Haar- en briladvies gevraagd
+2
Arwyn
KOL
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Haar- en briladvies gevraagd
Ik heb gisteren een kappersbon 'gewonnen' op vakantieveilingen en wil volgende week lekker naar de kapper gaan. Maar ik weet niet zo goed wat ik met mijn haar wil. Het is nu een uitgegroeide bob met een middenblonde, vervaagde kleur. Mijn haar is erg dun en super steil en ik weet niet zo goed wat ik ermee moet, zowel qua kapsel als qua kleur.
Verder heb ik sinds een paar maanden een bril wegens een hoornvliesontsteking. Ik mocht een tijd geen lenzen dragen, maar dat mag nu wel weer. Maar wat is eigenlijk leuker -> met of zonder bril?
Op de onderstaande foto's heb ik trouwens een blote billengezicht (ik loop nog in mijn slaapoutfit haha), normaal gesproken draag ik wel make up.
Wat voor briljante ideeën hebben jullie?
Verder heb ik sinds een paar maanden een bril wegens een hoornvliesontsteking. Ik mocht een tijd geen lenzen dragen, maar dat mag nu wel weer. Maar wat is eigenlijk leuker -> met of zonder bril?
Op de onderstaande foto's heb ik trouwens een blote billengezicht (ik loop nog in mijn slaapoutfit haha), normaal gesproken draag ik wel make up.
Wat voor briljante ideeën hebben jullie?
Gast- Gast
Re: Haar- en briladvies gevraagd
Ik persoonlijk vind je zonder bril iets volwassener lijken (wel gek eigenlijk, meestal is het andersom). De bril maakt je vind ik een beetje student achtig haha.
Ik vind wel echt dat je mooi stijl haar hebt. Als ik jou was zou ik het laten groeien tot iets over schouder lengte en dan alleen onderin wat kleine laagjes voor een klein beetje volume. (niet teveel want bij dun haar krijg je snel zo 'duitse mat'.)
Qua kleur zou ik een tintje donkerder gaan, maar dat vind ik moeilijk te zeggen zo zonder make up.
Ik ga een wat plaatjes zoeken, is altijd leuk
Ik vind wel echt dat je mooi stijl haar hebt. Als ik jou was zou ik het laten groeien tot iets over schouder lengte en dan alleen onderin wat kleine laagjes voor een klein beetje volume. (niet teveel want bij dun haar krijg je snel zo 'duitse mat'.)
Qua kleur zou ik een tintje donkerder gaan, maar dat vind ik moeilijk te zeggen zo zonder make up.
Ik ga een wat plaatjes zoeken, is altijd leuk
Gast- Gast
Dezelfde foto die hier laatst al eens eerder heeft gestaan. Blijf ik een erg mooi kapsel vinden voor haar op schouder lengte.
Een donkerdere kleur.. (dit is wel erg donker, maar even voor het idee)
Bob met schuine pony
Deze achterkant van een bob vind ik ook wel leuk, beetje volume dat het niet te sluik hangt.
Of een lange bob met een schuine scheiding.
Een donkerdere kleur.. (dit is wel erg donker, maar even voor het idee)
Bob met schuine pony
Deze achterkant van een bob vind ik ook wel leuk, beetje volume dat het niet te sluik hangt.
Of een lange bob met een schuine scheiding.
Gast- Gast
Leuke plaatjes, Punk'd!
Ik vind die achterkant van die bob van Nicole Richie heel mooi. Ik hou niet zo van zo'n kippenkontje zeg maar, dus dit is wel een mooi alternatief. Een pony gaat m alleen niet worden, want blijkbaar heb ik daar niet de juiste haargroei voor (iets met kruinen enzo), waardoor dat niet mooi valt.
En ik denk dat ik inderdaad voor donker ga. In het trouwjurkentopic kun je zien hoe blond en make up mij staan trouwens haha. Maar ik vind donker nu eigenlijk wel beter bij me passen (al is het jammer dat het zo snel vervaagt).
Ik vind die achterkant van die bob van Nicole Richie heel mooi. Ik hou niet zo van zo'n kippenkontje zeg maar, dus dit is wel een mooi alternatief. Een pony gaat m alleen niet worden, want blijkbaar heb ik daar niet de juiste haargroei voor (iets met kruinen enzo), waardoor dat niet mooi valt.
En ik denk dat ik inderdaad voor donker ga. In het trouwjurkentopic kun je zien hoe blond en make up mij staan trouwens haha. Maar ik vind donker nu eigenlijk wel beter bij me passen (al is het jammer dat het zo snel vervaagt).
Gast- Gast
Met bril vind ik mooier en volwassener staan. Ik vond je trouwkapsel trouwens erg geweldig! Compliment!
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Leuk je te zien! Ook met blotebillengezicht :p
Ik vind zonder en met bril allebei leuk dus zou daarin lekker afwisselen.
Je haar lijkt me mooier als het een wat lichtere, frisse blonde kleur heeft. Misschien gewoon een hoop highlights erin? Ik vind het model die Punk'd laat zien in haar eerste plaatje heel erg leuk!
Ik vind zonder en met bril allebei leuk dus zou daarin lekker afwisselen.
Je haar lijkt me mooier als het een wat lichtere, frisse blonde kleur heeft. Misschien gewoon een hoop highlights erin? Ik vind het model die Punk'd laat zien in haar eerste plaatje heel erg leuk!
Gast- Gast
De kleur die je had op je trouwdag stond je geweldig!!
Maar zo vind ik je ook een hele mooie meid!
Maar zo vind ik je ook een hele mooie meid!
Gast- Gast
Ik zou idd ook voor highlights gaan. Ik heb zelf hetzelfde soort haar als jij geloof ik, en teveel laagjes maakt mijn haar niet mooier. Daar zou ik dus mee uitkijken. Een langere bob vind ik ook heel leuk!
Je bril vind ik leuk staan, maar zonder bril lijkt je idd net wat volwassener!
Je bril vind ik leuk staan, maar zonder bril lijkt je idd net wat volwassener!
Gast- Gast
Haha, leuk is dat he, kruinen? Daar heb ik ook last van! Pony is dan inderdaad geen optie..
Wat ik zelf ook altijd wel leuk vind, is een schuine bob, die van achteren korter is dan aan de voorkant.
Voor de zomer misschien lekker wat highlights er in?
Met en zonder bril vind ik allebei leuk!
Wat ik zelf ook altijd wel leuk vind, is een schuine bob, die van achteren korter is dan aan de voorkant.
Voor de zomer misschien lekker wat highlights er in?
Met en zonder bril vind ik allebei leuk!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Een langere bob, met de punten aan de voorkant een stuk langer dan de achterkant (dus erg schuin geknipt).
En dan weer een wat blondere kleur (iets donkerder dan op je trouwdag) en met highlights. Dan ben je volgens mij helemaal summerproof!
En dan weer een wat blondere kleur (iets donkerder dan op je trouwdag) en met highlights. Dan ben je volgens mij helemaal summerproof!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10
Hee een foto van Minneke! Leuke vrouw ben je zeg!!
Ik vind je met/zonder bril allebei even leuk, staat je allebei erg goed. En ik zou idd of teruggaan naar de bob, of in model laten knippen en langer laten groeien. Misschien een iets donkerder kleurtje?
Ik vind je met/zonder bril allebei even leuk, staat je allebei erg goed. En ik zou idd of teruggaan naar de bob, of in model laten knippen en langer laten groeien. Misschien een iets donkerder kleurtje?
Gast- Gast
Punk'd plaatst mooie kapsels! Jammer dat die eerste je dus niet zou staan? Ik denk ook dat veel highlights je mooi zouden staan, maar een koude tint bruin ook. Wat je nu hebt, vind ik te rood voor bij je huid. En dan heb je ook nauwelijks meer make-up 'nodig'. Ik vind je zonder bril ook mooier.
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Melis_je schreef:Punk'd plaatst mooie kapsels! Jammer dat die eerste je dus niet zou staan? Ik denk ook dat veel highlights je mooi zouden staan, maar een koude tint bruin ook. Wat je nu hebt, vind ik te rood voor bij je huid. En dan heb je ook nauwelijks meer make-up 'nodig'. Ik vind je zonder bril ook mooier.
Daar heb je een heel goed punt, eigenlijk kleurt roodachtig haar helemaal niet goed bij mijn huid! Maar heb je een voorbeeld van een koude tint bruin dan? Ik weet niet zo goed wat ik me daarbij moet voorstellen.
En dat eerste kapsel zou me denk ik best leuk staan, maar dat blijft voor geen meter zitten omdat mijn haar dan van voren in een middenscheiding blijft vallen. Dan valt je pony zeg maar ook in tweeën of je moet hem steeds weer opzij duwen. Dat zou wel kunnen, maar dan is mijn haar binnen een uur weer vet helaas.
Gast- Gast
Alle kleuren die op .0 eindigen. Bijvoorbeeld deze: http://www.tahenederland.nl/Webwinkel-Category-261310/Natural-Colour.html
Als het cijfer achter de punt hoger is, zit er meer rood in. Het cijfer voor de punt geeft de zwart/blondheid aan. 1.0 is koud en zwart, 9.0 is koud en lichtblond. Snap je?
Als het cijfer achter de punt hoger is, zit er meer rood in. Het cijfer voor de punt geeft de zwart/blondheid aan. 1.0 is koud en zwart, 9.0 is koud en lichtblond. Snap je?
Melis_je- Kletskop
Zou dit iets zijn? (kan het plaatje niet kopieëren)
http://www.hairfinder.com/techniques/movement-bob.htm
Of deze (maar dan zonder de schuine pluk):
http://www.hairfinder.com/haircollections5/parisspicy2.htm
http://www.hairfinder.com/techniques/movement-bob.htm
Of deze (maar dan zonder de schuine pluk):
http://www.hairfinder.com/haircollections5/parisspicy2.htm
Gast- Gast
Je plaatje doet het niet bij mij. Ook niet als ik op de link klik.
Op deze plaatjes kun je ook goed zien waar rood doorheen zit. Inderdaad alles wat niet op een 0 eindigd, zit rood in. De rest is 'puur' of 'koud'. Hoe je het noemen wilt.
Plaatje is veel te groot. Hier de link:
http://1.bp.blogspot.com/-imH7zGlTuGY/TVkQPEg1tTI/AAAAAAAABHI/j1Hvi3lBdv8/s1600/Sublime-mousse_haircolors.jpg
Op deze plaatjes kun je ook goed zien waar rood doorheen zit. Inderdaad alles wat niet op een 0 eindigd, zit rood in. De rest is 'puur' of 'koud'. Hoe je het noemen wilt.
Plaatje is veel te groot. Hier de link:
http://1.bp.blogspot.com/-imH7zGlTuGY/TVkQPEg1tTI/AAAAAAAABHI/j1Hvi3lBdv8/s1600/Sublime-mousse_haircolors.jpg
Gast- Gast
Voor die bovenste (kortere) vind ik dat je een wat ronder gezicht zou moeten hebben, zeker als een pony of lok niet lukt. Ik denk dat je gezicht langer zou lijken. Die tweede vind ik mooier.
Op www.taaz.com kan je een profiel maken en je foto uploaden. Je kunt dan allerlei kapsels in heel veel kleuren proberen. Wat leuk is aan die site, is dat je het kapsel echt goed aan kan passen omdat je heel veel punten van je gezicht invoert en ook het kapsel langer/korter kan maken of bepaalde plukken anders kan maken enzovoorts. Het is heel makkelijk en je kunt precies zien hoe het zou staan (je kunt er ook veel leuke make-up proberen).
Op www.taaz.com kan je een profiel maken en je foto uploaden. Je kunt dan allerlei kapsels in heel veel kleuren proberen. Wat leuk is aan die site, is dat je het kapsel echt goed aan kan passen omdat je heel veel punten van je gezicht invoert en ook het kapsel langer/korter kan maken of bepaalde plukken anders kan maken enzovoorts. Het is heel makkelijk en je kunt precies zien hoe het zou staan (je kunt er ook veel leuke make-up proberen).
Melis_je- Kletskop
Ohh dat ga ik zo ook even proberen haha.. Lijkt me wel leuk om te doen
Gast- Gast
Ja, je moet dat niet gaan doen als je nog klusjes hebt liggen hoor het is de hele dag leuk.
Melis_je- Kletskop
Ik zou het niet te kort laten knippen. Schouder lengte is mooi.
Gast- Gast
Elodie schreef:Ik zou het niet te kort laten knippen. Schouder lengte is mooi.
Toch heb ik ook wel korte kapsels gehad die goed stonden:
(Je kunt het niet zo duidelijk zien dat ik geef ik toe haha. Maar hier was het echt behoorlijk kort. Ik heb duizenden foto's.... waar steeds weer twee bepaalde kinderen op staan. Mezelf kan ik nauwelijks terugvinden op de een of andere manier )
Gast- Gast
Misschien geen duidelijke foto maar ik vind langer haar je echt mooier staan
Gast- Gast
Je hebt mooie ogen, zeg. Ik ben nu helemaal voor de lenzen.
Melis_je- Kletskop
Wat een handig tip van die 0 achter de ., dat wist ik helemaal niet. Valt chocoladebruin nu ook onder de koelere kleuren?
Minneke, mooie vrouw ben je. Ik zou gaan voor een kapsel op schouderlengte en dan idd met highlights, niet zo blond als op de laatste foto. Dat staat je wel hoor, maar ik vind highlights altijd wat natuurlijker ogen.
Minneke, mooie vrouw ben je. Ik zou gaan voor een kapsel op schouderlengte en dan idd met highlights, niet zo blond als op de laatste foto. Dat staat je wel hoor, maar ik vind highlights altijd wat natuurlijker ogen.
Julia- Prater
- Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10
Ik zou er een koperkleurtje indoen. Heb het zelf trouwens ook, super leuk
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vooruit, dan ik ook maar eens: Haar-advies gevraagd!
» Lang haar of kort haar?
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
» Weg met dat haar
» Kledingadvies gevraagd
» Lang haar of kort haar?
» Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)
» Weg met dat haar
» Kledingadvies gevraagd
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: