Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stage lopen met blessure

2 plaatsers

Ga naar beneden

Stage lopen met blessure Empty Stage lopen met blessure

Bericht  Zonnebloem zo 20 maa 2011 - 4:42

Hallo,

Ik heb een soort van dilemma, en ik heb hier zelf wel ideeën over, maar misschien dat jullie ook goede ideeën hebben. Dat zal wel fijn zijn.
Het gaat om het volgende; Op het moment loop ik stage, ik moet nog t/m juni.
Ik loop stage in de zorg bij mensen met lichamelijke beperking en mensen met niet aangeboren hersenletsel.
Door volleybal heb ik een schouderblessure gekregen in november afgelopen jaar. Toen heb ik het een stuk rustiger aan gedaan ook met het werk met een tillift. Afgelopen periode ging het een stuk beter en ben ik weer meer dingen gaan doen, alleen sinds een week is het weer een gevoelige plek mijn schouder. Ik heb dit aangegeven aan de coördinator en ik mag hand en spandiensten uitvoeren ipv het werk met tillift. Alleen dit is de vorige keer ook zo gegaan en dat lukt wel, maar hierdoor zijn mijn collega's in dat opzicht een stuk drukker. Ik zit er een beetje mee hoe ik dit op kan lossen en ik zit al na te denken over de toekomst voor werk.. Ik moet nog t/m juni stage lopen en daarna in september afstuderen. Mijn schouder zal een zwakke plek blijven, en ik denk dat dit werk niet geschikt is voor mij. Dit bevalt mij wel erg goed. Ik ben dus aan het nadenken over wat voor soort ander werk ik eventueel kan gaan doen, hebben jullie hier idee over? Ik ben bezig met opleiding SPH.

Het is misschien een beetje een warrig verhaal geworden, maar ik vraag mij af of ik deze stage wel af moet maken ivm mijn schouder en wat ik in de toekomst kan gaan doen voor werk.

Graag hoor ik van jullie!

Bedankt alvast!

Xx
Zonnebloem
Zonnebloem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 54
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stage lopen met blessure Empty Re: Stage lopen met blessure

Bericht  marjoleinnn zo 20 maa 2011 - 5:04

Als je bezig bent met SPH kan je toch juist heel veel andere dingen doen? Je kan met kinderen werken, in de psychiatrie, in een ziekenhuis, in de verslavingszorg enz. Bij heel veel dingen hoef je geen tilwerk te doen.
marjoleinnn
marjoleinnn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 450
Punten : 523
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stage lopen met blessure Empty Re: Stage lopen met blessure

Bericht  Zonnebloem zo 20 maa 2011 - 5:09

marjoleinnn schreef:Als je bezig bent met SPH kan je toch juist heel veel andere dingen doen? Je kan met kinderen werken, in de psychiatrie, in een ziekenhuis, in de verslavingszorg enz. Bij heel veel dingen hoef je geen tilwerk te doen.

Je kunt heel veel verschillende kanten op idd, maar de dingen die je noemt zitten zeg maar niet in mijn schoolpakket, heb minor gehandicaptenzorg en ouderen en samenleving gedaan. Met kinderen werken ligt mijn voorkeur niet, ook psychiatrie niet. In het ziekenhuis werken lijkt mij leuk, maar als wat voor functie? Er word gezegd dat je vanalles kunt doen, maar er word niet echt een functie aangegeven, met kinderen werken klinkt opzich nog vaag. Kun jij een functie er aan vast koppelen? Dan heb ik er een beeld van.
Zonnebloem
Zonnebloem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 54
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stage lopen met blessure Empty Re: Stage lopen met blessure

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum