Wat voor kleertjes aan doen voor de nacht met dit weer?
+22
PapillonRose
Darius
miss22
PiP
Liadan
loesje
Barbabella
Pussycat
Parisienne
Chelle
Flip Fluitketel
Bruintje Beer
sabje
ProudMom
juffie001
mauwmauw
Printje
ekjir@M
Susan
Thunder
Tania
Mida4you
26 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat voor kleertjes aan doen voor de nacht met dit weer?
Het is hier inmiddels grijs en een beetje regenachtig en het is buiten ook niet meer zo warm, binnen blijft het nog wel een beetje hangen. Moet zo maar even op de babyfoon kijken hoe warm het is en wat ik haar aantrek voor het middagslaapje.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
J slaapt alleen in romper en slaapzakje, zonder slaapzakje gaat tegenwoordig echt niet meer
miss22- Fluisteraar
- Aantal berichten : 219
Punten : 299
Registratiedatum : 03-12-10
Hier is het op haar kamer 28 graden, beneden 26.6 en buiten 34.6... Ik zit dus binnen!
Het hangen er nu steeds wat wolken voor de zon, volgens buienrader breekt het rond 2 uur los.
Dat wordt dus de was binnen hangen
Het hangen er nu steeds wat wolken voor de zon, volgens buienrader breekt het rond 2 uur los.
Dat wordt dus de was binnen hangen
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Pip, wanneer gaat het in groningen regenen. Heb geen buienradar op de ipad, haha!
Wat betreft zindelijk worden: laurens heeft bewust de aardbeien besproeit en de lavendel bemest. Maar weiget potje. Fijn.
En verder allebei een romper en dunne zomerslaapzak.
Wat betreft zindelijk worden: laurens heeft bewust de aardbeien besproeit en de lavendel bemest. Maar weiget potje. Fijn.
En verder allebei een romper en dunne zomerslaapzak.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Hier slaapt meneer in een pyjamapakje met korte mauwen en korte pijpen. Geen slaapzakje aan want dan zweet hij zich helemaal rot.
Hij loopt nu in een luier met hemdje, en dan heeft hij het nog warm! Maar goed binnen is het nu ook 25 graden!
Hij loopt nu in een luier met hemdje, en dan heeft hij het nog warm! Maar goed binnen is het nu ook 25 graden!
Gast- Gast
Hier heeft ze afgelopen nacht geslapen in een romper met korte mouwen en haar zomerslaapzakje (dan gaat ze minder makkelijk het hele bed door ). In haar kamertje is het ook relatief koel, was het nog warmer geweest dan had ik het slaapzakje uit gelaten.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Afglopen nacht had de oudste alleen een onderbroek aan en een laken op haar bed.
De jongste een romper zonder mouwen en een heel dun slaapzakje (zonder slaapt ze niet, dan gaat ze alleen maar staan).
De jongste een romper zonder mouwen en een heel dun slaapzakje (zonder slaapt ze niet, dan gaat ze alleen maar staan).
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Flemy schreef:Afglopen nacht had de oudste alleen een onderbroek aan en een laken op haar bed.
Gaat ze met slaapzak niet staan? levi kruipt en loopt zijn hele bed door mét slaapzak. Die krijg ik met geen mogelijkheid liggend in bed. Zodra zijn ogen open zijn staat meneer over het randje te turen. Met een lakentje slapen gaat dus niet want hij is er binnen 10 seconde onderuit.
Denk dat ik hem vanavond zonder slaapzak en alleen romper in bed leg. het is nu 28 gr op zijn kamer. Net 30 maar heb ff de airco daar aaastaan maar lager dan 28 wil ie niet zakken.
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Hier heeft hij afgelopen nacht in een mouwloos rompertje gelegen. Voor vannacht moet ik het nog even aanzien. Hopelijk koelt het nog wat af met deze buien!
Ezzer- Fluisteraar
- Aantal berichten : 490
Punten : 533
Registratiedatum : 06-12-10
Ik denk dat ik vannacht de slaapzak uithou en haar alleen een onderbroekje met luier aantrek.
Vannacht is ze 3x wakker geworden en was ze helemaal nat van het zweet.
Nu is het op haar kamer ook 30 graden (airco staat even aan, maar dat helpt ook maar voor eventjes)
Als we zelf naar bed gaan kijk ik even hoe warm het dan is..
Vannacht is ze 3x wakker geworden en was ze helemaal nat van het zweet.
Nu is het op haar kamer ook 30 graden (airco staat even aan, maar dat helpt ook maar voor eventjes)
Als we zelf naar bed gaan kijk ik even hoe warm het dan is..
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Alleen een onderbroekje, verder helemaal niets.
Gast- Gast
mijn zoontje heeft nu een romper zonder mouwen en een zomerslaapzakje, zonder slaapzakje wil hij niet slapen, volgens mij wil hij zich nog graag een beetje omsloten voelen of hoe zeg je dat. Het is wel 30 graden op zijn kamer, pffff...
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Barbabella schreef:Flemy schreef:Afglopen nacht had de oudste alleen een onderbroek aan en een laken op haar bed.
Gaat ze met slaapzak niet staan? levi kruipt en loopt zijn hele bed door mét slaapzak. Die krijg ik met geen mogelijkheid liggend in bed. Zodra zijn ogen open zijn staat meneer over het randje te turen. Met een lakentje slapen gaat dus niet want hij is er binnen 10 seconde onderuit.
Denk dat ik hem vanavond zonder slaapzak en alleen romper in bed leg. het is nu 28 gr op zijn kamer. Net 30 maar heb ff de airco daar aaastaan maar lager dan 28 wil ie niet zakken.
Ja ze kan er wel mee gaan staan dan, maar dan doet ze het gelukkig niet.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» mooi(er) weer en kleertjes/voetenzak/dekentjes
» tips voor de nacht
» Welk wasmiddel voor wassen kleertjes?
» F. komende nacht voor het eerst op het grote bed!
» weer an het werk... hoe doen jullie dat??
» tips voor de nacht
» Welk wasmiddel voor wassen kleertjes?
» F. komende nacht voor het eerst op het grote bed!
» weer an het werk... hoe doen jullie dat??
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: