Wat zijn jullie plannen voor de herfstvakantie?
+9
Slakje
Pussycat
PapillonRose
Linda
kwebbeltje
Niene
Thunder
Liadan
Printje
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat zijn jullie plannen voor de herfstvakantie?
Hier is het alweer herfstvakantie (en dan nog maar 9 weekjes werken tot mijn verlof....)
Maar wat zijn jullie plannen voor de vakantie?
R. en ik gaan nog cakejes bakken, naar de bieb en lekker shoppen, hoogstwaarschijnlijk ook nog zwemmen trouwens.
Maar wat zijn jullie plannen voor de vakantie?
R. en ik gaan nog cakejes bakken, naar de bieb en lekker shoppen, hoogstwaarschijnlijk ook nog zwemmen trouwens.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat zijn jullie plannen voor de herfstvakantie?
Ik heb geen vakantie deze week (de week erna wel), maar ik ga woensdag met kinderen en mijn ouders naar de efteling en zondag met mijn moeder en Y. naar Sprookjesboom de musical. Wat we verder gaan doen weet ik nog niet.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Mijn kinderen hebben ook vakantie. Ik zelf niet, maar werk deze week maar 2 dagen. We gaan vooral speelgoed uitzoeken. Mijn man heeft donderdag vrij genomen en dan zullen we wat leuks gaan doen.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Ik moet deze week gewoon werken ( en juist deze week 5 dagen.. dom dom dom ) had er namelijk niet bij nagedacht dat het deze week al vakantie is ( kind zit pas 4 weken op school,dus die kalender zit nog niet in mijn hoofd ) Probeer wel wat diensten in te korten en 2 diensten te ruilen zodat ik toch nog een paar dagen bij haar thuis ben.
Niene- Prater
- Aantal berichten : 554
Punten : 575
Registratiedatum : 15-12-10
Hier hebben we ook herfstvakantie. Vandaag weinig op de planning, want ik moet nog een stapeltaart maken. Morgen wel iets doen maar nog geen plan, woensdag met een andere moeder en kind iets doen denk een binnenspeeltuin ofzoiets. Wilde eigenlijk ook met hem naar de film gaan. Een week is zo voorbij.
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Ik moet gewoon werken. Op maandag en woensdag ben ik sowieso al vrij.
Vandaag gaan we denk ik even naar de kinderboerderij, die is normaal gesproken op maandag dicht, behalve in de vakanties.
Woensdag ochtend gaan we naar een mamacafe. Is altijd op de derde woensdag van de maand. Kan dochter gezellig spelen met andere kindjes.
Vandaag gaan we denk ik even naar de kinderboerderij, die is normaal gesproken op maandag dicht, behalve in de vakanties.
Woensdag ochtend gaan we naar een mamacafe. Is altijd op de derde woensdag van de maand. Kan dochter gezellig spelen met andere kindjes.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Hier is het volgende week herfstvakantie (school wijkt af van het advies van het ministerie). Ik heb nog geen definitieve plannen, het hangt ook een beetje van het weer af. Maar ik ben van plan om wel wat leuke dingen te gaan doen. Keertje dierentuin (handig zo'n abonnement , kinderboerderij met speeltuin, stukje fietsen, naar het park of bos.. Ik hoop op droog weer! En anders zoeken we denk ik een binnenspeeltuin op, is ook wel weer een keertje leuk. Of zwemmen.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Eigenlijk wilden we een paar daagjes ertussenuit, maar we kunnen niks vinden wat leuk betaalbaar is en toch leuk om heen te gaan. Wij hebben volgende week pas vakantie.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Helaas zijn al onze plannen in het water gevallen doordat mijn vriend in de gips zit. Maar ik denk dat ik dan gewoon wat vaker naar het park en de kinderboerderij ga. En wat meer ga shoppen (Louise vindt shoppen leuk, ik denk vooral omdat ze dan mag ruiken aan testertjes, een nipje van mijn slagroom krijgt en haar 'tante' meegaat). Stiekem is het gewoon een goed excuus.
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Herfstblaadjes zoeken en een leuk stukje knutselen voor mijn moeder, een keer naar het vliegveld om daar naar de vliegtuigen te kijken, naar het speelparadijs en misschien nog een keer zwemmen. Aan het einde van de week ga ik met mijn zoon naar mijn werk (stage) zodat ze hem daar ook eens kunnen ontmoeten
Tussendoor nog bij mensen op bezoek denk ik.
Tussendoor nog bij mensen op bezoek denk ik.
Gast- Gast
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Rapporten maken
Daarnaast gaan we lekker wandelen, cakejes maken, zwemmen, schoenen kopen voor S. en mijn man heeft ook vrij en dan gaan we samen wat doen.
Daarnaast gaan we lekker wandelen, cakejes maken, zwemmen, schoenen kopen voor S. en mijn man heeft ook vrij en dan gaan we samen wat doen.
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Ons eerste vakantieproject: een taart alla R
Die Thomasdingen moesten er perse op...
Die Thomasdingen moesten er perse op...
Printje- Lady Post-a-lot
Haha printje, volgens mij was hij er wel blij mee?
Heeft hij er al van geproefd?
Heeft hij er al van geproefd?
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Ja hij was helemaal blij, hij had ook zelf bedacht wat erop moest....uiteraard pepernoten...
Hij vond hem zelf ook erg lekker, alleen de chocolade hoefde hij niet. Naderhand zei hij; mmm lekker mij maakt he mama.
Hij vond hem zelf ook erg lekker, alleen de chocolade hoefde hij niet. Naderhand zei hij; mmm lekker mij maakt he mama.
Printje- Lady Post-a-lot
Lekker printje!!
Hier hebben we volgende week pas vakantie. Ik ga met een vriendin High Teaen en B gaat mee, ga met diezelfde vriendin naar Blijdorp (met de kinders), en ik ga nog een keer naar Wicked.. Yeah Baby!
Hier hebben we volgende week pas vakantie. Ik ga met een vriendin High Teaen en B gaat mee, ga met diezelfde vriendin naar Blijdorp (met de kinders), en ik ga nog een keer naar Wicked.. Yeah Baby!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik wil ooohooook naar Wicked
Printje- Lady Post-a-lot
hier is het volgende week pas herfstvakantie, hier is het een gewone week omdat D. niet op school zit dus het is gewoon een gewone week.
Vandaag hebben we cakepops gemaakt, D. vond het prachtig! Ze heeft zich vol zitten eten met het beslag en de versieringen, ze was zo aan het genieten!
Vandaag hebben we cakepops gemaakt, D. vond het prachtig! Ze heeft zich vol zitten eten met het beslag en de versieringen, ze was zo aan het genieten!
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Kwak; R zit ook nog niet op school, maar we noemen het vakantie omdat ik natuurlijk wel vakantie heb... heerlijk juf zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Kwak; R zit ook nog niet op school, maar we noemen het vakantie omdat ik natuurlijk wel vakantie heb... heerlijk juf zijn.
ja, dan heb je gewoon echt vrij!
ik moet gewoon werken, helaas !
kwak- Ratel
Ik moet wel wat dingetjes voorbereiden ed maar voornamelijk lekker vrij!
Printje- Lady Post-a-lot
heerlijk! geniet er van!Printje schreef:Ik moet wel wat dingetjes voorbereiden ed maar voornamelijk lekker vrij!
kwak- Ratel
kwak schreef:heerlijk! geniet er van!Printje schreef:Ik moet wel wat dingetjes voorbereiden ed maar voornamelijk lekker vrij!
Dank je wel, daarna nog hopelijk 9 weken werken en dan verlof!
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:kwak schreef:heerlijk! geniet er van!Printje schreef:Ik moet wel wat dingetjes voorbereiden ed maar voornamelijk lekker vrij!
Dank je wel, daarna nog hopelijk 9 weken werken en dan verlof!
ik nog maar 7
kwak- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Wat zijn jullie plannen voor vanavond?
» Wat zijn jullie plannen voor morgen?
» Wat zijn jullie plannen voor dit koude weekend?
» N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?
» Wat zijn jullie plannen vandaag?
» Wat zijn jullie plannen voor morgen?
» Wat zijn jullie plannen voor dit koude weekend?
» N.a.v. Wat zijn jullie plannen met kerst?
» Wat zijn jullie plannen vandaag?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: