Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+17
Xanna
Merai
Zininzon
Qiara
Tiana
Lejow
Lotus
Chocolate Cookie
Caroow
Toet
Burn
Atelier Madame
Happydobby
Suus
Sjaantje
sheila123
VeryCherry
21 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 17 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:05

Alex schreef:Ja, ik ben daar wel bang voor. Ik weet niet hoe ik straks het gat in mijn cv kan verklaren, vertellen dat ik in therapie ben geweest zie ik niet echt zitten.
Plus dat ik na mijn therapie niet ´genezen´ ben.
Ik zie de ´stempels´ wel als een belemmering. Ik kan het natuurlijk ook verzwijgen, maar ben bang dat delen van mijn gedrag niet 'over' gaan en mij dus sowieso gaan belemmeren in werk.

Hoe wil jij het gaan doen, Alex? (Door je topic kwam ik ook op dit onderwerp).

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:09

Ik heb geen idee hoe ik het wil gaan doen ... aan de ene kant wil ik nu dolgraag werken, maar aan de andere kant weet ik dat het iets tijdelijks is, omdat ik eind dit jaar start met de 2e fase behandeling. Die behandeling is ontzettend zwaar en niet te combineren met werk. Ik kan nu natuurlijk best tijdelijk werk gaan doen, maar ik heb nu al moeite om mezelf te focussen op de dingen die ik moet doen, dat zal op de werkvloer niet veel anders zijn. Misschien kan ik zeggen dat ik er een jaar/anderhalf jaar tussenuit ben geweest om voor mijn kind te zorgen. Ik weet het niet ...

Gast
Gast

Bericht  Merai vr 1 jul 2011 - 8:10

Smikkell schreef:
Merai schreef:
Smikkell schreef:Ik ben hier...

Merai, Alex en anderen...
Zijn jullie wel eens bang voor het vinden van een baan (zeker in bepaalde richtingen) in combinatie met psych. problemen en gaten in C.V. door b.v. therapie/behandeling?

Eigenlijk niet, ik denk dat je verbaasd zou zijn als je zou weten hoeveel mensen, juist in mijn werkveld, een verleden hebben met therapie. Je kunt daar ook je voordeel mee doen! Wat betreft mijn cv, ik heb gewoon een jaar langer over het hbo gedaan en hetzelfde geldt nu voor de uni. Ik vertel nu gewoon dat ik voor een spreiding van mijn master heb gekozen om financiële redenen (die ook wel meespeelden maar niet beslissend waren). Je hoeft ook niet alles uit te leggen/te vertellen toch?
Maar ik heb straks wel een gat van een jaar, of anderhalf jaar op mijn C.V. 6 jaar over deze studie doen klinkt ook niet heel aannemelijk, en ik weet niet of dát nou heel goed staat op mijn C.V.

Daar heb je wel gelijk in, dat is in jouw situatie een stuk lastiger. Wat betreft die stempels, ik kan me voorstellen dat het je bezighoudt maar ik denk dat dat mettertijd wel minder wordt. Er zijn zoveel mensen met allerhande stempels die ook gewoon aan het werk zijn.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:21

Goed nieuws! Ik heb net gehoord dat er een scan is gemaakt van mijn schoonzusje en er is gelukkig toch geen breuk te zien! Haar ruggewervel heeft wel een flinke klap gehad en waarschijnlijk had ze daardoor tijdelijk geen gevoel in haar benen, maar dat komt wel weer goed. Ze krijgt een corset aangemeten en mag maandag naar huis. Gelukkig!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:22

hallo hier ben ik !

Wat een goed nieuws Alex pff een hele opluchting

Gast
Gast

Bericht  Zininzon vr 1 jul 2011 - 8:23

Pfieuw... Goed nieuws Alex!!

En ik vind het gat in je cv heel aannemelijk klinken voor je kindje!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:23

Vandaag bericht over mijn therapie gekregen...

Gast
Gast

Bericht  Qiara vr 1 jul 2011 - 8:23

cheers Fijn, Alex!
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Zininzon vr 1 jul 2011 - 8:23

En?
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:23

Alex schreef:Goed nieuws! Ik heb net gehoord dat er een scan is gemaakt van mijn schoonzusje en er is gelukkig toch geen breuk te zien! Haar ruggewervel heeft wel een flinke klap gehad en waarschijnlijk had ze daardoor tijdelijk geen gevoel in haar benen, maar dat komt wel weer goed. Ze krijgt een corset aangemeten en mag maandag naar huis. Gelukkig!
Wat fijn! Vallen daardoor ook de kosten mee?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:24

Zininzon schreef:Pfieuw... Goed nieuws Alex!!

Helemaal als je bij je laatste baan wordt ontslagen omdát je een kindje hebt...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:25

Smikkell schreef:
Alex schreef:Goed nieuws! Ik heb net gehoord dat er een scan is gemaakt van mijn schoonzusje en er is gelukkig toch geen breuk te zien! Haar ruggewervel heeft wel een flinke klap gehad en waarschijnlijk had ze daardoor tijdelijk geen gevoel in haar benen, maar dat komt wel weer goed. Ze krijgt een corset aangemeten en mag maandag naar huis. Gelukkig!

Weet ik niet zeker. Ze moet haar vlucht omboeken, ze zou namelijk morgen vliegen maar dat wordt nu dus maandag. Verder zullen er ook wel kosten zijn voor de ambulance en alle ziekenhuisonderzoeken. Geen idee hoeveel dat is, ik hoop in ieder geval voor haar en mijn broertje dat die kosten meevallen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:25

Stuiterbal schreef:Vandaag bericht over mijn therapie gekregen...

En?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:26

Hoi iedereen,

Heel slecht, maar ik heb mijn gaten in mijn cv opgevuld. Als ik bv ergens een jaar heb gewerkt en er zat een half jaar tussen, dan vulde ik deze aan met de oude baan. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:27

Smikkell schreef:

Bedoel je dit nu sarcastisch? Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:27

Ik krijg eerst maatschappelijk werk ivm met de problemen nu. En na dat traject krijg ik hulp voor mijn eigen ik... Maar dat duurde nog wel even. Nu wachten op een oproep..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:28

Alex schreef:
Smikkell schreef:

Weet ik niet zeker. Ze moet haar vlucht omboeken, ze zou namelijk morgen vliegen maar dat wordt nu dus maandag. Verder zullen er ook wel kosten zijn voor de ambulance en alle ziekenhuisonderzoeken. Geen idee hoeveel dat is, ik hoop in ieder geval voor haar en mijn broertje dat die kosten meevallen.
Zonder reisverzekering zal ze vast nooit meer op reis gaan. Ik denk dat zij (en je broer) nu vooral blij is dat ze er zo goed vanaf is gekomen. Dat het letsel nu blijkt mee te vallen, daar kunnen geen kosten tegenop denk ik zo.

Gast
Gast

Bericht  Merai vr 1 jul 2011 - 8:28

Wat een goed nieuws Alex!

Stuiterbal, wat is even? Enig idee hoelang je moet wachten?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:29

Merai schreef:Wat een goed nieuws Alex!

Stuiterbal, wat is even? Enig idee hoelang je moet wachten?

Het maatschappelijke therapie zou een heel traject zijn en dat kon wel een tijd duren. Ik heb geen idee hoe lang ik nu moet wachten op een oproep die meid had daar geen inzicht in helaas. Dus afwachten....

Gast
Gast

Bericht  Merai vr 1 jul 2011 - 8:30

Lastig voor je, wat doe je tot die tijd?
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:30

Alex schreef:
Smikkell schreef:

Nee, ik vind je baas gewoon een ^%%^&%^! En ik vind het ook ^^%%^% hoe hij tegen jou heeft gedaan en de reden vind ik al helemaal &^^^&*! Niets mis met moeder zijn en al helemaal niets mis met jou of A.

Ik denk dat je een gat in je C.V. prima kan oplossen met de reden dat je voor je kindje bent gaan zorgen. Juist omdat je laatste werkgever zich zo gedragen heeft en je je als moeder niet helemaal geaccepteerd voelde.

Gast
Gast

Bericht  Zininzon vr 1 jul 2011 - 8:31

Nou hopelijk ben je snel aan de beurt stuiterbal!

Abe, nooit betrapt? Ik ben daar veel te veel moraalridder voor (zo noemde mijn collega me vandaag nog), maar heb dan ook geen gaten in m'n CV
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Bericht  Merai vr 1 jul 2011 - 8:31

Smikkell schreef:
Alex schreef:
Smikkell schreef:

Nee, ik vind je baas gewoon een ^%%^&%^! En ik vind het ook ^^%%^% hoe hij tegen jou heeft gedaan en de reden vind ik al helemaal &^^^&*! Niets mis met moeder zijn en al helemaal niets mis met jou of A.

Ik denk dat je een gat in je C.V. prima kan oplossen met de reden dat je voor je kindje bent gaan zorgen. Juist omdat je laatste werkgever zich zo gedragen heeft en je je als moeder niet helemaal geaccepteerd voelde.

Helemaal met Smikkell eens!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:31

Stuiter, zien ze geen nood of haast bij de hulp, zodat je wat hoger op de wachtlijsten komt?

Gast
Gast

Bericht  Lady4 vr 1 jul 2011 - 8:32

Smikkell schreef:
Alex schreef:
Smikkell schreef:

Zonder reisverzekering zal ze vast nooit meer op reis gaan. Ik denk dat zij (en je broer) nu vooral blij is dat ze er zo goed vanaf is gekomen. Dat het letsel nu blijkt mee te vallen, daar kunnen geen kosten tegenop denk ik zo.

Nee, maar die kosten gaan wel flink in de papieren lopen ben ik bang.. Reken maar op enkele duizenden euro's.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud