Dagcafé
+17
Xanna
Merai
Zininzon
Qiara
Tiana
Lejow
Lotus
Chocolate Cookie
Caroow
Toet
Burn
Atelier Madame
Happydobby
Suus
Sjaantje
sheila123
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Hahaha bedoel je daarmee dat ik niet de enige vergeetmuts ben?Burn schreef:Doe mij dat lijstje ook is!Sjaantje schreef: Ik heb gewoon serieus in Kladblok even een lijstje gemaakt wie wie is...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Jaaaaaaaaaaa ze is er!!!!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
JA!Sjaantje schreef:Hahaha bedoel je daarmee dat ik niet de enige vergeetmuts ben?Burn schreef:Doe mij dat lijstje ook is!Sjaantje schreef: Ik heb gewoon serieus in Kladblok even een lijstje gemaakt wie wie is...
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Angel Blue Eyes schreef:Ik heb dus net collega's gevonden. Een hele rits. Maar omdat ze mijn collega, die ik inmiddels wel als vriendje heb, neit hebben, durf ik het absoluut niet aan om ze te benaderen voor Facebook.
Hebben jullie daar ook moeite mee?
Ik maak me over dat soort dingen eigenlijk niet zo druk, ik nodig gewoon uit wie ik wil.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Zwoesj schreef:Jaaaaaaaaaaa ze is er!!!!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Alex schreef:
10.000 posts!
Whoehoehoe!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Alex schreef:
10.000 posts!
Whoehoehoe!
Dat dus Q
Zwoesj- Ratel
Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Ik heb dus net collega's gevonden. Een hele rits. Maar omdat ze mijn collega, die ik inmiddels wel als vriendje heb, neit hebben, durf ik het absoluut niet aan om ze te benaderen voor Facebook.
Ik maak me over dat soort dingen eigenlijk niet zo druk, ik nodig gewoon uit wie ik wil.
Zwoesj zei ook al, maak je daar niet zo druk over. En ik heb er nu zoveel uitgenodigd dat ik dinsdag echt niet meer weet wie mij wel of niet heeft geaccepteerd, omdat ik nu niet eens meer weet hoeveel ik er heb uitgenodigd.
Gast- Gast
Qiara schreef:Zwoesj schreef:Jaaaaaaaaaaa ze is er!!!!
Qiara- Ratel
oeps... ik krijg m niet kleiner... maar als je rechtsklikt en dan 'afbeelding bekijken' dan zie je dat er toch écht nog een nulletje achter staat!
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Ik heb dus net collega's gevonden. Een hele rits. Maar omdat ze mijn collega, die ik inmiddels wel als vriendje heb, neit hebben, durf ik het absoluut niet aan om ze te benaderen voor Facebook.
Zwoesj zei ook al, maak je daar niet zo druk over. En ik heb er nu zoveel uitgenodigd dat ik dinsdag echt niet meer weet wie mij wel of niet heeft geaccepteerd, omdat ik nu niet eens meer weet hoeveel ik er heb uitgenodigd.
Precies, het is maar facebook
Merai- Ratel
Echt? Ik dacht dat ik de enige was hahaha! Maar check zo je pm maarBurn schreef:JA!Sjaantje schreef:Hahaha bedoel je daarmee dat ik niet de enige vergeetmuts ben?Burn schreef:Doe mij dat lijstje ook is!Sjaantje schreef: Ik heb gewoon serieus in Kladblok even een lijstje gemaakt wie wie is...
Smikkell schreef:Zo, nu voel ik me niet meer zo alleen. Nu zijn Lex en ik samen de koning!
Qiara- Ratel
Sjaantje schreef:Echt? Ik dacht dat ik de enige was hahaha! Maar check zo je pm maarBurn schreef:JA!Sjaantje schreef:Hahaha bedoel je daarmee dat ik niet de enige vergeetmuts ben?Burn schreef:Doe mij dat lijstje ook is!Sjaantje schreef: Ik heb gewoon serieus in Kladblok even een lijstje gemaakt wie wie is...
Neee joh! Ik ben altijd heeeeul vergeetachtig!
Burn- Lady Post-a-lot
Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Ik heb dus net collega's gevonden. Een hele rits. Maar omdat ze mijn collega, die ik inmiddels wel als vriendje heb, neit hebben, durf ik het absoluut niet aan om ze te benaderen voor Facebook.
En je weet het, naar mij moet je luisteren
Zwoesj- Ratel
Ik heb jeuk, overal. Ik word er gek van! Mijn handen zitten onder de vellen en mijn armen en gezicht kriebelen als een malle. Grr... wat is dat toch!
Gast- Gast
Zwoesj schreef:Angel Blue Eyes schreef:Merai schreef:Angel Blue Eyes schreef:Ik heb dus net collega's gevonden. Een hele rits. Maar omdat ze mijn collega, die ik inmiddels wel als vriendje heb, neit hebben, durf ik het absoluut niet aan om ze te benaderen voor Facebook.
En je weet het, naar mij moet je luisteren
Maar doe het wel...
Gast- Gast
Dames, ik was van plan om vanavond op tijd te gaan slapen. Dat ga ik dus maar doen nu het nog avond is. Het was mij een waar genoegen Welterusten!
Merai- Ratel
Merai, slaap lekker!
Merai schreef:Dames, ik was van plan om vanavond op tijd te gaan slapen. Dat ga ik dus maar doen nu het nog avond is. Het was mij een waar genoegen Welterusten!
Ik doe met je mee, trusten iedereen!
Zwoesj- Ratel
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: