is moet hij aan! Ik wilde of een shirt voor hem halen, maar zie ze nergens meer. Dus iemand een tip??
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
Vallen pluche boxpakjes met sokbroeken in maat 68 daar onder? Die heb ik helaas ook liggen, kraamkadootje...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Vallen pluche boxpakjes met sokbroeken in maat 68 daar onder? Die heb ik helaas ook liggen, kraamkadootje...
Die heb ik eentje liggen in maat 92
Vancity_girl- Prater
- Aantal berichten : 1142
Punten : 1171
Oehhh... LeukVancity_girl schreef:ProudMama schreef:Vallen pluche boxpakjes met sokbroeken in maat 68 daar onder? Die heb ik helaas ook liggen, kraamkadootje...
Die heb ik eentje liggen in maat 92
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke schoenen hebben jullie voor je dochtertje?
» Budget voor kleding/schoenen
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» in wat voor kleding zijn jullie bevallen.
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
» Budget voor kleding/schoenen
» Wat hebben jullie dan geregeld voor als een van jullie als
» in wat voor kleding zijn jullie bevallen.
» Wat voor huis hebben jullie voor wat voor prijs?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: