En hij is weer op..
+18
Lejow
Lady4
Jelleke
silly-one
Moezie
_Lacey_
Jacolien
Phileine
Pien
Oasis
Rush
miss22
Suus
girli
Happydobby
Sorella
Zwoesj
Chocoholic
22 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: En hij is weer op..
En het is geen chocoladeN, maar chocolade. Als we toch gaan mierenneuken..Caribbeanlover schreef:TO, dat als jij als chocoverslaafde witte lekker vind, want dat is geen chocoladen omdat het niet van cacaobonen is gemaakt!
Gast- Gast
Storm schreef:En het is geen chocoladeN, maar chocolade. Als we toch gaan mierenneuken..Caribbeanlover schreef:TO, dat als jij als chocoverslaafde witte lekker vind, want dat is geen chocoladen omdat het niet van cacaobonen is gemaakt!
Gast- Gast
Storm schreef:En het is geen chocoladeN, maar chocolade. Als we toch gaan mierenneuken..Caribbeanlover schreef:TO, dat als jij als chocoverslaafde witte lekker vind, want dat is geen chocoladen omdat het niet van cacaobonen is gemaakt!
Je haalt de woorden uit mijn mond hahahaha
Gast- Gast
Nu heb ik ook zin in chocolade! Al hou ik het meest van hartig, van snoep en chocolade heb ik snel genoeg. Maar voor rolo's/twix/witte chocolade en surprise eieren heb ik wel een zwak
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Caribbeanlover schreef:TO, dat als jij als chocoverslaafde witte lekker vind, want dat is geen chocoladen omdat het niet van cacaobonen is gemaakt!
In witte chocolade zit geen cacaopoeder, wel cacaoboter en dat wordt uit de cacaobonen gewonnen. Dus het wordt wel van cacaobonen gemaakt.
Gast- Gast
Volgens mij ben ik de enige vrouw die níet om chocola geeft.. Heb er nooit echt trek in. Geef mij maar een zak Doritos chips, en dan het liefst die paarse of zwarte zak. Die eet ik wel in een keer leeg!!
Jacolien- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 71
Registratiedatum : 16-06-11
Jacolien schreef:Volgens mij ben ik de enige vrouw die níet om chocola geeft.. Heb er nooit echt trek in. Geef mij maar een zak Doritos chips, en dan het liefst die paarse of zwarte zak. Die eet ik wel in een keer leeg!!
Hahah, dat heb ik ook! Mijn vriend is de persoon hier die chocolade koopt. Ik koop het zelden.
Gast- Gast
Vroeger had ik ook echt een chocoladeverslaving, ik at het elke dag (geen hele repen overigens). maar tegenwoordig heb ik helemaal geen chocoladebehoefte meer. Ik heb op bangkok airport een grote reep milka gekocht voor onderweg, die heeft hier nog een paar weken in de kast gelegen en is toen de vuilnisbak in verdwenen. Heel raar. Ik heb overigens wel een zwak voor chips. En voor snoeptomaatjes.
Gast- Gast
Ik ook niet. Ben meer van de zoute popcorn.Jacolien schreef:Volgens mij ben ik de enige vrouw die níet om chocola geeft.. Heb er nooit echt trek in.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Sorella schreef:Youandi schreef:
En ik ben op een vreetdieet, dus het mag
Dat klinkt geweldig! Wat houdt het in en waarom?
Ik ben wat te licht en aangezien ik van veel brood, een dik bord eten en om de anderhalf uur een tussendoortje nog niet aankom, moet ik van mezelf 's avonds nog even wat bij 'bunkeren'
Gast- Gast
Bobbie schreef:Vroeger had ik ook echt een chocoladeverslaving, ik at het elke dag (geen hele repen overigens). maar tegenwoordig heb ik helemaal geen chocoladebehoefte meer. Ik heb op bangkok airport een grote reep milka gekocht voor onderweg, die heeft hier nog een paar weken in de kast gelegen en is toen de vuilnisbak in verdwenen. Heel raar. Ik heb overigens wel een zwak voor chips. En voor snoeptomaatjes.
In de vuilnisbak? How could you?
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Hmm dat kan ik nou echt niet, ik ben serieus na 4 stukjes misselijk (of 6, weet ikniet, weinig in ieder geval) het enige wat hier snel gaat is zout, en koekjes, maar ook niet binnen een halfuur haha.
Gast- Gast
ik snoep zelden.. Geef mij maar liever een stuk paprika, of fruit..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Als ik witte chocolade eet heb ik die van de AH met crispy rijst.
Verder heet ik vooral pure chocolade.
Laatst met mijn verjaardag een doosje bonbons gehad, maar ik lust ik niet ( praline vulling). En dat is best wel jammer want ze zijn van leonidas. Dus op zich geen verkeerd merk.
Verder heet ik vooral pure chocolade.
Laatst met mijn verjaardag een doosje bonbons gehad, maar ik lust ik niet ( praline vulling). En dat is best wel jammer want ze zijn van leonidas. Dus op zich geen verkeerd merk.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Hmm.. Ik had al zin in chocola en nu wordt het alleen maar erger en sta ik ook nog 's op het punt om boodschappen te gaan doen.. Denk dat ik een zak M&M's meeneem, heeeerlijk! (Zo'n bruine zak)
Jelleke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10
Youandi schreef:Sorella schreef:Youandi schreef:
En ik ben op een vreetdieet, dus het mag
Dat klinkt geweldig! Wat houdt het in en waarom?
Ik ben wat te licht en aangezien ik van veel brood, een dik bord eten en om de anderhalf uur een tussendoortje nog niet aankom, moet ik van mezelf 's avonds nog even wat bij 'bunkeren'
Oh, dat is wel vervelend als je maar niet aankomt. Maar wél lekker dat je daardoor zo veel mag snoepen haha!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
En ongezond.Sorella schreef: Maar wél lekker dat je daardoor zo veel mag snoepen haha!
Gast- Gast
Purple schreef:En ongezond.Sorella schreef: Maar wél lekker dat je daardoor zo veel mag snoepen haha!
Tsja, dat vergeten we voor het gemak even
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Vroeger at ik wel veel chocolade.. Nu kan ik mij gelukkig beheersen.
Vroeger gooide ik ook halve zakken chips weg.. Dan mocht ik van mijzelf maar een halve zak eten en dan moest ik direct de andere helft weggooien.. Mijn vriend werd dan altijd boos
Vroeger gooide ik ook halve zakken chips weg.. Dan mocht ik van mijzelf maar een halve zak eten en dan moest ik direct de andere helft weggooien.. Mijn vriend werd dan altijd boos
Gast- Gast
Jacolien schreef:Volgens mij ben ik de enige vrouw die níet om chocola geeft.. Heb er nooit echt trek in. Geef mij maar een zak Doritos chips, en dan het liefst die paarse of zwarte zak. Die eet ik wel in een keer leeg!!
+1! Vooral die Doritos Ik heb maar heel zelden zin in chocolade, ben meer van de hartige tussendoortjes.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Jada schreef:Beter weggooien dan het weer uitkotsen toch?
Doe je dat echt nou expres, van die opmerkingen maken die echt nergens op slaan?
Gast- Gast
Ooooh ik ben ook de laatste tijd weer veel te veel aan het vreten! Studie-stress, dan mag het, toch?!
Anyway, mijn favorieten:
- Witte chocolade met rice crisp
- Pindarotsjes
- Roze koeken
- Choco & biscuit van de Aldi
- Creme doublies
- Shuttles kaas-ui
- Van die kant en klare knoflooktoastjes met kruidenkaas
Oeps, en zo kan ik nog wel even doorgaan! Helaas vliegen de kilo's er aan, dus na het studeren maar weer even streng doen
Anyway, mijn favorieten:
- Witte chocolade met rice crisp
- Pindarotsjes
- Roze koeken
- Choco & biscuit van de Aldi
- Creme doublies
- Shuttles kaas-ui
- Van die kant en klare knoflooktoastjes met kruidenkaas
Oeps, en zo kan ik nog wel even doorgaan! Helaas vliegen de kilo's er aan, dus na het studeren maar weer even streng doen
Gast- Gast
Ik gok van wel, ik ben Jada inmiddels echt beu. Raar meisje.Pippa schreef:Jada schreef:Beter weggooien dan het weer uitkotsen toch?
Doe je dat echt nou expres, van die opmerkingen maken die echt nergens op slaan?
Gast- Gast
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Dat heb ik weer...
» Het weer
» Het weer
» Het weer
» Dat heb ik weer...
» Het weer
» Het weer
» Het weer
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: