Gaat mijn vriend vreemd?
+19
Pussycat
Saxy
Guus
Tazz
JD
CCC
Possom
Merai
Aziraphale
Janelie
Rush
SarahKey
Melis_je
Travelgurly
Roxi3
Caro
Sugarfall
xxDila
Zonnetje2011
23 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: Gaat mijn vriend vreemd?
Hmmm raar verhaal. Die facebookdingen zijn inderdaad raar,maar veel andere dingen die je noemt vind ik weer niet raar.. Zoals t minder gaan smsen enzo.
Ga een gesprek met hem aan,maar als hij zegt dat hij niet vreemdgaat en je nare wantrouwende gevoel blijft... Dan ermee stoppen.
Ga een gesprek met hem aan,maar als hij zegt dat hij niet vreemdgaat en je nare wantrouwende gevoel blijft... Dan ermee stoppen.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
*Verwijdert ivm privacy*
Laatst aangepast door Zonnetje2011 op ma 18 jul 2011 - 9:39; in totaal 1 keer bewerkt
Zonnetje2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 31
Registratiedatum : 30-06-11
Wat goed dat je het gewoon gelijk gevraagd hebt! En wat fijn dat je nu wat gerustgesteld bent. Die ideeën ken ik ook hoor, maar dan is het beter als je het gewoon vraagt.
Geniet ervan!
Geniet ervan!
Gast- Gast
Aah, gelukkig toch nog een geruststelling.
Dat is vaak zo, dat we ons van alles in het hoofd halen en dan blijkt dat het allemaal wel wat meevalt.
Dat is vaak zo, dat we ons van alles in het hoofd halen en dan blijkt dat het allemaal wel wat meevalt.
Gast- Gast
Gelukkig maar, en nu geen gekke gedachten meer hebben! Dat is voor jullie beide niet leuk.
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Zonnetje2011 schreef:Nou ik ging gisteren echt helemaal op van de zenuwen naar hem toe ( Ik was zo bang dat hij écht vreemd zou gaan, mij niet leuk genoeg meer vond etc etc) en ik heb het hem eigenlijk meteen gevraagd. Waarom hij ineens al die 'lieve' FB-berichtjes plaatst, of hij vreemdging en of er iemand anders was die hij leuker dan mij vond. En dat was godzijdank een resolute nee! Ik heb het volgens mij wel 10x gevraagd En die berichtjes vond hij gewoon leuk om te plaatsen. Het mindere smsen kwam omdat hij het heel druk op zijn werk had (kan kloppen want zaterdag smste hij wel veel, net zoals vandaag) en gisteren was hij gewoon weer lief (Lieve schat/Jij bent de liefste/Ik hou van je). Naja en het afstandelijke komt *denkik* omdat ik hem de laatste weken veel zag als zijn kameraden er ook bij zijn en dan is hij niet zo klef.Dus met andere woorden; mijn gedachten sloegen op hol óf ik heb teveel films gezien met vreemdgaansenario's
Dat dikgedrukte: Serieus? Oh, daar zou ik echt de kriebels van krijgen als mijn 'nieuwe' partner zo vaak zou vragen of er echt niks is. Een keer is voldoende toch?
Volgens mij sta je ( nog ) heel onzeker in deze relatie. Vertrouw er inderdaad op dat het gewoon goed zit, en zo niet, dan merk je dat vanzelf.
Gast- Gast
Ik snap wel dat het moeilijk is om erop te vertrouwen dat er echt niks is, als je al het een en ander hebt meegemaakt. Zoals ze in een andere post zei.
Gast- Gast
*Verwijdert ivm privacy*
Laatst aangepast door Zonnetje2011 op ma 18 jul 2011 - 9:36; in totaal 1 keer bewerkt
Hey zonnetje, wat erg voor je! Had je gevoel toch gelijk inderdaad, dat er iets niet klopte. Ik zou als ik jou was, niet met hem verdergaan. Hij heeft én zulk SMS-contact met zijn ex, én hij laat je wel 10 dagen wachten zonder te bellen, maar geeft aan dat hij met jou verder wil? Ik zou de eer aan mezelf houden en bedanken.
Gast- Gast
Jen_ schreef:Hey zonnetje, wat erg voor je! Had je gevoel toch gelijk inderdaad, dat er iets niet klopte. Ik zou als ik jou was, niet met hem verdergaan. Hij heeft én zulk SMS-contact met zijn ex, én hij laat je wel 10 dagen wachten zonder te bellen, maar geeft aan dat hij met jou verder wil? Ik zou de eer aan mezelf houden en bedanken.
+1 ookal weet ik dat het makkelijk zeggen is en moeilijk te doen
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben het ook met Jen en Goochempie eens. Ik vind het geen stijl dat hij je 10 dagen laat wachten, en op het moment dat jij sms't ineens te zeggen dat hij met je verder wil gaan.... Nee...dat vind ik geen goede basis voor jullie relatie. Je verdient wel wat beters.
Saxy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 24-11-10
Ik ben het ook met Jen eens. Ik kan me geen situatie voorstellen dat jullie nog gelijkwaardig samen kunnen zijn. Jij die onzeker bent als je niks hoort en je altijd afvraagt waar hij aan denkt en hij die nog met zijn gedachten bij zijn ex zit..
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
*Verwijdert ivm privacy*
Laatst aangepast door Zonnetje2011 op ma 18 jul 2011 - 9:37; in totaal 1 keer bewerkt
Het lijkt me wel heel pijnlijk dat ze elkaar nog smsen dat ze elkaar zoveel missen en van elkaar houden?
Heeft zij pas een nieuwe vriend? En zijn jou vriend en die ex al lang uit elkaar?
Heeft zij pas een nieuwe vriend? En zijn jou vriend en die ex al lang uit elkaar?
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
*Verwijdert ivm privacy*
Laatst aangepast door Zonnetje2011 op ma 18 jul 2011 - 9:37; in totaal 1 keer bewerkt
Saxy schreef:Ik ben het ook met Jen en Goochempie eens. Ik vind het geen stijl dat hij je 10 dagen laat wachten, en op het moment dat jij sms't ineens te zeggen dat hij met je verder wil gaan.... Nee...dat vind ik geen goede basis voor jullie relatie. Je verdient wel wat beters.
Eens, je verdiend iemand die volledig voor jou gaat!!
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Zonnetje2011 schreef:Ergens geef ik jullie gelijk maar hij had even tijd nodig om na te denken vertelde hij. Hij wou geen overhaaste beslissing nemen en er goed over nadenken.
Ja of, hij wilde zeker weten of zijn ex haar huidige relatie niet wilde beeindigen en met hem verder wilde, had ie jou nog achter de hand. Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar echt, ik was er klaar mee geweest.
Gast- Gast
*Verwijdert ivm privacy*
Laatst aangepast door Zonnetje2011 op ma 18 jul 2011 - 9:38; in totaal 1 keer bewerkt
Zonnetje2011 schreef:Dat zou kunnen Jen_ maar dat denk ik niet omdat ik in die smsjes duidelijk kon zien/lezen dat zij haar vriend wil.
Ja maar het gaat niet om wat zij wil, maar om wat hij wil(de), toch?
Gast- Gast
Zonnetje2011 schreef:Ergens geef ik jullie gelijk maar hij had even tijd nodig om na te denken vertelde hij. Hij wou geen overhaaste beslissing nemen en er goed over nadenken.
stierenpoep... Hij kon je niet bellen of smsen omdat hij met zijn vader was en hij moest nadenken voor 10 dagen? uberhaupt dat hij 10 dagen niets van zich laat horen en jij de eerste moet zijn die een teken van leven geeft terwijl jij terrecht boos bent weggelopen bij hem!
nee sorry, ik zou het er niet voor doen
Guus- Kletskop
- Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Helemaal eens met Jen. Als mijn vriend ooit naar zijn ex had gesmst dat hij nog van haar zouhouden, was het meteen klaar geweest. Leuk dat ie dan nog met me verder wilde, maar eigenlijk stond ik dan dus op de tweede plek. Sorry, maar daar doe ik het niet voor.
Je verdient wel wat beters.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Och meisje toch...
Wat laat jij je besodemieteren.
In zijn ogen ben jij "bij gebrek aan beter".
Daar zou ik hartelijk voor bedanken en op zoek gaan naar een leuke lieve jongen die wél 100% voor je gaat en geen gevoelens meer heeft voor exen...
Wat laat jij je besodemieteren.
In zijn ogen ben jij "bij gebrek aan beter".
Daar zou ik hartelijk voor bedanken en op zoek gaan naar een leuke lieve jongen die wél 100% voor je gaat en geen gevoelens meer heeft voor exen...
Gast- Gast
Kabouter schreef:Helemaal eens met Jen. Als mijn vriend ooit naar zijn ex had gesmst dat hij nog van haar zouhouden, was het meteen klaar geweest. Leuk dat ie dan nog met me verder wilde, maar eigenlijk stond ik dan dus op de tweede plek. Sorry, maar daar doe ik het niet voor.
Mee eens, laten gaan die gozer! Je bent meer waard dan dat. Wel rot dat je gevoel juist was, echt balen voor je. Maar wegwezen hoor, die dude verdiend jou niet.
Gast- Gast
Ermee stoppen meis. Hoe moeilijk dat ook is. Wat iemand anders ook aangaf dat hij ipv tijd nodig had om na te denken ook even zeker wilde zijn of zij echt niet bij haar vriend wegging.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb maar 1 regel als het gaat om relaties in een vroeg stadium: als het nu al moeilijk is, dan kan je beter verder kijken.
Sorry hoor, maar als hij nog aan zijn ex hangt/hing dan staat dat nu ook nog tussen jullie, klaar.
Bedank voor de 'eer' en laat hem los.
Verder, vind ik het erg vervelend voor je, maar je verdient echt beter dan zo'n gozer.
Sorry hoor, maar als hij nog aan zijn ex hangt/hing dan staat dat nu ook nog tussen jullie, klaar.
Bedank voor de 'eer' en laat hem los.
Verder, vind ik het erg vervelend voor je, maar je verdient echt beter dan zo'n gozer.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Vreemd gedrag van een vriend
» Mijn vriend is ..
» Mijn frustraties en mijn vriend
» Vriend gaat vaak niet mee naar m'n vrienden.. wat te doen?!
» Mijn oma gaat overlijden
» Mijn vriend is ..
» Mijn frustraties en mijn vriend
» Vriend gaat vaak niet mee naar m'n vrienden.. wat te doen?!
» Mijn oma gaat overlijden
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: