Dagcafé
+17
Xanna
Merai
Zininzon
Qiara
Tiana
Lejow
Lotus
Chocolate Cookie
Caroow
Toet
Burn
Atelier Madame
Happydobby
Suus
Sjaantje
sheila123
VeryCherry
21 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Maple> k duim voor je!
Goedemorgen!
Vandaag weer eens shoppen...moet echt nieuwe broek(en) en schoenen...en eigenlijk nog naar de kapper...Maar heb niet zo super veel te besteden dus moet even kijken voor hoeveel geld ik slaag voor de broek(en) en schoenen
Goedemorgen!
Vandaag weer eens shoppen...moet echt nieuwe broek(en) en schoenen...en eigenlijk nog naar de kapper...Maar heb niet zo super veel te besteden dus moet even kijken voor hoeveel geld ik slaag voor de broek(en) en schoenen
Gast- Gast
Probeer me niet druk te maken, stress stelt de boel nog meer uit natuurlijk. Lukt ook wel redelijk en gelukkig heb ik meer 'argumenten' tégen een innestelingsbloeding dan vóór, dus...
Maargoed, ga zo maar eens plassen, kijken of er dan iets is.
Gast- Gast
Ja, was ook niet helemaal de bedoeling hoor...Bimbam schreef:Jij bent echt belachelijk vroeg wakker.
Gast- Gast
Anders gewoon ff testje halen straks? Dan heb je zekerheid...Maple schreef:Probeer me niet druk te maken, stress stelt de boel nog meer uit natuurlijk. Lukt ook wel redelijk en gelukkig heb ik meer 'argumenten' tégen een innestelingsbloeding dan vóór, dus...
Gast- Gast
Haha, foutjeProudMama schreef:Ja, was ook niet helemaal de bedoeling hoor...Bimbam schreef:Jij bent echt belachelijk vroeg wakker.
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
maargoed, als het daadwerkelijk een innestellingsbloeding zou zijn, heeft testen nu nog geen zin... Ik wacht t wel af.ProudMama schreef:Anders gewoon ff testje halen straks? Dan heb je zekerheid...Maple schreef:Probeer me niet druk te maken, stress stelt de boel nog meer uit natuurlijk. Lukt ook wel redelijk en gelukkig heb ik meer 'argumenten' tégen een innestelingsbloeding dan vóór, dus...
Gast- Gast
Had niet mijn wekker om 5.15 gezet ofzo...Bimbam schreef:Haha, foutjeProudMama schreef:Ja, was ook niet helemaal de bedoeling hoor...Bimbam schreef:Jij bent echt belachelijk vroeg wakker.
Moest weer plassen, sliep al zeker weer 1,5 uur achter elkaar, dus ja...
En toen kon ik niet meer slapen!
En wat doe jij zo vroeg op? Werken?
Gast- Gast
Is ook weer zo.Maple schreef:maargoed, als het daadwerkelijk een innestellingsbloeding zou zijn, heeft testen nu nog geen zin... Ik wacht t wel af.ProudMama schreef:Anders gewoon ff testje halen straks? Dan heb je zekerheid...Maple schreef:Probeer me niet druk te maken, stress stelt de boel nog meer uit natuurlijk. Lukt ook wel redelijk en gelukkig heb ik meer 'argumenten' tégen een innestelingsbloeding dan vóór, dus...
Ik ben de laatste keer dat ik ongesteld was ook amper ongesteld geweest, kon het met een inlegkruisje af. Dus het zegt gewoon niks.
En een innestelbloeding heb je ook niet altijd hoor! Ben je al over tijd of niet?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Had niet mijn wekker om 5.15 gezet ofzo...Bimbam schreef:Haha, foutjeProudMama schreef:Ja, was ook niet helemaal de bedoeling hoor...Bimbam schreef:Jij bent echt belachelijk vroeg wakker.
Moest weer plassen, sliep al zeker weer 1,5 uur achter elkaar, dus ja...
En toen kon ik niet meer slapen!
En wat doe jij zo vroeg op? Werken?
Ja, ik moet werken. Weinig zin in maar wordt vast wel gezellig
Hmm, als ik ooit zwanger ben kan ik maar beter op de wc gaan slapen denk ik, moet nu al bijna elke nacht. Grr
Bimbam- Kletskop
Jullie zijn idd op tjd op.
Ik ook,niet van de wekker. Maar wil wel op tijd op om op tijd in de stad te zijn om te shoppen en om daarna boodschappen te doen.
Ik ook,niet van de wekker. Maar wil wel op tijd op om op tijd in de stad te zijn om te shoppen en om daarna boodschappen te doen.
Gast- Gast
Of zorgen dat je een wc vlak bij je bed hebt. Ik moet iedere keer de trap af.
Hebben een wc tegenover de slaapkamer, maar die moet nog helemaal vernieuwd worden, staat alleen nog een halve wc pot in haha.
Maar nu qua tijdsdruk is het niet meer haalbaar, babykamer af vind ik belangrijker.
Hebben een wc tegenover de slaapkamer, maar die moet nog helemaal vernieuwd worden, staat alleen nog een halve wc pot in haha.
Maar nu qua tijdsdruk is het niet meer haalbaar, babykamer af vind ik belangrijker.
Gast- Gast
Nee, niet overtijd, eerder te vroeg, daarom baart het me ook een beetje zorgen. Het 'begon' donderdag al terwijl ik het maandag of dinsdag pas verwacht had.
Gast- Gast
Da's wel lekker, dan is het vaak niet zo druk.Theedoosje schreef:Jullie zijn idd op tjd op.
Gast- Gast
Okeee... Tja, meer als afwachten kan je niet doen.Maple schreef:Nee, niet overtijd, eerder te vroeg, daarom baart het me ook een beetje zorgen. Het 'begon' donderdag al terwijl ik het maandag of dinsdag pas verwacht had.
Gast- Gast
Daarom PM. En ik hoop dat ik geld over hou voor de kapper...mijn haar moet echt weer eens stukje vanaf wat ik ik niet meer mooi vind als het los hangt (heb lang haar) Maar ja heb ook echt broek(en) en schoenen nodig. Dus hoop dat ik voordelig slaag
Gast- Gast
Goed idee PM, heb alleen geen ruimte voor eem WC naast het bed (ik moet ook naar beneden). Nou ja, misschien ooit, als we een ander huis hebben. (Zijn niet op zoek trouwens.)
Maar dames, ik ga mijn brood smeren en dan ben ik er vandoor, fijne dag allemaal!! Oh en TD, niet te veel geld uitgeven hè
Maar dames, ik ga mijn brood smeren en dan ben ik er vandoor, fijne dag allemaal!! Oh en TD, niet te veel geld uitgeven hè
Bimbam- Kletskop
Het is overal al uitverkoop toch? Dan heb je best kans op leuke dingen voor weinig!
Gast- Gast
BimBam> heb niet veel dus nee veel zal het niet zijn maa rdank je Jij werk ze!
PM> OOh ja uitverkoop? Mooi zo Ja dan scheelt het wel. Ben benieuwd.
PM> OOh ja uitverkoop? Mooi zo Ja dan scheelt het wel. Ben benieuwd.
Gast- Gast
Blegh, toiletbezoek gaf ook niet veel uitsluitsel. Ik ga nog maar even een uurtje slapen.
Gast- Gast
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: