Gaat mijn vriend vreemd?
+19
Pussycat
Saxy
Guus
Tazz
JD
CCC
Possom
Merai
Aziraphale
Janelie
Rush
SarahKey
Melis_je
Travelgurly
Roxi3
Caro
Sugarfall
xxDila
Zonnetje2011
23 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Gaat mijn vriend vreemd?
*Verwijdert ivm privacy*
Laatst aangepast door Zonnetje2011 op do 21 jul 2011 - 6:10; in totaal 1 keer bewerkt
Zonnetje2011- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 31
Registratiedatum : 30-06-11
Re: Gaat mijn vriend vreemd?
Ik heb geen idee. Ik denk ook echt dat je er maar op één manier achter komt & dat is hem confronteren. Wel kan ik je meegeven dat toen mijn vriend is vreemdgegaan hij juist níet afstandelijk werd. Hij werd juist veel liever. Smste/belde constant dat hij aan me dacht, dat ik mooi was, dat ie van me hield en alleen van mij etc etc.. Wilde mij constant aanraken, kussen, knuffelen. Ook werd hij wat achterdochtig. Waar was ik, met wie, hoelang etc. Bijna alsof hij bang was dat ik nu zou vreemdgaan.
xxDila- Prater
- Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het eerlijk gezegd ook raar, van die liedjes op zijn Facebook en vage dingen als ''Denkend aan jou''. Heb je hem er al naar gevraagd of dat voor jou bedoeld is, en zo niet, wat het dan wel betekent?
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
*Verwijdert ivm privacy*
Laatst aangepast door Zonnetje2011 op do 21 jul 2011 - 6:11; in totaal 1 keer bewerkt
Wij kunnen niet in jouw relatie kijken en verder kunnen wij alleen maar afgaan op de dingen die je hier plaatst. Op zich vind ik het allemaal nog niet heel alarmerend. Ja, in het begin sms je elkaar plat maar ook dat vlakt uit na verloop van tijd. Dat is nu eenmaal zo.
Als je werkelijk dit gevoel hebt, ga dan eerlijk het gesprek aan en ga niet lopen vissen. Dan krijg je een antwoord waar je niks mee kan en dat vormt in jouw hoofd een verhaal op zich.
Dus zeg gewoon: schat, ik ben bang dat je vreemdgaat. Misschien zie ik spoken maar door dit en dit gedrag word ik achterdochtig.
En als hij dan nee zegt: accepteer het ook.
Als je werkelijk dit gevoel hebt, ga dan eerlijk het gesprek aan en ga niet lopen vissen. Dan krijg je een antwoord waar je niks mee kan en dat vormt in jouw hoofd een verhaal op zich.
Dus zeg gewoon: schat, ik ben bang dat je vreemdgaat. Misschien zie ik spoken maar door dit en dit gedrag word ik achterdochtig.
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Ik weet niet of hij vreemd gaat, ik denk alleen wel dat hij het niet (meer) zo serieus ziet met jou...sorry.
Gast- Gast
Zonnetje2011 schreef:Sugarfall schreef: Heb je hem er al naar gevraagd of dat voor jou bedoeld is, en zo niet, wat het dan wel betekent?
Toen hij dat liedje plaatste was ik die avond bij hem en tuurlijk was het voor mij bedoelt, voor wie anders? En ik moest de tekst niet zo letterlijk nemen zei hij.
Misschien is het een goed idee om eens een gesprek met hem te hebben en dan eerlijk aan te geven dat er voor jou gevoel een paar dingen zijn waardoor je een rot gevoel krijgt?
Ik ben het wel eens met Caro, na een tijdje dan sms je elkaar niet meer om elk klein dingetje, je relatie veranderd met de tijd gewoon, maar meestal voel je het zeker wel aan of dat het is, dat het op een normale manier gewoon ''anders'' wordt, of dat er iets anders aan de hand is, iets dat voor jouw gevoel niet klopt.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Ik kan niet beoordelen of jouw vriend vreemd gaat maar als ik jou was zou ik wel het geprek met hem aangaan. Je kan toch gewoon aangeven hoe je al die kleine dingen ervaart en vragen hoe hij jullie relatie ziet.
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
nou dat facebook verhaal klopt van gene kanten. Is inderdaad raar, zeker als hij erbij zet: diegene weet voor wie het is???
Gaan praten met hem zou ik zeker doen.
Gaan praten met hem zou ik zeker doen.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Caro schreef:Wij kunnen niet in jouw relatie kijken en verder kunnen wij alleen maar afgaan op de dingen die je hier plaatst. Op zich vind ik het allemaal nog niet heel alarmerend. Ja, in het begin sms je elkaar plat maar ook dat vlakt uit na verloop van tijd. Dat is nu eenmaal zo.
Ik sluit me hier bij aan. Ik had zelf ook een onderbuik gevoel bij een ex van me, na een maand of 3/4. Dat bleek ook juist te zijn, achteraf pas, omdat ik hem niet direct confronteerde. Daardoor bleef ik ook overal maar spoken zien en bleef ik speculeren. Dat was niet goed voor mezelf, en dat zou ik nooit meer zo aanpakken.
Dus inderdaad gewoon op de man af vragen. En dan niet via sms/telefoon/mail of social media, maar recht voor zijn raap. Vaak weet je dan wel hoe het zit.
Gast- Gast
Caro schreef:Wij kunnen niet in jouw relatie kijken en verder kunnen wij alleen maar afgaan op de dingen die je hier plaatst. Op zich vind ik het allemaal nog niet heel alarmerend. Ja, in het begin sms je elkaar plat maar ook dat vlakt uit na verloop van tijd. Dat is nu eenmaal zo.
Eens, eens, eens!
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Of hij vreemd gaat kunnen wij niet zeggen, maar vind dat filmpje op facebook ook wel raar overkomen.
Anders had hij er wel gezet: voor .... (jou naam) of voor mijn schatje oid.
Maar vind het wel erg dat je nu al wantrouwend bent naar hem toe. Dat je nu al twijfelt. Dat klopt ook niet als je nog maar 4 maanden samen bent.
Anders had hij er wel gezet: voor .... (jou naam) of voor mijn schatje oid.
Maar vind het wel erg dat je nu al wantrouwend bent naar hem toe. Dat je nu al twijfelt. Dat klopt ook niet als je nog maar 4 maanden samen bent.
Mijn vriend zei dat ook altijd! Als ik zei 'schat, blijf je voor altijd bij me?' Dan zei hij 'De tijd zal het zeggen' heel irritant Nu zegt hij volmondig 'ja' als ik dat vraag. Slaat ook nergens op, zo'n vraag, maar soms wil ik het gewoon even horen.
Wel vind ik het erg vreemd van die teksten die hij plaatst op FB.
Wel vind ik het erg vreemd van die teksten die hij plaatst op FB.
Gast- Gast
*Verwijdert ivm privacy*
Laatst aangepast door Zonnetje2011 op do 21 jul 2011 - 6:12; in totaal 1 keer bewerkt
Jij vind avondjes met vriendinnen niet geweldig? Ik vind niet dat mannen daar anders in zijn dan vrouwen.Zonnetje2011 schreef:En (mijn moeder zei het ook al, ik bespreek ook altijd heel veel met haar) jongens/mannen zijn anders daarin. Meiden willen bij wijze van heel veel met hun vriend doen terwijl mannen avonden met vrienden ook geweldig vinden.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Ja die vind ik ook heel leuk!
Rush schreef:Jij vind avondjes met vriendinnen niet geweldig? Ik vind niet dat mannen daar anders in zijn dan vrouwen.Zonnetje2011 schreef:En (mijn moeder zei het ook al, ik bespreek ook altijd heel veel met haar) jongens/mannen zijn anders daarin. Meiden willen bij wijze van heel veel met hun vriend doen terwijl mannen avonden met vrienden ook geweldig vinden.
Ik vind dat ook niet. Heerlijk juist, avonden met vriendinnen!
Gast- Gast
Dat lijkt me het beste. Ik denk ook niet dat mannen en vrouwen daar verschillend in zijn en ik denk ook niet dat het helpt om zo te denken. Je hebt met die andere mannen en vrouwen geen relatie, alleen hij weet hoe hij jou ziet.Zonnetje2011 schreef:En (mijn moeder zei het ook al, ik bespreek ook altijd heel veel met haar) jongens/mannen zijn anders daarin. Meiden willen bij wijze van heel veel met hun vriend doen terwijl mannen avonden met vrienden ook geweldig vinden. En misschien zie ik inderdaad wel spoken alleen toch die kleine dingetjes. Ik zie hem morgenavond en ga het hem zeker vragen en kijken hoe is naar mij toe (qua aanrakingen, kussen etc)
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Ik zou het hem ook gewoon vragen. Zoals jij het post lijkt hij een beetje zijn interesse in jou verloren te zijn. Hij is de enige die daar antwoord op kan geven. Daarnaast geloof ik ook niet zo in die verschillen tussen man en vrouw. Ik denk dat er gewoon verschillen tussen personen zijn. Succes!
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Volgens mij ben ik de enige die niets alarmerends in jouw openingspost kan ontdekken. Jullie sms'en elkaar niet meer de hele dag...lijkt me vrij gezond en ook best logisch naarmate de tijd wat verstrijkt... Zijn berichten op FB zijn toch niet zo raar? Als hij ze juist wél voor jou bedoeld heeft, zoals hij ook zelf zegt, dan is hij niet afstandelijker geworden maar gewoon juist heel lief. Hij denkt aan je en hij plaatst een mooi liedje voor je (waarom moet hij de boodschap van dat liedje precies zo bedoelen als in de film? Het is toch gewoon een mooi liefdesliedje?).
Maar als jij je er rot onder voelt, gesprek aangaan!
Dit stukje:
'En nouja vorige week hoorde ik ergens op tv dat mannen binnen 15min al weten of zij de vrouw van zijn kinderen word en toen vroeg ik (half serieus, half voor de grap) 'En? Word ik de moeder van jou kinderen?' En toen zei hij 'De tijd zal het uitwijzen schat' . Ja god wat is dat nu weer voor een antwoord? Stiekem had ik gehoopt op een volmondige ja maar ook deze reactie versterkte mijn gevoel alleen maar meer. En ik weet dat mannen héél anders dan vrouwen zijn daarin maar toch.'
Ik vind het echt vol staan met generaliserende dingen en na 4 maanden kun je toch niet volmondig 'ja' zeggen op zo'n vraag? Kon ik ook niet bij mijn vriend maar inmiddels natuurlijk driedubbel. Eerlijk gezegd kom je op mij nogal onzeker, wantrouwend en daardoor claimerig over. Iets generaliserends... Mannen houden doorgaans niet van vriendinnen die claimen.
Dit stukje:
'En nouja vorige week hoorde ik ergens op tv dat mannen binnen 15min al weten of zij de vrouw van zijn kinderen word en toen vroeg ik (half serieus, half voor de grap) 'En? Word ik de moeder van jou kinderen?' En toen zei hij 'De tijd zal het uitwijzen schat' . Ja god wat is dat nu weer voor een antwoord? Stiekem had ik gehoopt op een volmondige ja maar ook deze reactie versterkte mijn gevoel alleen maar meer. En ik weet dat mannen héél anders dan vrouwen zijn daarin maar toch.'
Ik vind het echt vol staan met generaliserende dingen en na 4 maanden kun je toch niet volmondig 'ja' zeggen op zo'n vraag? Kon ik ook niet bij mijn vriend maar inmiddels natuurlijk driedubbel. Eerlijk gezegd kom je op mij nogal onzeker, wantrouwend en daardoor claimerig over. Iets generaliserends... Mannen houden doorgaans niet van vriendinnen die claimen.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Aziraphale schreef:Volgens mij ben ik de enige die niets alarmerends in jouw openingspost kan ontdekken. Jullie sms'en elkaar niet meer de hele dag...lijkt me vrij gezond en ook best logisch naarmate de tijd wat verstrijkt... Zijn berichten op FB zijn toch niet zo raar? Als hij ze juist wél voor jou bedoeld heeft, zoals hij ook zelf zegt, dan is hij niet afstandelijker geworden maar gewoon juist heel lief. Hij denkt aan je en hij plaatst een mooi liedje voor je (waarom moet hij de boodschap van dat liedje precies zo bedoelen als in de film? Het is toch gewoon een mooi liefdesliedje?).
Dit stukje:
+1, ik denk dat je je echt druk maakt om niks. Maar als je er zo'n last van hebt dan is er maar een manier en dat is met hem praten. Hou het bij jezelf!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik denk dat je op alle slakken zout legt, ik zie geen enkel teken dat op vreemdgaan wijst.
Gast- Gast
Nou ik vind die FB post toch best vreemd, maar zoals al eerder gezegd: vraag hem gewoon waar het over gaat en wat er de bedoeling van is en vertel hem eerlijk dat het je onzeker maakt. Dan kan hij er rekening mee houden. Doet hij dat niet, dan weet je ook hoe laat het is..
Possom- Fluisteraar
- Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11
*Verwijdert ivm privacy*
Laatst aangepast door Zonnetje2011 op ma 18 jul 2011 - 9:39; in totaal 1 keer bewerkt
Misschien benauwd hem het allemaal een beetje? Misschien moeten jullie elkaar wat ruimte gunnen, en daarbij denk ik dat het na een paar maanden nog veel te vroeg is om aan te geven of je je leven zal delen met die ene persoon... Ik zou die FB berichten/ posts ook een beetje apart vinden, maar confronteer hem daar gewoon mee...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Vreemd gedrag van een vriend
» Mijn vriend is ..
» Mijn frustraties en mijn vriend
» Vriend gaat vaak niet mee naar m'n vrienden.. wat te doen?!
» Mijn oma gaat overlijden
» Mijn vriend is ..
» Mijn frustraties en mijn vriend
» Vriend gaat vaak niet mee naar m'n vrienden.. wat te doen?!
» Mijn oma gaat overlijden
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: