Dagcafé
+17
Xanna
Merai
Zininzon
Qiara
Tiana
Lejow
Lotus
Chocolate Cookie
Caroow
Toet
Burn
Atelier Madame
Happydobby
Suus
Sjaantje
sheila123
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Storm schreef:Nee die Zweedse ballen vind ik best wel vies
Ik vind de ballen wel lekker, wel zonder die cranberriesaus en met wat peper en roomsaus erbij. Ik vind de patat er juist vies...
Gast- Gast
Die groene prinsessen gebakjes zijn trouwens helemaal het einde. Neem altijd 2 doosjes mee voor thuis haha!
Gast- Gast
Ja, die hot dogs!! En de ijsjes... Een middag Ikea is bij ons standaard een vreetfestijnProudMama schreef:
De broodjes bij de uitgang trouwens ook
Gast- Gast
Haha bij ons ook hoor. Ik ga pas vanaf maandag SonjaBakkeren dus dan maakt 't niet uit en alles is er zo goedkoop daar!
Gast- Gast
Ze hebben tegenwoordig ook Milkshakes, maar die moet ik nog proberen. Zit voor nu teveel suiker in.
Gast- Gast
Maple schreef:ABE, wat heb je dan? Beterschap!!! En als je over drie weken maar niet ziek bent in het weekend
Ik werd vanmorgen wakker, om de tijd dat ik normaal gesproken uit bed moet om aan het werk te gaan, en ben even naar het toilet gegaan. En toen voelde ik het al. Lam in de benen, licht in het hoofd en een vieze hoest. Dus keelpijn, maar als ik hoest, dan hoest ik vieze dikke klodders. (Ja, heerlijk detail.) Ben weer in bed gestapt met de mededeling dat ik niet achterlijk ben, dat het weekend is en ik zal gaan uitslapen. Een uur geleden werd ik nog broerder wakker.
Giet wel weer over. En voor vandaag en morgen had ik geen planning. Maar maandag moet ik keihard aan de bak. Huis schoon, nog even langs de Ford garage, apk regelen, Univé bellen om een extra verzekering (hulp bij pech onderweg) af te sluiten en even melden dat ik bij Z. werk, want dan krijg ik nog meer korting Etc. Zul je net zien dat ik dan helemaal mijn bed niet meer uitkom.... En ik moet het echt allemaal regelen, want het ligt al te lang stil...
*Laat zielig modus aanstaan*
Owja, en de 23e. Ik wilde eigelijk afzeggen.
Gast- Gast
Ja daaahaag. Als jij de 23e afzegt dan wil ik je nóóit meer zien Dat snap je natuurlijk wel
Maar beterschap!!
Maar beterschap!!
Gast- Gast
Maple schreef:Ja daaahaag. Als jij de 23e afzegt dan wil ik je nóóit meer zien Dat snap je natuurlijk wel
Maar beterschap!!
Nooit duurt lang hoor. En in de tijd daarna heb je mijn misstap me vast vergeven.
Maar nee, iet giet oan!
Gast- Gast
Reva schreef:Oeeeeeh.
I used to be fat weekend break
Ik dacht ook oeeeehh, maar deze heb ik dus al gezien. En ik ben jaloers op haar!
Gast- Gast
Reva schreef:Oeeeeeh.
I used to be fat weekend break
Oeeeeeh!
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=10588
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: