Het weer
+21
Minx
Toet
Sophiee
Muppetje
Reeza
Jilke
Susan
Printje
Alex
Bliss
Shisha
Snoes
Kowalski
Caramba
Arwyn
nijntje4
Sarah1985
Rush
Tinus
Ibbeltje
SuzieQ
25 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Het weer
De een vindt het heerlijk, de ander vreselijk. Op internet geven ze een dag waarop het 34 graden en heel zonnig is een 9, maar wat vind jij?
Ik vind dit weer vreselijk. Op mijn werk kom ik niet vooruit, zit ik te zweten en te plakken en door mijn zweethanden voel ik me de hele dag vies. Ik krijg niks gedaan, veel te warm voor huishoudelijke klusjes en toen ik vanmiddag vanuit mijn werk naar huis fietste, kwam ik drijfnat en duizelig van de warmte thuis. Ik geef dit weer een 5 (tenzij ik de hele dag niks hoef te doen behalve in een zwembad op een luchtbedje liggen ).
Ik geef een dag met ca 22 graden, zonnetje en weinig wind een 9. Of een dag met veel zon, sneeuw, min 5 en geen wind. Ook dat is voor mij een 9.
Ik vind dit weer vreselijk. Op mijn werk kom ik niet vooruit, zit ik te zweten en te plakken en door mijn zweethanden voel ik me de hele dag vies. Ik krijg niks gedaan, veel te warm voor huishoudelijke klusjes en toen ik vanmiddag vanuit mijn werk naar huis fietste, kwam ik drijfnat en duizelig van de warmte thuis. Ik geef dit weer een 5 (tenzij ik de hele dag niks hoef te doen behalve in een zwembad op een luchtbedje liggen ).
Ik geef een dag met ca 22 graden, zonnetje en weinig wind een 9. Of een dag met veel zon, sneeuw, min 5 en geen wind. Ook dat is voor mij een 9.
SuzieQ- Prater
- Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12
Re: Het weer
Als je dingen moet is het niet fijn zo warm vind ik. Maar hoef je niks en kan je alles op je eigen temp doen net waar je zin in hebt vind ik het prima.
Al heb ik het liever rond een graad of 25 dan 30 of meer.
Al heb ik het liever rond een graad of 25 dan 30 of meer.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Zoals vandaag geef ik het een 7, met een windje niet in de zon was het best te doen. Maar van het weekend krijgt het wel een onvoldoende denk ik, boven de 30 trek ik niet.
Ik krijg dan ook niks uit mijn handen. Lig de hele dag voor pampus en onderneem bijna niets...
Ik krijg dan ook niks uit mijn handen. Lig de hele dag voor pampus en onderneem bijna niets...
Tinus- Prater
- Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11
Qua weer vind ik het opzich prima, als het maar niet te lang aan een stuk is, zoals nu, dan wordt het zo benauwd.
Ik vermaak me wel onder te boom in de tuin en in de cabrio. Sneeuw, zon en -5 geef ik een 10, dat is mn favoriete weer, helemaal als er de avond ervoor sneeuwstorm is, gezellig!
Ik vermaak me wel onder te boom in de tuin en in de cabrio. Sneeuw, zon en -5 geef ik een 10, dat is mn favoriete weer, helemaal als er de avond ervoor sneeuwstorm is, gezellig!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
ik vind dit weer niks, veel te benauwt te warm. is maar goed dat ik nu nog vakantie heb. Geef mij maar graad of 20-25.
Vind vooral de nachten vreselijk in de zomer.
Vind vooral de nachten vreselijk in de zomer.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Ik kijk absoluut niet uit naar morgen. En de reden daarvan is dat het niet alleen buiten bloedheet is, maar dat het binnen ook niet meer te doen is. En de warmte blijft dusdanig lang hangen...
Anderzijds vind ik dat ik absoluut niet mag zeuren. Het is de hele zomer verder goed te doen geweest. En daarnaast zullen dit de laatste paar mooie dagen van dit jaar zijn. Vanaf volgende week is het gewoon weer 16 graden. Even doorstaan dus.
Anderzijds vind ik dat ik absoluut niet mag zeuren. Het is de hele zomer verder goed te doen geweest. En daarnaast zullen dit de laatste paar mooie dagen van dit jaar zijn. Vanaf volgende week is het gewoon weer 16 graden. Even doorstaan dus.
Gast- Gast
Ik vond het vandaag eerlijk gezegd reuze meevallen, er stond wind en in huis is het ook niet megaheet geworden omdat er weinig zon was. Ik hoor iedereen puffen en klagen maar hou dan je hart maar vast dit weekend
Als het echt richting 30 graden of meer is zonder wind dan vind ik het ook niet lekker meer. Het ideaalst is een graadje of 23 met zon, maar dat bestaat bijna niet in Nederland.
Als het echt richting 30 graden of meer is zonder wind dan vind ik het ook niet lekker meer. Het ideaalst is een graadje of 23 met zon, maar dat bestaat bijna niet in Nederland.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
Ik vond het vandaag ook echt meevallen.
We zijn naar Duitsland geweest en voor die plaats voorspelden ze 29 graden. Zag er daardoor een beetje tegenop, maar het was heerlijk weer!
Paar week geleden toen het zo warm was, vond ik het wel vreselijk plakkerig. Zondag 34 graden lijkt me ook helemaal niks..
We zijn naar Duitsland geweest en voor die plaats voorspelden ze 29 graden. Zag er daardoor een beetje tegenop, maar het was heerlijk weer!
Paar week geleden toen het zo warm was, vond ik het wel vreselijk plakkerig. Zondag 34 graden lijkt me ook helemaal niks..
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik zit de hele dag zowat binnen, alles dicht. Ik kan niet tegen deze warmte, al geldt dat alleen voor nederland. In frankrijk nergens last van gehad.
Ik geef dit weer hier dan ook een 4. Geef mij maar de herfst en de winter, die krijgen van mij een 9.
Ik geef dit weer hier dan ook een 4. Geef mij maar de herfst en de winter, die krijgen van mij een 9.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
Ik vind het nu wel heel erg warm, maar ik denk dat het bij mij, zoals Doedel zegt, ook een kwestie van wennen is! Eigenlijk vind ik het iets te benauwd en word ik er sloom van, maar ach, het is zomer
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Ik vind het weer prima zo! Liever dit warme weer dan hele dagen door regen. Al vind ik 25 graden ook net wat comfortabeler dan 30+ graden.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het nog wel meevallen met de warmte nu. Komt misschien ook omdat ik nachtdiensten heb en daardoor wat moeier ben. Dan heb ik het altijd wat sneller koud. Zit nu ook gewoon met lange mouwen binnen. 'S nacht op het werk met een vestje.
Maar zelf heb ik het liefste 25 graden met zon en weinig wind. Heerlijk!
Maar zelf heb ik het liefste 25 graden met zon en weinig wind. Heerlijk!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Ik vind het ook te warm. Op zich viel t vandaag nog mee, maar ik kijk niet uit naar zaterdag en zondag met meer dan 30 graden. Ik slaap al nachten slecht door de hitte en overdag ben ik moe, sloom en ik krijg koppijn. 20-25 graden vind ik ideaal, dan zit ik nog lekker in de zon zonder constant naar verkoeling te snakken!
Morgen zit ik de hele middag binnen volgens mij, heb een vrijgezellenfeest met cocktailworkshop! Zondag lig ik op het strand, hopelijk is t daar een beetje uit te houden en anders neem ik vaak een duik in zee.
Morgen zit ik de hele middag binnen volgens mij, heb een vrijgezellenfeest met cocktailworkshop! Zondag lig ik op het strand, hopelijk is t daar een beetje uit te houden en anders neem ik vaak een duik in zee.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Het weer zoals vandaag vind ik heerlijk, maar wat ze voor de komende dagen aangeven vind ik te warm. 32+ graden, dan is het hier in de tuin rond de 40 graden. Is niet meer fijn om dan in de tuin te liggen. Weggaan met dit weer vind ik ook niks, ook de verkoeling opzoeken niet want daar is het allemaal veel te druk. Nou heb ik hier wel een zwembad staan dus even kijken of dat een beetje uit te houden is dit weekend.
Gast- Gast
Ik vind dit heerlijk! Doe mij nog maar een paar weekjes dit weer
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
voor de mensen die dit weer lekker vinden. Kunnen jullie wel slapen snachts en met werken is dit weer toch ook niet fijn
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik kom moeilijk in slaap, maar als ik eenmaal slaap word ik niet meer wakker voor het weer ochtend is. Ik heb wel beide ramen op de slaapkamer helemaal open staan. Ik kan overigens wel gemakkelijker uit bed met dit weer, in de winter is het zo lekker warm en zo koud buiten het bed, nu is het stikheet in bed dus kom ik er veel sneller uit om te douchen.
SuzieQ- Prater
Ik slaap 's nachts prima en ik werk niet, dus dan heb ik er ook geen last van dat het zo warm is.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik vind dit vreselijk weer, veel en veel te warm. Ik vind max. 25 graden veel fijner, nu kun je morgenmiddag niet eens naar buiten met je kind.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Oja werken. Dat vind ik nu echt niet fijn. Op kantoor is het nu echt warm en er heeft steeds niemand tijd om onze airco te fixen. Ik krijg steeds van die opvliegers en van die vieze zweethanden. bah. Ik kan me ook veel slechter concentreren als ik het zo warm heb. Maar goed, ik ben dan wel weer blij dat ik geen zwaar lichamelijk werk doe. Lijkt me vreselijk om nu buiten in de hitte iets van stratenmaker ofzo te zijn.
SuzieQ- Prater
Ik ben blij dat dit weer in het weekend valt, we zijn in het vakantiehuisje waar het relatief koel is en er is een zwembad onder handbereik. Na dit weekend mag het van mij wel weer over zijn met de hitte en mag het zo zoetjes aan richting herfst gaan.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Het valt mij tot nu toe mee slapen kan ik nog wel ( behalve de afgelopen week maar daar komt doordat ik strontverkouden ben). Op mijn werk hebben we airco, dus heb ik er helemaal geen last van.
Gast- Gast
Mij hoor je niet klagen. Vind het weer heerlijk. Ik heb juist niks met kou etc.
Gast- Gast
Susan schreef: Na dit weekend mag het van mij wel weer over zijn met de hitte en mag het zo zoetjes aan richting herfst gaan.
Niks daarvan Ik heb mijn vakantie nog in het vooruitzicht week 35/36/37/38! Zou niet leuk zijn als het dan echt alweer herfstig is! Was daarom op zich ook wel blij dat het pas later dit jaar zo warm wordt!
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» En hij is weer op..
» Wat een weer!
» Dat heb ik weer...
» Dat heb ik weer!
» En hij is weer op..
» Wat een weer!
» Dat heb ik weer...
» Dat heb ik weer!
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: