Zeg jij eerlijk hoeveel iets gekost heeft?
+16
Merai
loura
Chocolate Cookie
Suus
Rush
Lady4
Qiara
SuperGrover
Arwyn
Melis_je
Mamsie
luisa
Sugarfall
Monte
Tyrael
rapa nui
20 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Zeg jij eerlijk hoeveel iets gekost heeft?
Ik praat niet over geld, dat is niet chique. Er zijn mensen die wel eens gevraagd hebben wat mijn auto koste en wanneer ik dat dan vertelde gingen ze vragen hoe ik dat gefinancierd had. Hoe brutaal?!
Gast- Gast
Ik kan me eigenlijk de laatste keer niet herinneren dat iemand me vroeg wat iets gekost had... maar als mensen het vragen zeg ik het wel eerlijk.
Gast- Gast
Mamsie schreef:Uit mezelf niet zomaar. Ja of het moet idd een koopje zijn geweest waar ik zo blij mee was.
Maar het ligt er ook aan bij wie.
+1
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Als ik iets heel goedkoops heb gescoort dan zeg ik het er wel spontaan bij omdat ik dan blij ben met mijn koopje. Maar iets duurs dan zeg ik het alleen als mensen er om vragen.
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik betrap mezelf er vaak op dat ik erbij vertel hoe duur iets was, dat is vooral omdat ik dan trots ben omdat ik het relatief goedkoop heb kunnen krijgen. Bij grotere uitgaven zeg ik het er volgens mij ook vaak bij, maar als dat niet gebeurt en mensen vragen erom dan ben ik gewoon eerlijk. Zie niet in waarom niet.
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Merai schreef:Ik betrap mezelf er vaak op dat ik erbij vertel hoe duur iets was, dat is vooral omdat ik dan trots ben omdat ik het relatief goedkoop heb kunnen krijgen. Bij grotere uitgaven zeg ik het er volgens mij ook vaak bij, maar als dat niet gebeurt en mensen vragen erom dan ben ik gewoon eerlijk. Zie niet in waarom niet.
+1!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik ben een open boek.. Vertel zelfs hoeveel mn huis heeft gekost en hoeveel ik aan hypotheek betaal. Waarom zou ik dat niet vertellen denk ik dan? Mn salaris ben ik trouwens ook vrij open over, mijn familie en vrienden vertel ik dat gewoon.
Gast- Gast
+1Lejow schreef:Merai schreef:Ik betrap mezelf er vaak op dat ik erbij vertel hoe duur iets was, dat is vooral omdat ik dan trots ben omdat ik het relatief goedkoop heb kunnen krijgen. Bij grotere uitgaven zeg ik het er volgens mij ook vaak bij, maar als dat niet gebeurt en mensen vragen erom dan ben ik gewoon eerlijk. Zie niet in waarom niet.
+1!!
Gast- Gast
Amazzonia schreef:Ik ben een open boek.. Vertel zelfs hoeveel mn huis heeft gekost en hoeveel ik aan hypotheek betaal. Waarom zou ik dat niet vertellen denk ik dan? Mn salaris ben ik trouwens ook vrij open over, mijn familie en vrienden vertel ik dat gewoon.
En ook hier +1
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Nee, nooit meer!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
2CKC2 schreef:Nee, nooit meer!
Buiten het forum!
Meestal ben ik wel eerlijk ja. Vaak is het ook interesse en of mensen het zichzelf kunnen veroorloven. Krijg ook eigenlijk nooit nare reacties, maar krijg de vraag ook bijna nooit van mensen waar ik niet vriendschappelijk mee omga.
Wel zou ik nooit zo'n zeikantwoord geven als "duur genoeg". Dat vind ik eigenlijk best een kinderachtige sneer. Dan geef ik eerder gewoon eerlijk aan "dat zeg ik liever niet". Dan is het ook klaar.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Uit mezelf zeg ik niet zo snel wat iets gekost heeft. Als mensen mij er naar vragen zeg ik het wel. Of als ik het niet kwijt wil zeg ik dat ik het niet precies weet. Het komt niet vaak voor dat ik het niet kwijt wil, maar soms heb ik iets duurs gekocht wat ik zelf eigenlijk ook te gek vind en dan heb ik het er liever niet over.
Gast- Gast
als het iets duurs is noem ik sowieso nooit een bedrag. Als mensen complimenten geven over iets wat echt een superkoopje was dan zeg ik het er meestal wel bij haha, zo van ja leuk he en het was maar 10 euro ofzo. Verder ben ik allergisch voor mensen die over materialistische dingen opscheppen en vooral als alle bedragen erbij worden genoemd.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat heeft jou tuin gekost?
» Filmpje voor iedereen die iets ingrijpends heeft meegemaakt.
» N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...
» Zwager heeft iets tegen mij.
» Mijn zoontje heeft iets gestolen :(
» Filmpje voor iedereen die iets ingrijpends heeft meegemaakt.
» N.a.v. Heeft het jullie moeite gekost...
» Zwager heeft iets tegen mij.
» Mijn zoontje heeft iets gestolen :(
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: