Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Haar- en briladvies gevraagd

+2
Arwyn
KOL
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Haar- en briladvies gevraagd - Pagina 2 Empty Re: Haar- en briladvies gevraagd

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 7:54

Elodie schreef:Misschien geen duidelijke foto maar ik vind langer haar je echt mooier staan smile

Kijk, das duidelijk Laughing !

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 7:56

Yasmin schreef:Ik zou er een koperkleurtje indoen. Heb het zelf trouwens ook, super leuk smile

Ik denk dat rood het echt niet gaat worden, ivm mijn huidskleur. En je krijgt het er zo moeilijk uit als het niet bevalt. Bij anderen kan ik het trouwens wel heel mooi vinden!

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 7:58

Julia schreef:

Minneke, mooie vrouw ben je. Ik zou gaan voor een kapsel op schouderlengte en dan idd met highlights, niet zo blond als op de laatste foto. Dat staat je wel hoor, maar ik vind highlights altijd wat natuurlijker ogen.

Dikke kans dat het zoiets gaat worden inderdaad. En bedankt voor je lieve compliment! En dat je me vrouw noemt, daar moet ik nog steeds aan wennen als mensen dat doen haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 9:32

Minneke schreef:
Elodie schreef:Misschien geen duidelijke foto maar ik vind langer haar je echt mooier staan smile

Kijk, das duidelijk Laughing !

Oh maar ik vind je sowieso een mooie vrouw hoor! Maar geef natuurlijk wel eerlijk advies. Dus blond en lang. Gewoon doen Wink

Gast
Gast

Bericht  MADDIE wo 29 jun 2011 - 9:46

Ik heb een keer wat high lights en low lights gehad. dat is ook leuk. Geeft ook wat diepte in je haar. Dan doe je bijvoorbeeld wat lichtere tinten en wat donkerdere tinten, maar dan moet je dus niet té ver gaan afwijken van je eigen kleur.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 19:22

Melis_je schreef:Alle kleuren die op .0 eindigen. Bijvoorbeeld deze: http://www.tahenederland.nl/Webwinkel-Category-261310/Natural-Colour.html
Als het cijfer achter de punt hoger is, zit er meer rood in. Het cijfer voor de punt geeft de zwart/blondheid aan. 1.0 is koud en zwart, 9.0 is koud en lichtblond. Snap je?
Terwijl een 1 achter de punt toch echt minder rood heeft als een 0 achter de punt. Wink

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: