Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gaat mijn vriend vreemd?

+19
Pussycat
Saxy
Guus
Tazz
JD
CCC
Possom
Merai
Aziraphale
Janelie
Rush
SarahKey
Melis_je
Travelgurly
Roxi3
Caro
Sugarfall
xxDila
Zonnetje2011
23 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Gaat mijn vriend vreemd? - Pagina 3 Empty Re: Gaat mijn vriend vreemd?

Bericht  JD ma 18 jul 2011 - 9:11

Zonnetje2011 schreef:Ergens geef ik jullie gelijk maar hij had even tijd nodig om na te denken vertelde hij. Hij wou geen overhaaste beslissing nemen en er goed over nadenken.

jeetje meid, wat een verhaal....en wat erg voor je!!
Wat bovenstaande betreft...ik denk dat als hij écht zo stapelgek op je is, dan had hij het nóóit 10 dagen uitgehouden zonder je, en zonder enige vorm van contact.

Ik weet uit eigen ervaring hoe moeilijk het is om ermee te stoppen.Ik ben er in okt achter gekomen dat mijn vriend een affaire had met een collega, en tegen alle adviezen in ben ik ook nog bij hem. Genoeg mensen die me voor gek verklaren/verklaarden, maar het gaat supergoed.

ik ga je dus geen advies geven om ermee te stoppen, maar wel om je hart te volgen....(wel met een beetje rationeel verstand in je achterhoofd;))
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 9:21

Wat zonde zeg dat je jezelf zo op de tweede plaats zeg. Je verdient toch wel meer dan dat? Waarom zou je hem op de eerste plaats zetten terwijl jij dat niet staat voor hem?

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje2011 ma 18 jul 2011 - 9:34

*Verwijdert ivm privacy*

Laatst aangepast door Zonnetje2011 op do 21 jul 2011 - 6:13; in totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 31
Registratiedatum : 30-06-11

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 9:42

Je moet uiteraard helemaal zelf weten wat je accepteert en niet maar ik zou wel voor mezelf bedenken waar mijn grenzen liggen. Die klinken nogal wazig bij jou maar mss is dat slechts hoe het overkomt hier, dat weet ik verder niet.

Gast
Gast

Bericht  JD ma 18 jul 2011 - 9:42

aan de ene kant begrijp ik wat je hierboven zegt, juist omdat ik in diezelfde situatie heb gezeten.
Mijn vriend heeft lopen janken, smeken en beloofd dat ie voor mij zou gaan, het nooit meer zou doen.
Toen had ik hetzelfde...wat nou als ik het nu uitmaak en het blijkt inderdaad dat hij nooit meer vreemdgaat ofzo....dan heb ik de liefde van mn leven voor niks laten lopen.

Dus in dat opzicht begrijp ik je....

maar wat je als eerste zegt "dan had ie mij al lang de laan uitgestuurd" sorry, maar....dit klinkt wel alsof je een erg slecht zelfbeeld hebt....hij jou de laan uitsturen??? hij zal wel gek zijn, het is eerder andersom!

Waar ik bang voor ben is dat hij het nu gewoon gaat houden zoals het was....bij jou blijven, maar ondertussen blijven smsen met zn ex...totdat die ex misschien wel een keer niet nadenkt en er iets gebeurd...

In die zin vind ik je wel naief, maar goed, ik heb zelf echt geen recht van spreken...
Wat je jezelf heel goed moet afvragen is of je om kan gaan met het wantrouwen, de achterdochtigheid. Ik heb het hier 9 maanden later nog altijd érg moeilijk mee. Ik wil alles weten....waar ie uithangt, met wie, of ie met haar aan het werk is etc.... ergens is dat natuurlijk niet goed, en hoe goed het verder ook gaat, en hoe gek ik ook op hem ben, dat vind ik wel echt ontzettend moeilijk...dat zijn fout mij zó ontzettend jaloers en achterdochtig heeft gemaakt.
Nu zijn wij al wat langer samen,we woonden samen, daarom wilde ik ervoor gaan en het een kans geven.
Maar als het goed is waren jullie nog niet lang samen toch?

als dit was gebeurd terwijl wij nog maar net samen waren, dan was ik er absoluut mee gekapt.
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 18 jul 2011 - 9:49

Dat is het idd een beetje. Hij moet nadenken en hij heeft je nu de laan niet uitgestuurd. Het klinkt haast alsof jij iets fout hebt gedaan...

Gast
Gast

Bericht  Zonnetje2011 ma 18 jul 2011 - 9:51

*Verwijdert ivm privacy*

Laatst aangepast door Zonnetje2011 op do 21 jul 2011 - 6:15; in totaal 1 keer bewerkt

Zonnetje2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 31
Registratiedatum : 30-06-11

Bericht  JD ma 18 jul 2011 - 9:54

Dat is heel goed hoor, dat je ervoor gaat knokken smile
Als je maar wel goed op blijft letten, je eigen gevoelens blijft peilen, en zodra je gevoel je over een tijdje toch verteld dat er iets is wat je niet lekker zit.... alsnog ermee stoppen.

maar ik hoop natuurlijk dat het goed gaat komen tussen jullie, succes!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Tabbert ma 18 jul 2011 - 9:56

Ervoor knokken en vechten, is natuurlijk goed. Maar denk ook aan jezelf.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Bericht  Caro wo 20 jul 2011 - 19:50

Zonnetje2011 schreef:Zusje: Ik heb een grens maar mensen moeten wel heel ver gaan om die te bereiken. Dus in dat opzicht heb je gelijk. En daarbij ben ik niet iemand die snel iets opgeeft zeg maar. Ik ben iemand die echt knokt voor dingen.

Marietje: Tja of ik daarmee om kan gaan dat weet ik niet. Vanuit mijn verleden gezien weet ik dat het gaat slijten. En daarbij zal hij moeten laten zien dat hij voor mij gaat, te vertrouwen is. Zoals ik in mijn vorige post zei: de tijd gaat het uitwijzen. Voor nu weet ik dat ik verder met hem wil.

Je kunt best knokken voor iets, maar je moet wel een keuze maken tussen de gevechten die het waard zijn en die het niet waard zijn. Of dat je niet wil knokken vanwege het knokken.

Het slaat nergens op dat JIJ hem moet bellen na 10 dagen, en dan wil hij 'op zich wel met je door' maar hij nu even niet praten omdat zijn vader in de buurt is? Sorry, maar dát gaat er bij mij niet in.

En hij denkt wat langer over iets na? Deze keuze is heel simpel, of je wil met me door of niet. Dat de situatie erom heen gecompliceerd is, ja daar heb je gelijk in, maar zijn liefde voor jou zou simpel moeten zijn. Het is er wel of niet. Zeker in die beginfase als je nog niks hebt opgebouwd.

En als dat antwoord dan 'ja' is, dan kun je je zorgen maken over de situatie eromheen. Maar de basis moet om jullie draaien en dat doet het nu niet. Nu laat hij de situatie met zijn ex, beinvloeden of hij met je door wil of niet. Dat is de omgekeerde wereld.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  JD do 21 jul 2011 - 9:22

Well spoken Caro smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: