Het weer
+10
mo-lola
SleepingBeauty
Pussycat
Lotus
Eris
Arwyn
Rovine
Ugly Betty
Makamba
smooch
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het weer
Ik ben benieuwd hoe het weer bij jullie vandaag is.
Hier sneeuwt het echt als een gek En ik word daar ontzettend blij van! Morgen dus lekker sleeën en sneeuwpoppen maken. ( had ik nog niet gedaan, erg hé.)
Hier sneeuwt het echt als een gek En ik word daar ontzettend blij van! Morgen dus lekker sleeën en sneeuwpoppen maken. ( had ik nog niet gedaan, erg hé.)
Gast- Gast
Re: Het weer
Hier is het ook net begonnen met sneeuwen
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Hier nog geen vlokje sneeuw te bekennen! Het is bewolkt, maar droog.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Hier is het droog, geen sneeuw te bekennen...
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moet zometeen nog naar huis fietsen. Duim met me mee dat het nog anderhalf uur sneeuwvrij blijft hier!
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Het sneeuwt hier inmiddels alweer een paar uur..
Hoop dat het wel snel ophoudt, zou morgen een dagje weg met m'n moeder en denk niet dat die zin heeft om te rijden met dit weer!
Hoop dat het wel snel ophoudt, zou morgen een dagje weg met m'n moeder en denk niet dat die zin heeft om te rijden met dit weer!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Het sneeuwde eerst, toen ik net buitenkwam regen.. maar nu weer droog!
Volgens de radar is hier ook alleen natte sneeuw...
Volgens de radar is hier ook alleen natte sneeuw...
Gast- Gast
Hier ook al een dik uur.
Mijn vriend moet vanavond nog werken en komt zo rond 23.00u thuis. Vind ik wat minder fijn... Ik zit namelijk ziek thuis.. Waar ik van baal, aangezien het bijna kerstvakantie is... en ik voor mijn gevoel nu faal
Mijn vriend moet vanavond nog werken en komt zo rond 23.00u thuis. Vind ik wat minder fijn... Ik zit namelijk ziek thuis.. Waar ik van baal, aangezien het bijna kerstvakantie is... en ik voor mijn gevoel nu faal
Gast- Gast
Hier nog geen sneeuw. Hoop dat het voorlopig nog niet komt, mijn man moet wel een beetje vlot naar huis kunnen rijden zodat we vanavond kunnen gaan sporten en ik wil morgenochtend weg met de scooter, wat ook niet doorgaat als het glad is.
Gast- Gast
Hier nog niks! Al kreeg ik straks wel van een mevrouw op straat te horen dat het vandaag of morgen ging sneeuwen
Gast- Gast
Hier sneeuwt het ook heel licht. Zou wel leuk zijn als we een witte kerst krijgen
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Het sneeuwt hier nu ook net een kwartiertje. Van mij hoeft het niet. Ik houd niet van gladde wegen en ik heb het koud.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Er ligt hier al ruim 5 cm sneeuw. Het sneeuwt dan ook al 2 uur behoorlijk hard.
Gast- Gast
Hier was vanmiddag eerst natte sneeuw en toen regen.
Maar een dorp hiernaast sneeuwt het en blijft het liggen
Maar een dorp hiernaast sneeuwt het en blijft het liggen
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Onderweg naar huis sneeuwde het ook!
NU is het weer hier bij mij thuis droog!
Van mij hoeft het ook echt niet hoor!!! Dat gegelibbber over de wegen, brrrr
NU is het weer hier bij mij thuis droog!
Van mij hoeft het ook echt niet hoor!!! Dat gegelibbber over de wegen, brrrr
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Hier sneeuwt het heel lichtjes al vanaf vanmiddag 15.00
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
hier was er eerst sneeuw, en nu regen.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Hier sneeuwt het gelukkig nog niet!!
Ilona- Fluisteraar
- Aantal berichten : 23
Punten : 25
Registratiedatum : 08-12-10
Hier ligt ondertussen een aardig pak sneeuw. Het heeft vanaf een uur of 4 tot iets van half 8 onafgebroken gesneeuwd.
Helaas zat ik rond 17.00 op de (auto)weg toen het behoorlijk hard sneeuwde hier.
Iemand schuin voor me raakte toen in een slip en ik kon nog remmen, maar diegene achter mij niet meer.
Resultaat: de achterkant van mn auto flink in elkaar en zelf ondertussen steeds meer last van mn nek, schouders en rug.
Van mij mag die sneeuw dus wel weer heel snel weg zijn!!!
Helaas zat ik rond 17.00 op de (auto)weg toen het behoorlijk hard sneeuwde hier.
Iemand schuin voor me raakte toen in een slip en ik kon nog remmen, maar diegene achter mij niet meer.
Resultaat: de achterkant van mn auto flink in elkaar en zelf ondertussen steeds meer last van mn nek, schouders en rug.
Van mij mag die sneeuw dus wel weer heel snel weg zijn!!!
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Vanmiddag toen ik kids uit school ging halen, sneeuwde het wel hard maar het bleef niet erg liggen. Nu ligt er een heel klein beetje op de stoep en verder niets. Eigenlijk mag het van mij alleen in het weekend sneeuwen en dan door-de-weeks weer weg zijn, als ik moet werken
Cherique- Fluisteraar
- Aantal berichten : 304
Punten : 330
Het is hier wit, koud en glad.
Mijn collega zei om 16.30u; Isa, we zijn morgen voor 08.00u ingeroosterd. Wie zal het eerste zijn? Ik ga me niet haasten, jij toch ook niet?" Hij moet uit Duitsland komen, ik uit het noorden. We zullen wel zien of we er morgen komen. Het is hier spekglad, slecht gestrooid... Tja...
Mijn collega zei om 16.30u; Isa, we zijn morgen voor 08.00u ingeroosterd. Wie zal het eerste zijn? Ik ga me niet haasten, jij toch ook niet?" Hij moet uit Duitsland komen, ik uit het noorden. We zullen wel zien of we er morgen komen. Het is hier spekglad, slecht gestrooid... Tja...
Gast- Gast
Dat lag hier ook Ik ben met 30km per uur naar mijn werk gereden, want harder was echt niet betrouwbaar. Ik stond gewoon in de file hier in het dorp! Wat een gladheid.Purple schreef:Er ligt hier al ruim 5 cm sneeuw. Het sneeuwt dan ook al 2 uur behoorlijk hard.
Toen ik vrij was was bijna alle sneeuw weer weg en lag er een laagje ijs
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...
» Het weer
» Wat een weer!
» Dat heb ik weer...
» Nu ik weer werk is het weer helemaal mis...
» Het weer
» Wat een weer!
» Dat heb ik weer...
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: