Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dat heb ik weer...

+4
Travelgurly
Monte
Zwerver
Bimbam
8 plaatsers

Ga naar beneden

Dat heb ik weer... Empty Dat heb ik weer...

Bericht  Bimbam ma 7 mei 2012 - 23:29

Ik wilde een boterham met hagelslag gaan eten, dus die had ik klaargemaakt op een plank. Ik wilde de plank even neerzetten zodat ik zelf kon gaan zitten, maar die zette ik dus te ver op de rand. Gevolg: plank met brood met hagelslag valt ervan af en heel vloer ligt bezaaid met hagelslag. Dat heb ik weer... 394967 En natuurlijk staat onze stofzuiger al in ons nieuwe huis (we hopen eind deze week te verhuizen) dus ik heb het zo goed en zo kwaad als het ging proberen op te ruimen met een stoffer en blik.

Jullie nog onhandige momenten gehad?
Bimbam
Bimbam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Dat heb ik weer... Empty Re: Dat heb ik weer...

Bericht  Zwerver ma 7 mei 2012 - 23:47

Whahaha, ik moet toch wel lachen hoor. Dat zou ook typisch iets voor mij zijn!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Monte ma 7 mei 2012 - 23:49

Zoiets had ik laatst ook. Had ik op een avond allemaal lekkere toastjes met zelfgemaakte tonijnsalade gemaakt, maar had het plankje op de salontafel staan iets uitstekend(dus plankje niet helemaal op tafel). Ik wilde me been over me knie gooien en schopte zo het plankje met toastjes van tafel, weg lekkere hapjes laughcry
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Travelgurly ma 7 mei 2012 - 23:54

hahaha je vind er vast nog wel een van de week op de vloer.

Ik liet van morgen een potje nagellak in de douche vallen:x grrrr kon dus gaan boenen en die lucht van aceton op de vroegen morgen is ook niet fijn.
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Zwerver ma 7 mei 2012 - 23:55

Dat heb ik weer... Angrybirds2
Ik ga dit bestellen voor mijn neefje, die is bijna jarig. Wordt 4 jaar haha. Dit is gewoon voor erbij, heb nog wel wat anders
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  mezzoforte di 8 mei 2012 - 0:16

Monte schreef:Zoiets had ik laatst ook. Had ik op een avond allemaal lekkere toastjes met zelfgemaakte tonijnsalade gemaakt, maar had het plankje op de salontafel staan iets uitstekend(dus plankje niet helemaal op tafel). Ik wilde me been over me knie gooien en schopte zo het plankje met toastjes van tafel, weg lekkere hapjes laughcry

Vriend dacht gisteren ook even lekker toastjes met brie klaar te maken op een bord. Beetje jammer dat het bij de laatste misging. Gevolg: Bord in tig stukjes verspreid over de grond en geen toastjes met brie Razz
mezzoforte
mezzoforte
Prater
Prater

Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12

Bericht  Blond di 8 mei 2012 - 0:42

Dat heb ik weer... C93ae6a3

Ik wilde de citrus pers pakken met als gevolg dat alle cocktailprikkers op de grond vielen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Lejow di 8 mei 2012 - 0:52

Ik wilde een kwarktaart maken, dus springvorm in elkaar, bodem erin, kwark spul erop en optillen om in de koelkast te zetten..
Zat de bodem van de springvorm niet goed, dus die scharnierde zo om.. nou ik kan je vertellen, dat FLATSJTSTTSTSTSTST werkelijk OVERAL naartoe!!

Had zo'n trek in kwarktaart, dat ik naar de supermarkt ben gegaan om nieuwe ingredienten te halen hahaha!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Annemoontje di 8 mei 2012 - 1:03

Lekkere handige acties hier allemaal haha. Dat heb ik weer... 253468018 Op het werk hebben we van die plastic roerstaafjes voor in de koffie en in 1 doos zitten 2000 van die dingen, maar je moet die doos al bij voorbaat heel voorzichtig openmaken, anders valt ook alles er meteen uit. Nu deed ik zo'n doos openmaken en viel meteen natuurlijk 30 van die staafjes op vloer. Ik pak dan ook gewoon de stofzuiger, want die dingen zijn zo plat, dat je ze moelijk van de vloer geraapt krijgt.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: