En hij is weer op..
+18
Lejow
Lady4
Jelleke
silly-one
Moezie
_Lacey_
Jacolien
Phileine
Pien
Oasis
Rush
miss22
Suus
girli
Happydobby
Sorella
Zwoesj
Chocoholic
22 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: En hij is weer op..
Chocolade, nee. Ik laat zelfs letters van 5 december over de datum lopen. Ik koop denk ik maximaal 4/5 keer per jaar echt chocolade voor mezelf. Maar vroeger was ik wild van chocoladerepen! Vooral Twix en Bounty
Ik hou nu meer van hartige dingen, en af en toe geniet ik van zoet.
Ik hou nu meer van hartige dingen, en af en toe geniet ik van zoet.
Gast- Gast
Nou, ik ben het in deze wel eens met Jada. Of zijn er mensen die echt vinden dat uitkotsen beter isPippa schreef:Jada schreef:Beter weggooien dan het weer uitkotsen toch?
Doe je dat echt nou expres, van die opmerkingen maken die echt nergens op slaan?
Gast- Gast
Ik ben gek op chocola, en dat weten de kinderen uit mijn klas ook.. Die noemen me chocolademonster haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik geef helemaal niks om chocolade, nooit gedaan ook. En helaas is de juffentraktatie bijna altijd chocolade . Gelukkig snapt mijn groep dat ik liever een zakje chipjes mee eet hahaLejow schreef:Ik ben gek op chocola, en dat weten de kinderen uit mijn klas ook.. Die noemen me chocolademonster haha
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Jada schreef:Beter weggooien dan het weer uitkotsen toch?
Guttegut, het zonnetje in huis reageert ook weer. Kick je erop om jezelf negatief neer te zetten, mensen af te zeiken en niet aardig gevonden te worden en daar vervolgens reacties op te krijgen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nou, ik ben het in deze wel eens met Jada. Of zijn er mensen die echt vinden dat uitkotsen beter isPippa schreef:Jada schreef:Beter weggooien dan het weer uitkotsen toch?
Doe je dat echt nou expres, van die opmerkingen maken die echt nergens op slaan?
Zie je niet dat het merendeel van haar posts echt als een tang op een varken slaan? Voeg deze post er aan toe en dan ben je het hopelijk niet meer met haar eens.
Gast- Gast
Ik bekijk het liever per post..Tea-Leaf schreef:Smikkell schreef:Nou, ik ben het in deze wel eens met Jada. Of zijn er mensen die echt vinden dat uitkotsen beter isPippa schreef:Jada schreef:Beter weggooien dan het weer uitkotsen toch?
Zie je niet dat het merendeel van haar posts echt als een tang op een varken slaan? Voeg deze post er aan toe en dan ben je het hopelijk niet meer met haar eens.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik bekijk het liever per post..Tea-Leaf schreef:Smikkell schreef:Nou, ik ben het in deze wel eens met Jada. Of zijn er mensen die echt vinden dat uitkotsen beter isPippa schreef:Jada schreef:Beter weggooien dan het weer uitkotsen toch?
Dat kan, maar dan zal je hopelijk toch tot dezelfde conclusie komen. Ik heb zelden tot nooit een leuke reactie van haar gezien. Of Jada is fake en lacht zich rot om onze reacties.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik gok van wel, ik ben Jada inmiddels echt beu. Raar meisje.Pippa schreef:Jada schreef:Beter weggooien dan het weer uitkotsen toch?
Me too... :S
Ik heb net een hele toblerone fruit & nut op...
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
zijn er hier ook meiden die daar echt van aankomen/aangekomen zijn?
ik at dit dus ook wekelijks...meerdere keren
sinds ikermee gestopt ben 13 kilo kwijt
soms eet ik nog weleens n stukje pure chocolade, of wat kleine chocoladesnoepjes, maar dat was omdat ik op vakantie was vd week en die er lagen, zelf koop ik nooit junkfood
ik at dit dus ook wekelijks...meerdere keren
sinds ikermee gestopt ben 13 kilo kwijt
soms eet ik nog weleens n stukje pure chocolade, of wat kleine chocoladesnoepjes, maar dat was omdat ik op vakantie was vd week en die er lagen, zelf koop ik nooit junkfood
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ik heb buien dat ik chocola heerlijk vind, maar kan ook weken zonder...
Gast- Gast
Ik was heel goed bezig voor mijn vakantie en voelde me in mijn vakantie dan ook heerlijk slank in bikini, maar sinds we weer thuis zijn gaat het minder. Vandaag al een zakje maltesers op..
Ik snoep weer veel te veel, kan er niet afblijven. En dan voornamelijk chocolade...
Ik heb dus weer een schop onder mijn kont nodig, want ik begin weer een beetje een rollade te lijken in de kleding die voor mijn vakantie precies paste.
Ik snoep weer veel te veel, kan er niet afblijven. En dan voornamelijk chocolade...
Ik heb dus weer een schop onder mijn kont nodig, want ik begin weer een beetje een rollade te lijken in de kleding die voor mijn vakantie precies paste.
Gast- Gast
Ik hou wel van chocola maar koop het bijna nooit, paar keer per jaar misschien.. Net als toetjes, chips en koekjes, eet het zelden. Helaas is het niet aan mn figuur te zien Ik geef meer om een lekkere boterham of een bord pasta, dus eet wel teveel koolhydraten vrees ik.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik bekijk het liever per post..Tea-Leaf schreef:Smikkell schreef:Nou, ik ben het in deze wel eens met Jada. Of zijn er mensen die echt vinden dat uitkotsen beter isPippa schreef:Jada schreef:Beter weggooien dan het weer uitkotsen toch?
Dan slaat dat nog steeds nergens op.
Gast- Gast
Want? Ik vind niet snoepen beter dan snoepen en weer uitkosten..Pippa schreef:Smikkell schreef:Ik bekijk het liever per post..Tea-Leaf schreef:Smikkell schreef:Nou, ik ben het in deze wel eens met Jada. Of zijn er mensen die echt vinden dat uitkotsen beter isPippa schreef:Jada schreef:Beter weggooien dan het weer uitkotsen toch?
Dan slaat dat nog steeds nergens op.
Gast- Gast
Joh, maar het gaat hier gewoon over snoepen - dan hoeft dat niet te betekenen dat iemand wat uitkotst, ik vind het een beetje dom om zoiets te benoemen in een topic over chocolade, je kunt daar ook gewoon lekker van genieten, lijkt me.
Gast- Gast
Ik eet nooit chocolade, en kopen doe ik het al sowieso niet.
Soms, als ik in de supermarkt ben,zie ik bakken gevuld met zakken met Balisto's. Die neem ik dan mee, de eerste twee is lekker.. maar daarna blijft het in de kast.
Soms, als ik in de supermarkt ben,zie ik bakken gevuld met zakken met Balisto's. Die neem ik dan mee, de eerste twee is lekker.. maar daarna blijft het in de kast.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Tsja. Het hart op de tong hebben is niet altijd een verrijking van je persoonlijkheid geloof ik, Jada.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Dat heb ik weer...
» Het weer
» Het weer
» Het weer
» Dat heb ik weer...
» Het weer
» Het weer
» Het weer
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: