Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vooruit, dan ik ook maar eens: Haar-advies gevraagd!

+2
Pussycat
Sjaantje
6 plaatsers

Ga naar beneden

Vooruit, dan ik ook maar eens: Haar-advies gevraagd! Empty Vooruit, dan ik ook maar eens: Haar-advies gevraagd!

Bericht  Sjaantje wo 11 mei 2011 - 7:09

Morgen heb ik een afspraak bij de kapper staan en ik weet niet zo goed wat ik met mijn haar aan moet. Ik heb weer eens het gevoel dat ik 'iets heel anders' wil, maar ik weet wederom niet wat dat dan zou moeten zijn.
Eisen: lekker kort, makkelijk kapsel (ik kan mijn haar niet met mijn handen modelleren, kan dat alleen met een borstel) en ik ga het niet in en andere kleur laten verven (geldkwestie)

Dit ben ik, ongeveer anderhalve week hiervoor was ik al naar de kapper geweest dus dan kun je zien wat mijn 'normale' kapsel is. Nu zit het momenteel voor geen meter, want het is te lang Sad
Vooruit, dan ik ook maar eens: Haar-advies gevraagd! SparkleCWZ02

Tips, anyone?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vooruit, dan ik ook maar eens: Haar-advies gevraagd! Empty Re: Vooruit, dan ik ook maar eens: Haar-advies gevraagd!

Bericht  Pussycat wo 11 mei 2011 - 7:20

uhm kaal? Laughing

Ik vind dit juist een heel leuk kapsel.
Heb verder geen tips sorry zou niet weten hoe je een ander kapsel kan maken met kort haar.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Vooruit, dan ik ook maar eens: Haar-advies gevraagd! Empty Re: Vooruit, dan ik ook maar eens: Haar-advies gevraagd!

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 7:32

asymetrisch? Dus de ene kant heel kort en de andere kant wat langer?

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje wo 11 mei 2011 - 7:41

Ghehe ik ben dus niet de enige Toos Inspiratieloos!

Pussycat: sorry, maar uhm kaal is niet echt een optie, nee :P

Lily, asymmetrisch heb ik al een beetje in mijn pony maar ik denk dat het voor de rest niet zo bij me past. Aangezien ik heel dik haar heb ben ik bang dat het dan too much wordt! Nu is mijn haar ook 'lang' en ben ik het alleen maar achter mijn oren weg aan het proppen :S
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 7:54

ik heb ook heel dik haar en heb het nu asymetrisch, oke m`n kapster heeft het niet helemaal goed geknipt want je ziet amper verschil mja. Maar als je dan bij je kapsalon vraagt of ze het even flink willen uitdunnen doen ze dan wel hoor smile anders zou ik elke 3 weken moeten gaan omdat ik er dan al niks meer mee kan omdat het zo dik is.

Gast
Gast

Bericht  Pussycat wo 11 mei 2011 - 8:03

Geen optie? Tja.. dan zou ik dit kapsel houden Very Happy
Ook als ik zou moeten kiezen voor asymetrisch of dit zeg ik dit.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Monte wo 11 mei 2011 - 8:25

Langer haar? Ik vind kort niet heel geweldig en denk dat langer haar je erg mooi zal staan
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Sjaantje wo 11 mei 2011 - 9:53

Monte, dankjewel voor je reactie. Je zou best eens gelijk kunnen hebben, maar helaas is langer haar voor mij niet hanteerbaar omdat ik reuma heb in (o.a.) mijn armen. Ik heb het lang gehad, en juist vanwege mijn beperkingen heb ik het af laten knippen.

Zal eens vragen wat voor asymmetrische mogelijkheden er zijn. En anders wordt het gewoon weer hetzelfde laughcry
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette wo 11 mei 2011 - 10:05

Zoiets?;

Vooruit, dan ik ook maar eens: Haar-advies gevraagd! Superkort17

Vooruit, dan ik ook maar eens: Haar-advies gevraagd! Pink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Monte wo 11 mei 2011 - 10:08

Sjaantje schreef:Monte, dankjewel voor je reactie. Je zou best eens gelijk kunnen hebben, maar helaas is langer haar voor mij niet hanteerbaar omdat ik reuma heb in (o.a.) mijn armen. Ik heb het lang gehad, en juist vanwege mijn beperkingen heb ik het af laten knippen.

Zal eens vragen wat voor asymmetrische mogelijkheden er zijn. En anders wordt het gewoon weer hetzelfde laughcry
oh ok, wat naar lijkt dat me. Ik denk dat je het juist wat speelser moet maken juist niet korter/pittiger. Misschien een paar highlights(schrijf je dat zo?). Ik zou het zeker niet korter knippen want ik denk dat qua kapsel dit dan wel het meeste bij je past. Maar ik weet natuurlijk ook niet wat hier bedoeld wordt met asymmetrisch(dan denk ik altijd gelijk aan 1 kant geschoren en andere kant langer, dat vind ik echt niet mooi)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje wo 11 mei 2011 - 10:15

Monte, ja vervelend is het wel, maar op zich ben ik er wel aan gewend. Maar het is wel iets om rekening mee te houden bij de kapper Very Happy En dat symmetrische... ik heb dezelfde associaties als jij! Behalve dan de asymmetrische pony die ik al een hele tijd heb, dat ken ik dan weer wel Wink

Jeannette, wat leuk dat je me een P!NK-kapsel als suggestie geeft! Pas ik voortaan goed bij mijn onderschrift :P Zoiets als op de foto met de bovenste mevrouw zit het al een heel eind als ik van de kapper af kom, maar zodra ik zélf mijn haar moet doen... Evil or Very Mad
Vind het wel leuke plaatjes die je hebt uitgezocht!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jeanette wo 11 mei 2011 - 10:21

Haha, dat van je onderschrift was me nog niet eens opgevallen! :P

Maar wie weet de kapster wel iets wat bij je past. Zo doe ik het ook meestal. Ik ga toevallig morgen ook haha!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Monte wo 11 mei 2011 - 10:22

Heb ook nog wat plaatjes gezocht(weet natuurlijk niet of het ook bij je kan, dat moet de kapper zeggen):
Vooruit, dan ik ook maar eens: Haar-advies gevraagd! Coupsoliel
Vooruit, dan ik ook maar eens: Haar-advies gevraagd! Brown_hair_highlights
Vooruit, dan ik ook maar eens: Haar-advies gevraagd! Keira-knightley-short-hair-photos-09%2525255B1%2525255D
Deze vind ik ook leuk, maar misschien alweer te lang voor je:
Vooruit, dan ik ook maar eens: Haar-advies gevraagd! Mandymoore2
Vooruit, dan ik ook maar eens: Haar-advies gevraagd! Keira-knightley-short-haircuts
Vooruit, dan ik ook maar eens: Haar-advies gevraagd! Frankie-sandford-short-hair-2
Vooruit, dan ik ook maar eens: Haar-advies gevraagd! Short%25252525252525252BHairstyles%25252525252525252Bwith%25252525252525252BBangs%25252525252525252Brhianna
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Sjaantje wo 11 mei 2011 - 10:24

Ja die kapster wordt gek van mij hahaha! Tis al de zoveelste keer dat ik ga zeuren dat ik iets anders wil, maar niet weet wat dan precies! Wat wil jij met je haar laten doen?

Monte, wow je bent flink bezig zeg! Ik zie wel wat leuke dingen ertussen te staan Very Happy Moet wel zeggen dat ik vaak onzeker ben of zoiets 'hips' wel bij mij zou staan.

Ik ga er eens een nachtje over slapen!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Monte wo 11 mei 2011 - 10:29

Sjaantje schreef:Ja die kapster wordt gek van mij hahaha! Tis al de zoveelste keer dat ik ga zeuren dat ik iets anders wil, maar niet weet wat dan precies! Wat wil jij met je haar laten doen?

Monte, wow je bent flink bezig zeg! Ik zie wel wat leuke dingen ertussen te staan Very Happy Moet wel zeggen dat ik vaak onzeker ben of zoiets 'hips' wel bij mij zou staan.

Ik ga er eens een nachtje over slapen!
haha ja niets te doen zo in de avond. Ik kan het me helemaal voorstellen dat je dat gevoel hebt. Maar dan vind ik het toch al knap dat je dit kapsel hebt, ik zou dat echt nooit durven(al wat het bij jou natuurlijk wel noodzaak,dan moet het wel). Ik zit nu ook al met hetzelfde kapsel. Zou wel graag een pony willen,maar ben bang dat het vreselijk staat. Ik heb wel op taaz uitgeprobeerd, misschien is dat ook wel wat voor jou. Dan kun je je eigen foto uploaden en alle soorten kapsels en kleuren uitproberen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  _Femme wo 11 mei 2011 - 10:32

Ik denk dat het jou heel goed zou staan als je het juist een klein stukje laat groeien, een paar cm maar, dat je haar niet omhoog staat maar dat het wat meer op je hoofd ligt/naar beneden gaat.. Zoals bij die laatste foto van Rihanna maar dan iets korter (zelf wil je zo kort mogelijk toch?)

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Sjaantje wo 11 mei 2011 - 10:36

Nou Femme, het hoeft niet per sé zo kort mogelijk want dan zou ik het nóg een stuk korter moeten hebben dan nu. Maar 'lang haar' is niet te doen dus daar moet een middenweg in gevonden worden. Iets langer dan op mijn foto in de openingspost zou misschien wel kunnen, maar zou het dan niet na een week of wat alweer zo ver gegroeid zijn dat het voor geen meter zit? Nu kan ik ongeveer om de 6 weken naar de kapper maar ik zou liever niet vaker hoeven gaan (qua financiën dan, want verder vind ik het heel leuk om naar de kapper te gaan!)

Monte, ik heb taaz wel eens geprobeerd, maar werd er een beetje moedeloos van Sad maar dat zal vast aan mij gelegen hebben!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  minoessepoes wo 11 mei 2011 - 18:45

http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.senrhaarmode.nl/nieuwsbrief/dame_.jpg&imgrefurl=http://forum.viva.nl/forum/list_message/6966119&usg=__iVqHIWkP2dZXsBlsYlNbPvUGfQg=&h=275&w=185&sz=10&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=drjTibNjejhtaM:&tbnh=166&tbnw=109&ei=z3LLTY2tCMiW-wao6sS0Aw&prev=/search%3Fq%3Dkort%2Bdames%2Bkapsel%2Basblond%26hl%3Dnl%26biw%3D1276%26bih%3D837%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=rc&dur=312&page=1&ndsp=26&ved=1t:429,r:8,s:0&tx=50&ty=89

http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.haarstylen.com/wp-content/uploads/2009/03/victoria-beckham1.jpg&imgrefurl=http://www.haarstylen.com/tag/korte-kapsels/&usg=__vhbJqbgJaV3wE2PbMTw_z0oPER4=&h=350&w=247&sz=15&hl=nl&start=0&zoom=1&tbnid=iEF3cMEps5-MhM:&tbnh=170&tbnw=129&ei=enPLTezHA4HS-gbxi_20Aw&prev=/search%3Fq%3Dkort%2Bdames%2Bhaar%26hl%3Dnl%26biw%3D1276%26bih%3D837%26gbv%3D2%26tbm%3Disch&itbs=1&iact=hc&vpx=136&vpy=245&dur=63&hovh=267&hovw=189&tx=93&ty=121&page=1&ndsp=28&ved=1t:429,r:7,s:0

Sorry ik kan geen plaatjes plakken vanaf deze computer! Maar dit soort kapsels lijken me wel leuk, net wat jonger! Zelf zou ik denk ik wel voor net een wat pittiger kleurtje gaan, of juist asblond of juist heel donker bruin, dat geeft het kapsel net wat meer kracht, dat hele bruine zou je ook thuis kunnen laten doen door een vriendin bijvoorbeeld. Maar ik begrijp het ook wel als je dat niet wilt!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868

Bericht  Gast wo 11 mei 2011 - 22:09

Waarom kleur je het niet lichter? En inderdaad iets langer vind ik ook mooier.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 7:58

Purple schreef:Waarom kleur je het niet lichter? En inderdaad iets langer vind ik ook mooier.

Daar heeft ze geen budget voor nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 8:16

Jen_ schreef:

Oh, ja. Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast do 12 mei 2011 - 9:15

Purple schreef:
Jen_ schreef:

Oh, ja. Embarassed

Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Monte do 12 mei 2011 - 9:18

Zelf verven of highlights kan ook. Wordt wel minder als bij de kapper, maar ze moet dan ook niet heel veel tinten lichter gaan. Gewoon wat lichtere plukjes, dat valt wel mee qua prijs(zelf doen)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: