Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kledingadvies gevraagd

Ga naar beneden

Kledingadvies gevraagd Empty Kledingadvies gevraagd

Bericht  PapillonRose vr 28 okt 2011 - 23:33

Heb net mijn wintergarderobe eens uitgezocht en ben tot de conclusie gekomen dat ik nog bijster weinig winterkleding heb. Moet dus binnenkort er maar weer aan geloven en gaan shoppen. Vroeger was ik shopaholic, nu vind ik er niks meer aan om te shoppen..

Sinds de zwangerschap lukt het me namelijk niet meer om wat leuks te vinden. Tenminste, iets leuks dat ook nog goed staat laughcry Dus ik dacht, er zitten hier genoeg meiden met kijk op mode, misschien heeft iemand wat leuke tips voor me?

Het grootste probleempunt is mijn buikje. Dit wil ik dus graag zo veel mogelijk verhullen. Daarbij is broeken kopen een drama. Handig als je benen in maatje 38 passen, maar je buik niet No Oja, ik heb ook vrij grote borsten en niet heel veel taille. Mijn benen zijn lang en vrij slank. Mijn heupen zijn ook aan de smalle kant. Hopelijk weet iemand wat leuks smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies gevraagd Empty Re: Kledingadvies gevraagd

Bericht  Gast vr 28 okt 2011 - 23:59

Veel losse bovenkleding maar wel met een V hals om de nadruk op je hals/borst te leggen. Bijv. grotere shirtjes of tunieken die net op je heupen vallen (wel wat ruimer zodat je buikje niet zichtbaar is) en dan lijkt het alsof je benen nog slanker zijn dan ze al zijn. (niet te overdreven wijd.. maar gewoon mooie losjes)

Ik zou in iedergeval niet proberen je taille op te zoeken om hem te benadrukken want met een buikje ga je die dan ook al snel benadrukken/zien en dat wil je juist niet. Of van die shirtjes die strak onder de borst zitten en wijd lopen zou ik ook proberen te vermijden, volgens mij krijg je dan nog meer het 'zwanger' effect. Bij het benadrukken van de taille kun je in dit geval beter gebruik maken een losse strik o.i.ld. (zoals in plaatje 2 en 3).

zoiets:

(niet met deze broek hoor, maar even qua lengte voor het idee) En dan een leuk vestje of jasje erover. Of een mooie sjaal o.i.d
Kledingadvies gevraagd Image4xl

Kledingadvies gevraagd Image4xl

Kledingadvies gevraagd Image4xl

Kledingadvies gevraagd Image4xl

Hopelijk heb je er wat aan!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies gevraagd Empty Re: Kledingadvies gevraagd

Bericht  PapillonRose za 29 okt 2011 - 0:06

Dat zijn leuke dingen Punk'd! En ik wil mijn taille idd niet benadrukken, zoveel taille heb ik sowieso al niet, en dan zie je mijn buikje nog beter Rolling Eyes

Maar hier kan ik al wel wat mee, super smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Kledingadvies gevraagd Empty Re: Kledingadvies gevraagd

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum