Weg met dat haar
+36
Jeanette
loura
Gympie
Esperanza
Sterre
Caresses
Cow
Chocolate Cookie
Parel
June
Rouxxxe
Stranger
Feline
Exogenesis
Japie
Arwyn
Kaboutertje
Sam
Blond
Paper Crown
Bisq
Taeda
Serena
Fortissimo
SoGood
Bliss
CarpeDiem
Shopaholic
Beachgirl
silly-one
Poubelle
Melis_je
Rouge
Kowalski
Atelier Madame
Lavendel
40 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Weg met dat haar
Mijn haar is sloom lang en saai en donderdag gaat het eraf.. maar... welk kapsel moet ik nemen? Ik twijfel tussen een schuine lange bob of een iets langer kapsel op schouderlengte... help! Zoiets? Of degene ernaast? Of toch nog korter? mmm tell me!
Laatst aangepast door Lavendel op di 5 maa 2013 - 0:56; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Weg met dat haar
Ik zou er echt 100x over nadenken voordat ik zulk mooi haar zou afknippen! Ik heb hetze geleden ook echt een stuk afgeknipt en heb er spijt van . Maar met jouw gezicht zou ik zeggen dat eerste kapsel. Die is leuk
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik vind het linkse kapsel echt super en denk dat het je wel heel mooi zal staan! Ik vind het mooier dan de rechter. En als je een beetje een idee hebt kan je natuurlijk ook nog met de kapster overleggen
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ohh je haar! Goed over nadenken hoor! Ik heb het ook in een opwelling afgeknipt, spijt!
Maar ik vind het kapsel dat Kyra heeft erg leuk, dus dan zou ik daar voor gaan!
Maar ik vind het kapsel dat Kyra heeft erg leuk, dus dan zou ik daar voor gaan!
Gast- Gast
Niet doen hoor, lang is mooier en vrouwelijker
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Ik vind het lang ook mooi, maar een pony zou ik denk ik ook leuk vinden. En het linkerkapsel vind ik ook leuk.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Rouge schreef:Niet doen hoor, lang is mooier en vrouwelijker
Wat een onzin!
Ik vind het kapsel van Kyra ook het mooist Lavendel!
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik denk dat het kapsel van Kyra jou het beste staat. Zij heeft ook van het 'dunne' haar. Selena heeft een flinke dikke bos haar.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Ik zou voor de lengte van Selena Gomez kiezen, dan kun je altijd nog korter als het je bevalt!
Met jouw lengte zou ik "voorzichtig" korter gaan... veel meiden vinden van heel lang naar ineens een bob erg heftig en zijn dan al snel niet tevreden.
Met jouw lengte zou ik "voorzichtig" korter gaan... veel meiden vinden van heel lang naar ineens een bob erg heftig en zijn dan al snel niet tevreden.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Echt zonde..maar als je het toch doet, het Kyra kapsel.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Linkse kapsel!
CarpeDiem- Fluisteraar
- Aantal berichten : 275
Punten : 1298
Registratiedatum : 20-04-11
Lekker doen hoor! Ik ging in oktober ook van lang naar een bob en heb er geen moment spijt van gehad. Ik zou gaan voor Keira's kapsel! Ben benieuwd naar het resultaat.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Lastig! Ik denk de eerste. Maar ik herken je gevoel!
Wie houdt mij tegen, ik ben mijn lange haar op dit moment ook zo onwijs beu, woensdag heb ik een afspraak bij mijn kapper (verven en knippen) en ik wil er eigenlijk ook een flink stuk af omdat het suf en futloos is. Wie helpt mij?
Sorry dat ik je topic even heb gestolen.
Wie houdt mij tegen, ik ben mijn lange haar op dit moment ook zo onwijs beu, woensdag heb ik een afspraak bij mijn kapper (verven en knippen) en ik wil er eigenlijk ook een flink stuk af omdat het suf en futloos is. Wie helpt mij?
Sorry dat ik je topic even heb gestolen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik vind dat ook, alleen brengt Rouge het als een feit terwijl het natuurlijk gewoon een mening is.Poubelle schreef:Rouge schreef:Niet doen hoor, lang is mooier en vrouwelijker
Wat een onzin!
Gast- Gast
Carrie schreef:Ik vind dat ook, alleen brengt Rouge het als een feit terwijl het natuurlijk gewoon een mening is.Poubelle schreef:Rouge schreef:Niet doen hoor, lang is mooier en vrouwelijker
Wat een onzin!
Daarom staat mijn antwoord er ook als feit ipv mening, als het er anders had gestaan dan had ik waarschijnlijk ook niet gereageerd.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Correctie het is mijn mening maar dat leek me wel duidelijk.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Oké de lengte van Kyra wordt het.. Iiieeeehh ik hoop dat ik durf donderdag! Maar ik moet wel iets doen, heb bijna elke dag een vlecht omdat los haar heel futloos en sloom staat, een knotje of hoge staart zakken uit..En ik krijg er hoofdpijn van.. Het moet! Haha
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Gewoon doen, groeit wel weer
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Dat van Keira vind ik 't mooist! Super juist als je zoiets kunt hebben, vind dat veel vrouwelijker dan lang futloos haar eigenlijk. Bovendien groeit het toch wel weer aan, mocht je het toch weer lang willen hebben!
Gast- Gast
Super als je dat durft! Zou je je haar niet ook kunnen doneren? Daar moet wel minstens 25cm voor afgeknipt, maar misschien een extra motivatie. Dan zou het denk ik wel het kapsel van kyra worden.
Ik wil het zelf ook eraf, voor de zomer. En dan dus eigenlijk ook maar doneren, anders vind ik het wel zonde :p en het groeit vanzelf weer aan
Ik wil het zelf ook eraf, voor de zomer. En dan dus eigenlijk ook maar doneren, anders vind ik het wel zonde :p en het groeit vanzelf weer aan
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Serena schreef:Super als je dat durft! Zou je je haar niet ook kunnen doneren? Daar moet wel minstens 25cm voor afgeknipt, maar misschien een extra motivatie. Dan zou het denk ik wel het kapsel van kyra worden.
Oh ja goeie! Dat wilde ik ook doen, maar mn haar was wat te kort helaas.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Spannend Lavendel, ik ben benieuwd! Het idee van Serena zou echt super zijn!
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Serena schreef:Super als je dat durft! Zou je je haar niet ook kunnen doneren? Daar moet wel minstens 25cm voor afgeknipt, maar misschien een extra motivatie. Dan zou het denk ik wel het kapsel van kyra worden.
Dit wilde ik ook typen, ben ervoor dat iedereen die dr haar kort knipt doneert
Ben benieuwd wat je uiteindelijk gaat doen, succes!
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Echt.. Lang haar is best overrated als 't maar hangt te hangen.. Je ziet wel eens vrouwen met sluik lang haar tot hun billen maar 't hangt, zo'n lelijke vale blonde kleur. Niets vrouwelijks aan hoor!
Lavendel, je hebt zo'n mooi gezicht, ik zou 't zoals Keira knippen en happy door 't leven gaan!
Lavendel, je hebt zo'n mooi gezicht, ik zou 't zoals Keira knippen en happy door 't leven gaan!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Paper Crown schreef:Echt.. Lang haar is best overrated als 't maar hangt te hangen.. Je ziet wel eens vrouwen met sluik lang haar tot hun billen maar 't hangt, zo'n lelijke vale blonde kleur. Niets vrouwelijks aan hoor!
True! Veel vrouwen doen niks met hun mooie lange haar. Ik zou allemaal tutorials opzoeken op internet en de prachtigste hoge staarten, en vlechten als haarbandjes en schuine vlechten maken en nog veel meer
Gast- Gast
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Lang haar of kort haar?
» lang haar
» Wat doe jij met je haar na het wassen?
» haar op bovenlip
» help geel haar!!!
» lang haar
» Wat doe jij met je haar na het wassen?
» haar op bovenlip
» help geel haar!!!
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: