Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meisjes lopen stage bij hoeren

+11
mosio
Lizzy
CaptainSpectacular
Druifje
Mamsie
Lotus
Janelie
Inge
smooch
Try
Sarah1985
15 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Meisjes lopen stage bij hoeren - Pagina 3 Empty Re: Meisjes lopen stage bij hoeren

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 6:28

_Donnaa schreef:Heel fout van die vent, maar hij is echt letterlijk genaaid door twee van die meiden.. Suspect

Tjee..ja idd! Het is heel goed dat die vent gestraft wordt. Maar nu vind ik al helemaal dat die meiden echt geen geld moeten krijgen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Meisjes lopen stage bij hoeren - Pagina 3 Empty Re: Meisjes lopen stage bij hoeren

Bericht  mzcharlotte wo 15 dec 2010 - 7:37

Wat zijn die meisjes dom zeg! Hoe kómen ze erop?

Die man zal zich best genaaid voelen, maar echt heel snugger is het ook niet wat hij deed.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Try wo 15 dec 2010 - 7:39

Twixx schreef:
_Donnaa schreef:Heel fout van die vent, maar hij is echt letterlijk genaaid door twee van die meiden.. Suspect

Tjee..ja idd! Het is heel goed dat die vent gestraft wordt. Maar nu vind ik al helemaal dat die meiden echt geen geld moeten krijgen.
Vind het goed dat hij gestraft wordt maar ik geloof wel dat die meisjes hem flink naaien en dat hij nu zwaarder gestraft wordt dan terecht is. Meisjes worden eerder geloofd maar ik kan me voorstellen dat dit domme sletjes zijn die nu op deze manier er nog geld mee verdienen ook. Goedbetaalde hoertjes; 1x seks en huppakee 2250 euro rijker..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 7:49

Pfoe, je zou zo'n dochter hebben.
Ben je lekker mee.

Gast
Gast

Bericht  marjoleinnn wo 15 dec 2010 - 21:21

Wow volgens mij verdient een echte hoer niet eens 2250 euro per keer. Ik denk dat die meisjes die sex snel vergeten als ze dat geld krijgen.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 21:22

marjoleinnn schreef:Wow volgens mij verdient een echte hoer niet eens 2250 euro per keer. Ik denk dat die meisjes die sex snel vergeten als ze dat geld krijgen.
Als dat wel zo was zouden er veel meer dames hoer zijn, gok ik..

Wat kost een hoer tegenwoordig €75 ofzo? Nou als je dan ook nog de helft af moet staan..

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 6:54

_Donnaa schreef:
marjoleinnn schreef:Wow volgens mij verdient een echte hoer niet eens 2250 euro per keer. Ik denk dat die meisjes die sex snel vergeten als ze dat geld krijgen.
Als dat wel zo was zouden er veel meer dames hoer zijn, gok ik..

Wat kost een hoer tegenwoordig €75 ofzo? Nou als je dan ook nog de helft af moet staan..

Pff, voor €75,- ga je toch niet op je rug liggen? Ik snap dat niet. Ik snap die meiden ook niet trouwens.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 6:55

Dijn82 schreef:Pff, voor €75,- ga je toch niet op je rug liggen? Ik snap dat niet. Ik snap die meiden ook niet trouwens.

En dat is voor een uur? Ik verdien geen €75 per uur Wink

Gast
Gast

Bericht  CaptainSpectacular do 16 dec 2010 - 7:42

Minella schreef:
Dijn82 schreef:Pff, voor €75,- ga je toch niet op je rug liggen? Ik snap dat niet. Ik snap die meiden ook niet trouwens.

Ga je nu ook stage lopen? smile
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  mzcharlotte do 16 dec 2010 - 7:51

Hoe meer ik erover nadenk, hoe hilarischer ik het verhaal vind trouwens. Hoe verzín je het? Cool
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Try do 16 dec 2010 - 8:04

Ik had het ook over de schadevergoeding die ze misschien krijgen, dat is dat bedrag. Als loon zullen ze veeeeel minder krijgen..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294

Bericht  xxDila do 16 dec 2010 - 8:21

Ik vind het echt belachelijk dat die voor die meiden een schadevergoeding wordt geeist! Ja het is heel fout van die kerel en hij moet gestraft worden. Maar in plaats van die meisjes eens goed met de neus op de feiten te drukken geef je ze ruim €2000,-- Ja, nee heel logisch daar gaan ze écht wat van leren. Je zou ze foto's moeten laten zien van enge ziektes waarop je als prostituee meer kans op hebt, vermoorde prostituees etc etc en flink moeten laten schrikken. In plaats van ze geld toe te stoppen!

Daarbij wisten mijn ouders ook niet wat ik allemaal deed op school. Wel qua stage maar verder echt niet! Daarbij zat ik een aantal jaren terug nog wel eens op het fancy forum. Hier praten meisje van 13, 14, 15 veelvuldig over sex. Tuurlijk hoeft niet alles eerlijk te zijn. Feit blijft wel dat maatschappij is veranderd. En dat mensen veel eerder en sneller sex hebben. Jongeren lijken er minder "moeilijk" over te doen etc..(mijn mening dan..)
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Teddyaapje do 16 dec 2010 - 11:56

Wat een verhaal zeg! Die meiden krijgen nog eens dik betaald hiervoor, hun "stagebegeleidster" zal wel jaloers zijn!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 21:59

CaptainSpectacular schreef:
Minella schreef:

Ga je nu ook stage lopen? smile
Hahaha.. Dat zal misschien voor een uur zijn, maar je moet ook je neukhok nog betalen, gok ik..
Ik heb geen idee wat je overhoud.. Maar je word er niet rijk van; aldus die vent uit dat stukje, haha..

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 3:23

En de afloop;

di 28 dec 2010, 15:06 | lees voor
Celstraf voor seks met jeugdige 'stagehoeren'
LEEUWARDEN - De rechtbank in Leeuwarden heeft dinsdag een 35-jarige man veroordeeld tot een celstraf van twee jaar voor seks met twee minderjarige meisjes. De meisjes wilden afgelopen zomer als stagiaire aan de slag in de hoerenbuurt van Leeuwarden.

De scholieren van 14 en 15 jaar hadden in juni voor de grap bedacht om een maatschappelijke stage te lopen op de Weaze, de Leeuwarder hoerenbuurt. Hun school wist daar niets van. Daar kwamen ze in contact met de verdachte, die na een testvrijpartij zou bepalen of de twee voor hem konden werken.

De meisjes hadden daarop enkele keren seks bij de man thuis. Dat de meisjes zelf het initiatief tot de stage hadden genomen, speelt volgens de rechter niet mee. De verdachte had moeten weten dat ze zeer naïef waren. De scholieren krijgen een schadevergoeding van elk 750 euro.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: