Het weer
+53
mickey
Dikkie Dik
Lady4
Zwerver
BJA
meisjesmama
Pompoen
SnowWhite
Blond
ShallY
Makamba
Pussycat
Susan
Sterre
smooch
GeKKiE
Benthe
Kathi
Ploen
Zwoesj
Yzma
_Summer
Japie
Caroow
SoGood
Jeanette
loura
Sweety
Tania
Phileine
Arwyn
Ugly Betty
Chocolate Cookie
marissie21
Flinder
Vlinder83
tess05
Rumble
Lotus
Toet
May
PluDan
Serena
Jelin
patjuhhh
Jordana
Suus
Sarah1985
Janelie
Sugarfall
Caresses
VeryCherry
SleepingBeauty
57 plaatsers
Pagina 1 van 11
Pagina 1 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Het weer
Nou, er zijn voor vandaag bakken sneeuw verwacht, dus ik ben benieuwd hoe het weer bij jullie is!
Hier in Friesland regent/ijzelt het..
Hier in Friesland regent/ijzelt het..
Gast- Gast
Re: Het weer
Omgeving Zwolle ook regen! hoop dat het niet glad is want moet straks nog rijden...
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Hier vooralsnog een donkere lucht en daar blijft het bij. Gelukkig, want ik hoop voor mijn zoontje dat de lampionnen-optocht doorgaat.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
CherrieLola (do dec 16 2010, 11:26) schreef:Hier vooralsnog een donkere lucht en daar blijft het bij. Gelukkig, want ik hoop voor mijn zoontje dat de lampionnen-optocht doorgaat.
Leuk, waarom is er zo`n optocht?
Sneeuw is voor kinderen wel leuk om in te lopen, als het maar niet glad is..
Gast- Gast
Helaas hier ook alleen regen. Hoop dat de sneeuw nog komt.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Het heeft hier geregend, aan de grond te zien. Nu is het volgens mij droog. Ze hebben voor hier veel sneeuw voorspeld, maar ik denk dat het loos alarm is helaas. Al is het nog vroeg, kan nog vanalles komen.
Ik hoop wel dat het gaat sneeuwen!
Ik hoop wel dat het gaat sneeuwen!
Gast- Gast
_Donnaa (do dec 16 2010, 11:27) schreef:CherrieLola (do dec 16 2010, 11:26) schreef:Hier vooralsnog een donkere lucht en daar blijft het bij. Gelukkig, want ik hoop voor mijn zoontje dat de lampionnen-optocht doorgaat.
Die optocht is in plaats van de kerstviering, na de optocht gaan ze kerstliedjes zingen op het plein, met vuurkorven en warme chocolademelk en daarna moeten de ouders naar huis en hebben de kinderen een kerstdiner Sneeuw is ook niet zo erg, maar regen of ijzel is gewoon niet leuk. En ik vind het eng als het glad is
Ohhhh, leuk zeg! Hebben ze dan wel een kerst lampion gemaakt ofzo?? Klinkt wel gezellig!CherrieLola (do dec 16 2010, 11:34) schreef:_Donnaa (do dec 16 2010, 11:27) schreef:CherrieLola (do dec 16 2010, 11:26) schreef:Hier vooralsnog een donkere lucht en daar blijft het bij. Gelukkig, want ik hoop voor mijn zoontje dat de lampionnen-optocht doorgaat.
Die optocht is in plaats van de kerstviering, na de optocht gaan ze kerstliedjes zingen op het plein, met vuurkorven en warme chocolademelk en daarna moeten de ouders naar huis en hebben de kinderen een kerstdiner Sneeuw is ook niet zo erg, maar regen of ijzel is gewoon niet leuk. En ik vind het eng als het glad is
Ik vind het ook eng als het glad is hoor.. Ik breek best snel iets dus ben als de dood om te vallen..
Gast- Gast
_Donnaa (do dec 16 2010, 11:34) schreef:Inderdaad Auxo.. Doe mij maar een centimeter of 20..
Juist! Jij snapt het
Gast- Gast
Hier regent het. Vies!
Ik hoop elke ochtend weer op sneeuw, maar helaas.. Misschien vanavond, al is de kans dat het blijft liggen niet heel groot als het nog door blijft regenen
Ik hoop elke ochtend weer op sneeuw, maar helaas.. Misschien vanavond, al is de kans dat het blijft liggen niet heel groot als het nog door blijft regenen
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Registratiedatum : 18-11-10
Het hoeft natuurlijk maar even goed te vriezen straks en je hebt een bult sneeuw op een ijsbaan..Sugarfall (do dec 16 2010, 11:38) schreef:Hier regent het. Vies!
Gast- Gast
_Donnaa (do dec 16 2010, 11:36) schreef:Ohhhh, leuk zeg! Hebben ze dan wel een kerst lampion gemaakt ofzo?? Klinkt wel gezellig!CherrieLola (do dec 16 2010, 11:34) schreef:_Donnaa (do dec 16 2010, 11:27) schreef:CherrieLola (do dec 16 2010, 11:26) schreef:Hier vooralsnog een donkere lucht en daar blijft het bij. Gelukkig, want ik hoop voor mijn zoontje dat de lampionnen-optocht doorgaat.
Ik vind het ook eng als het glad is hoor.. Ik breek best snel iets dus ben als de dood om te vallen..
Ja, ik word al sinds vorige week doodgegooid met verhalen over hoe mooi zijn lampion wel niet is geworden Ik mag hem alleen nog niet zien, hij heeft hem op school gemaakt, maar het is nog een verrassing, whahaha. Gelukkig hangen ze er wel zo'n stokje in en niet een echt kaarsje.
Hier valt natte sneeuw JAK! Ik moet nog even naar de stad en ik ben al ziek..
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik dacht vanochtend er zal wel een pak sneeuw liggen maar nee het regent. En volgens sneeuwradar blijft het regen
EN hier is friesland vlakbij leeuwarden
EN hier is friesland vlakbij leeuwarden
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
HIer regent het nu ook keihard.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Registratiedatum : 28-11-10
_Donnaa (do dec 16 2010, 11:40) schreef:Het hoeft natuurlijk maar even goed te vriezen straks en je hebt een bult sneeuw op een ijsbaan..Sugarfall (do dec 16 2010, 11:38) schreef:Hier regent het. Vies!
Haha ja, dat heb ik echt nog liever dan gewoon regen! Alhoewel als er weer sneeuw valt komt mijn irritante buurman weer meteen naar buiten om alles van zijn straatje te vegen en heerlijk tegen mijn auto aan te gooien, waardoor mijn auto weer ingebouwd zit en ik niet weg kan
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Reva_ (do dec 16 2010, 11:31) schreef:In west-friesland regen. Hoop ontzettend dat het daarbij blijft.
Inderdaad!
Gast- Gast
Tot nu toe in Groningen ook alleen maar regen, niet zo hard gelukkig. Ik hoop wel op sneeuw
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
HIer nou alleen maar regen. (Brabant)
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
hier ook regen, als ik de verwachting van buienradar moet geloven over 24 uur krijgen we strakjes wel sneeuw.
patjuhhh- Prater
- Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Pagina 1 van 11 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Soortgelijke onderwerpen
» wanneer word het eindelijk weer eens beter weer???
» Het weer
» Wat een weer!
» Dat heb ik weer!
» Hoe is het weer bij jou?
» Het weer
» Wat een weer!
» Dat heb ik weer!
» Hoe is het weer bij jou?
Pagina 1 van 11
Permissies van dit forum: