Ouwe hoeren, ned 2
+3
SleepingBeauty
Bliss
Sushi
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Ouwe hoeren, ned 2
Wie kijkt dit ook? Ik zit met open mond te kijken (ik kijk pas net dus niet vanaf het begin)...
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Re: Ouwe hoeren, ned 2
Nee, ik kijk niet. Ga het wel terugkijken. Vanmorgen waren de twee dames in Koffietijd en het leek me wel interessant. Een van de dames werkt nog steeds. Heel knap. Het is nu niet het beroep waar ik mezelf oud mee zie worden. Maar helaas, het programma valt samen met In love with Sterretje en dat wilde ik graag zien.
Gast- Gast
Heb het opgenomen, ga morgenavond ff kijken denk ik!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Net gezien. Enige wat me bijbleef is dat een van die ouwe hoeren zei terwijl ze met een man bezig was : 'Zit er nog wat zaad in die balleeh?' En toen kwam ze met allerlei apparaten er aan.... Ik wil niet weten wat ze toen deed
Gast- Gast
Ik wil het straks nog wel ff terug kijken....
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Yoyo schreef:Net gezien. Enige wat me bijbleef is dat een van die ouwe hoeren zei terwijl ze met een man bezig was : 'Zit er nog wat zaad in die balleeh?' En toen kwam ze met allerlei apparaten er aan.... Ik wil niet weten wat ze toen deed
Heb het (helaas) niet gezien!
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10
Yoyo schreef:Net gezien. Enige wat me bijbleef is dat een van die ouwe hoeren zei terwijl ze met een man bezig was : 'Zit er nog wat zaad in die balleeh?' En toen kwam ze met allerlei apparaten er aan.... Ik wil niet weten wat ze toen deed
Haha, daar moest ik ook wel om lachen. Helemaal toen ze er achter kwam dat de batterijen van de vibrator op waren en ze er mee tegen die man z'n pik aan ging petsen haha.
Didi- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10
En met die man in dat SM-pak! Die de hele tijd zei: "Ja meesteres." Hahaha! Ze ging hem geloof ik ook met een zweep tegen zijn piemel slaan.
Whahaha, wat een vrouwen!
Whahaha, wat een vrouwen!
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
In het kader van ik heb geen leven, net dus ook maar even gekeken naar aanleiding van dit topic Maar wat een vrouwen zeg haha! Moest er stiekem wel om lachen, die uitspraken en die mannen
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Didi schreef:Yoyo schreef:Net gezien. Enige wat me bijbleef is dat een van die ouwe hoeren zei terwijl ze met een man bezig was : 'Zit er nog wat zaad in die balleeh?' En toen kwam ze met allerlei apparaten er aan.... Ik wil niet weten wat ze toen deed
Haha, daar moest ik ook wel om lachen. Helemaal toen ze er achter kwam dat de batterijen van de vibrator op waren en ze er mee tegen die man z'n pik aan ging petsen haha.
+1, heb er ook om gelachen :-)
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het vandaag ook even gekeken. Thank God, dat de uitzendingen van uitzending gemist op televisie gewoon gratis zijn.
Enerzijds was het wel interessant, maar ik vond de docu op zichzelf niet heel erg boeiend. Er werd slechts heel even ingegaan op waarom ze achter het raam zijn geklommen. De ene moest van haar man, de ander heeft het gedaan voor de zus. Maar ik had het interessanter gevonden om het eerste jaar van het achter de raam zitten hadden uitgebeeld. Dat miste ik gewoon.
Enerzijds was het wel interessant, maar ik vond de docu op zichzelf niet heel erg boeiend. Er werd slechts heel even ingegaan op waarom ze achter het raam zijn geklommen. De ene moest van haar man, de ander heeft het gedaan voor de zus. Maar ik had het interessanter gevonden om het eerste jaar van het achter de raam zitten hadden uitgebeeld. Dat miste ik gewoon.
Gast- Gast
Ik heb het programma niet gezien maar was eens daar met mijn vader (ja apart verhaal en is niet wat je denkt haha) en vond het echt een hele ervaring, zo'n kamertje enzo en die vrouw had mijn moeder kunnen zijn, liep in haar string. Bukte zo lekker voor over om iets te pakken op de grond, lekker met der kont richting mij haha. Was een ontzettend aardig mens trouwens. Ik kan me er echter ook niks bij voorstellen dat je dat werk zo lang kunt doen maar goed, het zal ook wel een levensstijl zijn ofzo?
Gast- Gast
Zusje, één van de oudere vrouwen vertelde dat ze niet meer zonder het geld zou kunnen (AOW zou de kosten niet dekken). Maar ik mag toch ook aannemen dat er op deze leeftijd geen tien klanten meer zijn?
Gast- Gast
Ik heb het niet gezien maar heb wel het boek liggen waar ik snel aan wil beginnen.
Gast- Gast
Zusje schreef:Daar zou je je nog weleens in kunnen vergissen...
Je bedoelt de tien per dag? Misschien wel. Weet niet.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Meisjes lopen stage bij hoeren
» Gouwe ouwe reclames!
» Gouwe ouwe; wat luister je nu?
» Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?
» Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
» Gouwe ouwe reclames!
» Gouwe ouwe; wat luister je nu?
» Gouwe Ouwe; Wat vind je van de forummer boven je!?
» Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: